Społeczna odpowiedzialność Stepapp opiera się na dwóch podstawowych założeniach: jako pracodawca możemy przeciwdziałać dyskryminacji, a jako dostawca usług możemy poprawić atmosferę społeczną. W obu przypadkach nasze podejście opiera się na wierzeniu w równą wartość wszystkich ludzi i wynikającym z tego prawie do równego traktowania.
Społeczna odpowiedzialność Stepapp opiera się na dwóch podstawowych założeniach: jako pracodawca możemy przeciwdziałać dyskryminacji, a jako dostawca usług możemy poprawić atmosferę społeczną. W obu przypadkach nasze podejście opiera się na wierzeniu w równą wartość wszystkich ludzi i wynikającym z tego prawie do równego traktowania.
1. Oferować wszystkim ludziom, niezależnie od płci, wieku, religii, przynależności etnicznej, orientacji seksualnej, niepełnosprawności czy tożsamości płciowej, równe szanse w zakresie zatrudnienia, szkoleń, rozwoju i awansów, zgodnie z naszymi możliwościami i wolą.
2. Dążyć do równouprawnienia i różnorodności we wszystkich obszarach i funkcjach w firmie.
3. Zapobiegać i zwalczać wszelkie formy molestowania lub innego obraźliwego traktowania.
4. Uznawać i dostosowywać się do różnych doświadczeń, sposobów wyrażania i punktów widzenia ludzi.
5. Dążyć do równomiernego podziału płci w naszych działaniach, aby przyczynić się do stymulującej sytuacji zawodowej i dobrego klimatu pracy. Dotyczy to wszystkich poziomów i miejsc pracy.
Naszym celem jako pracodawcy jest podkreślanie i wykorzystywanie najlepszych cech wynikających z różnorodnych doświadczeń naszych pracowników. Aby to osiągnąć, konieczne jest aktywne przeciwdziałanie wszelkim formom dyskryminacji. Szczególna odpowiedzialność w tym zakresie spoczywa na kierownikach organizacji, którzy powinni dawać przykład oraz aktywnie zwracać na to uwagę i przeciwdziałać wszelkim formom nierównego traktowania.
Jako dostawca usług, nasza społeczna odpowiedzialność polega na tym, że w miarę możliwości pomagamy w tworzeniu lepszego społeczeństwa, zwłaszcza w naszym lokalnym otoczeniu. Mamy unikalną możliwość przyczynienia się do tego poprzez oferowanie naszych usług lokalnym projektom charytatywnym. Koordynacja tego odbywa się przede wszystkim na poziomie regionalnym, ponieważ poszczególne biura są najlepiej zorientowane w tym, które projekty można wspierać i jakie zasoby są dostępne.
1. Oferować wszystkim ludziom, niezależnie od płci, wieku, religii, przynależności etnicznej, orientacji seksualnej, niepełnosprawności czy tożsamości płciowej, równe szanse w zakresie zatrudnienia, szkoleń, rozwoju i awansów, zgodnie z naszymi możliwościami i wolą.
2. Dążyć do równouprawnienia i różnorodności we wszystkich obszarach i funkcjach w firmie.
3. Zapobiegać i zwalczać wszelkie formy molestowania lub innego obraźliwego traktowania.
4. Uznawać i dostosowywać się do różnych doświadczeń, sposobów wyrażania i punktów widzenia ludzi.
5. Dążyć do równomiernego podziału płci w naszych działaniach, aby przyczynić się do stymulującej sytuacji zawodowej i dobrego klimatu pracy. Dotyczy to wszystkich poziomów i miejsc pracy.
Naszym celem jako pracodawcy jest podkreślanie i wykorzystywanie najlepszych cech wynikających z różnorodnych doświadczeń naszych pracowników. Aby to osiągnąć, konieczne jest aktywne przeciwdziałanie wszelkim formom dyskryminacji. Szczególna odpowiedzialność w tym zakresie spoczywa na kierownikach organizacji, którzy powinni dawać przykład oraz aktywnie zwracać na to uwagę i przeciwdziałać wszelkim formom nierównego traktowania.
Jako dostawca usług, nasza społeczna odpowiedzialność polega na tym, że w miarę możliwości pomagamy w tworzeniu lepszego społeczeństwa, zwłaszcza w naszym lokalnym otoczeniu. Mamy unikalną możliwość przyczynienia się do tego poprzez oferowanie naszych usług lokalnym projektom charytatywnym. Koordynacja tego odbywa się przede wszystkim na poziomie regionalnym, ponieważ poszczególne biura są najlepiej zorientowane w tym, które projekty można wspierać i jakie zasoby są dostępne.
Społeczna odpowiedzialność Stepapp opiera się na dwóch podstawowych założeniach: jako pracodawca możemy przeciwdziałać dyskryminacji, a jako dostawca usług możemy poprawić atmosferę społeczną. W obu przypadkach nasze podejście opiera się na wierzeniu w równą wartość wszystkich ludzi i wynikającym z tego prawie do równego traktowania.
Stepapp to Stepapp sp. z.o.o. zarejestrowana w Warszawie przy ul. Aleja Prymasa Tysiąclecia 83A/lokal 103, 01-242. Wpisana do Krajowego Rejestru Sądowniczego pod numerem 0000896336. NIP: 5252860294.
Stepapp to Stepapp sp. z.o.o. zarejestrowana w Warszawie przy ul. Aleja Prymasa Tysiąclecia 83A/lokal 103, 01-242. Wpisana do Krajowego Rejestru Sądowniczego pod numerem 0000896336. NIP: 5252860294.