Strona Główna FAQ

Pytania i odpowiedzi.

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania znajdziesz poniżej.

Jak to wygląda podczas składania pierwszej rezerwacji sprzątania domu?
Możesz łatwo zarezerwować sprzątanie domu na naszej stronie internetowej, w aplikacji lub z pomocą obsługi klienta bezpośrednio na naszym czacie.

Podczas rezerwacji sprzątania domu wybierasz pożądany przedział czasowy sprzątania oraz dzień i godzinę, o której chcesz, abyśmy przyszli i posprzątali.

Sprzątamy zgodnie z listą kontrolną, ale możesz nas poinformować, jeśli masz jakieś specjalne życzenia dotyczące sprzątania - czy chcesz, abyśmy położyli gdzieś dodatkowy nacisk? A może w Twoim domu są jakieś wrażliwe powierzchnie? Zawsze kontaktujemy się z Tobą, jeśli podczas sprzątania pojawią się jakiekolwiek pytania, a Ty zawsze możesz dodać informacje i prośby do aplikacji lub skontaktować się z naszym działem obsługi klienta, jeśli masz jakiekolwiek pytania. Podczas składania rezerwacji będziesz także w stanie nas poinformować o tym gdzie zostawisz nam klucze do domu, czy też będziesz na miejscu podczas sprzątania.

Po wybraniu metody płatności, która najbardziej Ci odpowiada i potwierdzeniu zamówienia, otrzymasz potwierdzenie rezerwacji na swój e-mail oraz w aplikacji.
Czy osoby sprzątające przynoszą własny sprzęt do sprzątania?
Potrzebujesz odkurzacza, mopa i wiadra. Możemy jednak zabrać ze sobą nasze detergenty do czyszczenia własnej produkcji oraz ściereczki z mikrofibry i inne dodatkowe narzędzia w zależności od zakresu usługi.
Jak działa wasza 100% gwarancja satysfakcji?
Zależy nam tylko na zadowolonych klientach! Dlatego mamy 100% gwarancję satysfakcji, co oznacza, że zawsze przyjeżdżamy i naprawiamy to, z czego nie jesteś zadowolony.

Gwarancja satysfakcji klienta jest oparta i obowiązuje przez 48 godzin po czyszczeniu zgodnie z naszą listą kontrolną.

Skontaktuj się z naszą obsługą klienta bezpośrednio na czacie na stronie internetowej lub w naszej aplikacji, a pomożemy Ci! Możesz również skontaktować się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Czy muszę posprzątać przed przyjściem osoby sprzątającej?
Nie, nie musisz! Powodem, dla którego tu jesteśmy, jest umożliwienie Ci robienia rzeczy, które faktycznie lubisz, a sprzątanie zostaw nam. Więc zostaw dom takim, jakim jest, a my się nim zajmiemy. Możesz wskazać osobie sprzątającej ze Stepapp miejsce, w którym mógłby umieścić np. zabawki, tak abyś znalazł je na swoim miejscu po przyjściu do czystego domu.
Co zrobić, gdy osoba sprzątająca się spóźnia?
Powiadomimy Cię z wyprzedzeniem, jeśli nasza osoba sprzątająca się spóźni i rozwiążemy sytuację w najbardziej odpowiedni sposób. Spóźnienie nie będzie miało wpływu na czas sprzątania.
Czy powinienem zrobić, gdy osoba sprzątająca pojawi się w moim domu?
Zalecamy, abyś wraz z osobą sprzątającą przeszedł przez swoje specjalne wymagania dotyczące Twojego domu podczas pierwszej sesji sprzątania, aby mogła ona wziąć je pod uwagę podczas pracy. Nie martw się, nasze osoby sprzątające są profesjonalistami w swojej dziedzinie i są również w stanie zapytać o rzeczy, które muszą wiedzieć.
Czy macie obowiązek zachowania poufności?
Wszyscy pracownicy Stepapp w związku z podjęciem zlecenia za pośrednictwem Stepapp zaakceptowali regulamin o zachowaniu poufności, co oznacza, że nie mogą ujawniać żadnych informacji o klientach.
Jak długo trwa sprzątanie domu?
Przejdź do formularza pod przyciskiem "zamów" i wprowadź wielkość swojego domu w naszym kalkulatorze, a otrzymasz rekomendację, ile czasu potrzeba, aby Twój dom był lśniąco czysty. Zalecenie opiera się na naszej liście kontrolnej, która została zaprojektowana tak, aby zapewnić Ci nieskazitelną czystość.

Jeśli chcesz dodać dodatkowe usługi, takie jak czyszczenie lodówki i zamrażarki, możesz oczywiście dodać je podczas dokonywania rezerwacji lub skontaktować się z nami, jeśli chcesz je dodać w późniejszym terminie.

Po pierwszej sesji sprzątania Twojego domu, skontaktujemy się z Tobą, jeśli będziemy potrzebować więcej czasu niż przy pierwszej wizycie, aby Twój dom był zawsze lśniący po naszym wyjściu!
Czy moje zwierzę może być w domu podczas sprzątania?
Oczywiście pod warunkiem, że jesteś odpowiedzialny za zapewnienie nam spokoju, aby wykonać dobrą pracę. Daj nam znać przy rezerwacji, czy masz w domu zwierzęta, abyśmy nie wysłali tam kogoś, kto boi się psów lub jest alergikiem.
Z jakim wyprzedzeniem mogę dokonać rezerwacji?
Możesz zarezerwować usługę z 24 godzinnym wyprzedzeniem. Pamiętaj jednak, że rezerwację możesz odwołać do 48 godzin przed rozpoczęciem usługi.
Czy mogę zarezerwować usługi od tej samej osoby sprzątającej więcej niż raz?
W przypadku regularnego sprzątania oferujemy Państwu zawsze tę samą osobę sprzątającą. Niestety, nie możemy zagwarantować tej samej osoby za każdym razem przy sprzątaniach okazjonalnych (jednorazowych). Jeśli po raz pierwszy zamówiłeś sprzątanie okazjonalne i spodobała Ci się nasza osoba sprzątająca i chciałbyś zamówić regularne sprzątanie: prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta poprzez e-mail support@stepapp.pl lub poprzez czat na stronie internetowej/aplikacji, a my dołożymy wszelkich starań, aby przypisać tę samą osobę!
Gdzie mogę wpisać kod do drzwi?
Kod do drzwi możesz podać w szczegółach przed dokonaniem rezerwacji usługi. Musisz to zrobić tylko raz.
Czy mogę zmienić osobę sprzątającą?
Oczywiście, możesz to zrobić po zakończeniu rezerwacji bezpośrednio w aplikacji.
Chcę dodać coś dodatkowego do mojego sprzątania, jak to zrobić?
Jeśli chcesz, abyśmy skupili się na czymś konkretnym podczas jednego konkretnego zlecenia sprzątania, wpisz to w aplikacji Stepapp przy najbliższej rezerwacji w kalendarzu lub w zakładce “mój dom”. Możesz także napisać bezpośrednio na czacie do Twojej osoby sprzątającej lub do osobistego asystenta w aplikacji.

Jeśli chcesz dodać do rezerwacji coś, co zajmuje więcej czasu niż regularne sprzątanie, musisz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta. Możesz także zarezerwować dodatkowe usługi w aplikacji bez konieczności kontaktu z obsługą klienta.
Jak mogę ocenić pracę osoby sprzątającej?
Możesz to łatwo zrobić w aplikacji po sprzątaniu.
Czy mogę zmienić częstotliwość sprzątania?
Oczywiście!!! Skontaktuj się z obsługą klienta na czacie, który znajdziesz w naszej aplikacji lub na stronie internetowej pod przyciskiem “pomoc”.
Czy wyślecie zastępstwo, jeśli moja stała osoba sprzątająca zachoruje?
Zanim wyślemy zastępstwo, zawsze dzwonimy do Ciebie i pytamy, czy tego chcesz, czy wolisz odwołać tę okazję do sprzątania.
Czy mogę wstrzymać moją subskrypcję?
Nie ma możliwości wstrzymania abonamentu, ale możesz zakończyć abonament i rozpocząć go ponownie, lub zdecydować się na rezygnację z niektórych okazji do sprzątania bezpośrednio w aplikacji w zakładce kalendarz -> szczegóły.

Jeśli zdecydujesz się zrezygnować z subskrypcji i rozpocząć ją ponownie, nie możemy niestety zagwarantować tego samego dnia, pory dnia lub osoby sprzątającej - ale zawsze dokładamy wszelkich starań, aby spełnić Twoje życzenia.
Jak mogę edytować lub anulować moje zamówienie?
Możesz łatwo anulować lub edytować rezerwację usługi sprzątania w aplikacji.

Możesz również skontaktować się z obsługą klienta bezpośrednio na naszym czacie, który jest dostępny na stronie internetowej i w aplikacji, lub skontaktować się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Czy mogę być w domu podczas sprzątania?
Oczywiście, że możesz! Zalecamy jednak, abyś dał spokój swojej osobie sprzątającej i zaoszczędzony czas przeznaczył na przykład na swoje hobby. Innymi słowy, możesz być w domu lub spędzać czas gdzie indziej. To Twoja decyzja!
Co się stanie, jeśli zapomnę o rezerwacji?
Gdy odwołanie następuje później niż 48 godzin przed planowanym sprzątaniem, pobierana jest opłata w postaci opłaty za późne odwołanie, ponieważ oczywiście w takich przypadkach płacimy również naszym pracownikom.

Niemniej jednak, dokonamy wszelkich starań i wyślemy sms, notyfikacje push oraz e-mail przed rozpoczęciem rezerwacji, abyś o niej nie zapomniał/a.

Odpowiedzi dotyczące odpowiedzialności.

Najczęściej zadawane pytania dotyczące naszej odpowiedzialności za wykonywaną pracę.

Co zrobić, gdy w moim domu coś się zepsuje lub zniszczy podczas sprzątania?
Wszystkie osoby sprzątające w Stepapp są objęte ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej do 1 mln PLN. Tak więc zwrócimy Ci pieniądze za szkody wyrządzone przez naszych sprzątaczy do 1 miliona PLN.

Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta jak najszybciej po zajściu, a my Ci pomożemy.
Co się dzieje w przypadku wystąpienia szkody?
Jeśli podczas sprzątania w Twoim domu wystąpi szkoda, chcemy, abyś jak najszybciej skontaktował się z naszym działem obsługi klienta, który natychmiast udzieli Ci pomocy. Możesz skontaktować się z obsługą klienta bezpośrednio przez nasz czat na stronie internetowej i w aplikacji. Możesz również wysłać do nas e-mail.
Nie jestem zadowolony ze sprzątania, co mam zrobić?
Zgłoś to swojej osobie kontaktowej (obsłudze klienta) nie później niż 48 godzin po zakończeniu sprzątania. Zachęcamy do załączenia zdjęć. Wrócimy do Ciebie w ciągu 48 godzin (2 dni robocze).

Odpowiedzi dotyczące płatności

Najczęściej zadawane pytania dotyczące płatności.

Jeśli muszę anulować zamówienie, co się wtedy dzieje?
Pobieramy opłatę za anulowanie rezerwacji, jeśli zmieniasz rezerwację lub anulujesz ją 48 godziny przed terminem sprzątania. Więcej na ten temat można przeczytać tutaj: Warunki korzystania.
Kiedy jest obciążana moja karta w przypadku regularnego sprzątania?
Opłata za regularne sprzątanie jest blokowana 48 godzin przed rozpoczęciem usługi i pobierana z Twojej karty po zakończeniu i zaakceptowaniu przez Ciebie usługi w aplikacji. Potwierdzenie zamówienia zostanie wysłane na Twój e-mail po obciążeniu i dokonaniu rezerwacji. Możesz anulować pojedyncze sprzątanie w dowolnym momencie do 48 godzin przed sprzątaniem bez dodatkowych opłat w aplikacji -> kalendarz -> szczegóły pojedynczego zlecenia.

Należy pamiętać, że w przypadku anulowania rezerwacji w terminie krótszym niż dwa pełne dni przed sprzątaniem klient nie otrzymuje zwrotu pieniędzy. (Odwołania z powodu choroby są traktowane inaczej).
Jak mogę zdobyć kredyty za polecenie?
Jako klient Stepapp zarówno Ty, jak i Twoi znajomi możecie zarobić 40 zł, jeśli podzielisz się z nimi swoim kodem polecającym, a oni użyją go podczas rezerwacji abonamentu na sprzątanie domu! Każdy nowy znajomy, któremu polecisz Stepapp, zarobi dla Ciebie i dla siebie 40 zł. Zniżka jest stosowana automatycznie. Zniżka może być wykorzystana tylko przy powtarzających się rezerwacjach (abonamentach).
Jak zmienić metodę płatności?
Chcesz zmienić metodę płatności z karty na fakturę lub odwrotnie - Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta za pośrednictwem czatu lub napisz do nas e-mail.
Jak zapłacić za pomocą e-faktury?
Dokonując rezerwacji możesz wybrać opcję faktury. Dodatkowo, możesz skontaktować się z obsługą klienta na czacie dostępnym w naszej aplikacji i na stronie internetowej, jeśli chcesz zapłacić e-fakturą. Możliwe jest również wysłanie do nas wiadomości e-mail.
Nie otrzymałem faktury, co zrobić?
Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta bezpośrednio na czacie dostępnym w naszej aplikacji i na stronie internetowej. Możesz również skontaktować się z obsługą klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Wstępna konsultacja za darmo, bez zobowiązań.

Aby ułatwić Ci codzienne życie, pomożemy w regularnym sprzątaniu domu. Chcąc zapewnić najlepszą obsługę, zawsze zaczynamy od bezpłatnej konsultacji wstępnej przez telefon, wideo lub wizytę domową, aby dostosować sprzątanie do Twoich potrzeb.

Szczęście to czysty dom.

Najczęściej zadawane pytania.

Jak to wygląda podczas składania pierwszej rezerwacji sprzątania domu?
Możesz łatwo zarezerwować sprzątanie domu na naszej stronie internetowej, w aplikacji lub z pomocą obsługi klienta bezpośrednio na naszym czacie.

Podczas rezerwacji sprzątania domu wybierasz pożądany przedział czasowy sprzątania oraz dzień i godzinę, o której chcesz, abyśmy przyszli i posprzątali.

Sprzątamy zgodnie z listą kontrolną, ale możesz nas poinformować, jeśli masz jakieś specjalne życzenia dotyczące sprzątania - czy chcesz, abyśmy położyli gdzieś dodatkowy nacisk? A może w Twoim domu są jakieś wrażliwe powierzchnie? Zawsze kontaktujemy się z Tobą, jeśli podczas sprzątania pojawią się jakiekolwiek pytania, a Ty zawsze możesz dodać informacje i prośby do aplikacji lub skontaktować się z naszym działem obsługi klienta, jeśli masz jakiekolwiek pytania. Podczas składania rezerwacji będziesz także w stanie nas poinformować o tym gdzie zostawisz nam klucze do domu, czy też będziesz na miejscu podczas sprzątania.

Po wybraniu metody płatności, która najbardziej Ci odpowiada i potwierdzeniu zamówienia, otrzymasz potwierdzenie rezerwacji na swój e-mail oraz w aplikacji.
Czy osoby sprzątające przynoszą własny sprzęt do sprzątania?
Potrzebujesz odkurzacza, mopa i wiadra. Możemy jednak zabrać ze sobą nasze detergenty do czyszczenia własnej produkcji oraz ściereczki z mikrofibry i inne dodatkowe narzędzia w zależności od zakresu usługi.
Jak działa wasza 100% gwarancja satysfakcji?
Zależy nam tylko na zadowolonych klientach! Dlatego mamy 100% gwarancję satysfakcji, co oznacza, że zawsze przyjeżdżamy i naprawiamy to, z czego nie jesteś zadowolony.

Gwarancja satysfakcji klienta jest oparta i obowiązuje przez 48 godzin po czyszczeniu zgodnie z naszą listą kontrolną.

Skontaktuj się z naszą obsługą klienta bezpośrednio na czacie na stronie internetowej lub w naszej aplikacji, a pomożemy Ci! Możesz również skontaktować się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Czy muszę posprzątać przed przyjściem osoby sprzątającej?
Nie, nie musisz! Powodem, dla którego tu jesteśmy, jest umożliwienie Ci robienia rzeczy, które faktycznie lubisz, a sprzątanie zostaw nam. Więc zostaw dom takim, jakim jest, a my się nim zajmiemy. Możesz wskazać osobie sprzątającej ze Stepapp miejsce, w którym mógłby umieścić np. zabawki, tak abyś znalazł je na swoim miejscu po przyjściu do czystego domu.
Co zrobić, gdy osoba sprzątająca się spóźnia?
Powiadomimy Cię z wyprzedzeniem, jeśli nasza osoba sprzątająca się spóźni i rozwiążemy sytuację w najbardziej odpowiedni sposób. Spóźnienie nie będzie miało wpływu na czas sprzątania.
Czy powinienem zrobić, gdy osoba sprzątająca pojawi się w moim domu?
Zalecamy, abyś wraz z osobą sprzątającą przeszedł przez swoje specjalne wymagania dotyczące Twojego domu podczas pierwszej sesji sprzątania, aby mogła ona wziąć je pod uwagę podczas pracy. Nie martw się, nasze osoby sprzątające są profesjonalistami w swojej dziedzinie i są również w stanie zapytać o rzeczy, które muszą wiedzieć.
Czy macie obowiązek zachowania poufności?
Wszyscy pracownicy Stepapp w związku z podjęciem zlecenia za pośrednictwem Stepapp zaakceptowali regulamin o zachowaniu poufności, co oznacza, że nie mogą ujawniać żadnych informacji o klientach.
Jak długo trwa sprzątanie domu?
Przejdź do formularza pod przyciskiem "zamów" i wprowadź wielkość swojego domu w naszym kalkulatorze, a otrzymasz rekomendację, ile czasu potrzeba, aby Twój dom był lśniąco czysty. Zalecenie opiera się na naszej liście kontrolnej, która została zaprojektowana tak, aby zapewnić Ci nieskazitelną czystość.

Jeśli chcesz dodać dodatkowe usługi, takie jak czyszczenie lodówki i zamrażarki, możesz oczywiście dodać je podczas dokonywania rezerwacji lub skontaktować się z nami, jeśli chcesz je dodać w późniejszym terminie.

Po pierwszej sesji sprzątania Twojego domu, skontaktujemy się z Tobą, jeśli będziemy potrzebować więcej czasu niż przy pierwszej wizycie, aby Twój dom był zawsze lśniący po naszym wyjściu!
Czy moje zwierzę może być w domu podczas sprzątania?
Oczywiście pod warunkiem, że jesteś odpowiedzialny za zapewnienie nam spokoju, aby wykonać dobrą pracę. Daj nam znać przy rezerwacji, czy masz w domu zwierzęta, abyśmy nie wysłali tam kogoś, kto boi się psów lub jest alergikiem.
Z jakim wyprzedzeniem mogę dokonać rezerwacji?
Możesz zarezerwować usługę z 24 godzinnym wyprzedzeniem. Pamiętaj jednak, że rezerwację możesz odwołać do 48 godzin przed rozpoczęciem usługi.
Czy mogę zarezerwować usługi od tej samej osoby sprzątającej więcej niż raz?
W przypadku regularnego sprzątania oferujemy Państwu zawsze tę samą osobę sprzątającą. Niestety, nie możemy zagwarantować tej samej osoby za każdym razem przy sprzątaniach okazjonalnych (jednorazowych). Jeśli po raz pierwszy zamówiłeś sprzątanie okazjonalne i spodobała Ci się nasza osoba sprzątająca i chciałbyś zamówić regularne sprzątanie: prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta poprzez e-mail support@stepapp.pl lub poprzez czat na stronie internetowej/aplikacji, a my dołożymy wszelkich starań, aby przypisać tę samą osobę!
Gdzie mogę wpisać kod do drzwi?
Kod do drzwi możesz podać w szczegółach przed dokonaniem rezerwacji usługi. Musisz to zrobić tylko raz.
Czy mogę zmienić osobę sprzątającą?
Oczywiście, możesz to zrobić po zakończeniu rezerwacji bezpośrednio w aplikacji.
Chcę dodać coś dodatkowego do mojego sprzątania, jak to zrobić?
Jeśli chcesz, abyśmy skupili się na czymś konkretnym podczas jednego konkretnego zlecenia sprzątania, wpisz to w aplikacji Stepapp przy najbliższej rezerwacji w kalendarzu lub w zakładce “mój dom”. Możesz także napisać bezpośrednio na czacie do Twojej osoby sprzątającej lub do osobistego asystenta w aplikacji.

Jeśli chcesz dodać do rezerwacji coś, co zajmuje więcej czasu niż regularne sprzątanie, musisz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta. Możesz także zarezerwować dodatkowe usługi w aplikacji bez konieczności kontaktu z obsługą klienta.
Jak mogę ocenić pracę osoby sprzątającej?
Możesz to łatwo zrobić w aplikacji po sprzątaniu.
Czy mogę zmienić częstotliwość sprzątania?
Oczywiście!!! Skontaktuj się z obsługą klienta na czacie, który znajdziesz w naszej aplikacji lub na stronie internetowej pod przyciskiem “pomoc”.
Czy wyślecie zastępstwo, jeśli moja stała osoba sprzątająca zachoruje?
Zanim wyślemy zastępstwo, zawsze dzwonimy do Ciebie i pytamy, czy tego chcesz, czy wolisz odwołać tę okazję do sprzątania.
Czy mogę wstrzymać moją subskrypcję?
Nie ma możliwości wstrzymania abonamentu, ale możesz zakończyć abonament i rozpocząć go ponownie, lub zdecydować się na rezygnację z niektórych okazji do sprzątania bezpośrednio w aplikacji w zakładce kalendarz -> szczegóły.

Jeśli zdecydujesz się zrezygnować z subskrypcji i rozpocząć ją ponownie, nie możemy niestety zagwarantować tego samego dnia, pory dnia lub osoby sprzątającej - ale zawsze dokładamy wszelkich starań, aby spełnić Twoje życzenia.
Jak mogę edytować lub anulować moje zamówienie?
Możesz łatwo anulować lub edytować rezerwację usługi sprzątania w aplikacji.

Możesz również skontaktować się z obsługą klienta bezpośrednio na naszym czacie, który jest dostępny na stronie internetowej i w aplikacji, lub skontaktować się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Czy mogę być w domu podczas sprzątania?
Oczywiście, że możesz! Zalecamy jednak, abyś dał spokój swojej osobie sprzątającej i zaoszczędzony czas przeznaczył na przykład na swoje hobby. Innymi słowy, możesz być w domu lub spędzać czas gdzie indziej. To Twoja decyzja!
Co się stanie, jeśli zapomnę o rezerwacji?
Gdy odwołanie następuje później niż 48 godzin przed planowanym sprzątaniem, pobierana jest opłata w postaci opłaty za późne odwołanie, ponieważ oczywiście w takich przypadkach płacimy również naszym pracownikom.

Niemniej jednak, dokonamy wszelkich starań i wyślemy sms, notyfikacje push oraz e-mail przed rozpoczęciem rezerwacji, abyś o niej nie zapomniał/a.

Odpowiedzi dotyczące odpowiedzialności.

Najczęściej zadawane pytania dotyczące naszej odpowiedzialności za wykonywaną pracę.

Co zrobić, gdy w moim domu coś się zepsuje lub zniszczy podczas sprzątania?
Wszystkie osoby sprzątające w Stepapp są objęte ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej do 1 mln PLN. Tak więc zwrócimy Ci pieniądze za szkody wyrządzone przez naszych sprzątaczy do 1 miliona PLN.

Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta jak najszybciej po zajściu, a my Ci pomożemy.
Co się dzieje w przypadku wystąpienia szkody?
Jeśli podczas sprzątania w Twoim domu wystąpi szkoda, chcemy, abyś jak najszybciej skontaktował się z naszym działem obsługi klienta, który natychmiast udzieli Ci pomocy. Możesz skontaktować się z obsługą klienta bezpośrednio przez nasz czat na stronie internetowej i w aplikacji. Możesz również wysłać do nas e-mail.
Nie jestem zadowolony ze sprzątania, co mam zrobić?
Zgłoś to swojej osobie kontaktowej (obsłudze klienta) nie później niż 48 godzin po zakończeniu sprzątania. Zachęcamy do załączenia zdjęć. Wrócimy do Ciebie w ciągu 48 godzin (2 dni robocze).

Odpowiedzi dotyczące płatności.

Najczęściej zadawane pytania dotyczące płatności.

Jeśli muszę anulować zamówienie, co się wtedy dzieje?
Pobieramy opłatę za anulowanie rezerwacji, jeśli zmieniasz rezerwację lub anulujesz ją 48 godziny przed terminem sprzątania. Więcej na ten temat można przeczytać tutaj: Warunki korzystania.
Kiedy jest obciążana moja karta w przypadku regularnego sprzątania?
Opłata za regularne sprzątanie jest blokowana 48 godzin przed rozpoczęciem usługi i pobierana z Twojej karty po zakończeniu i zaakceptowaniu przez Ciebie usługi w aplikacji. Potwierdzenie zamówienia zostanie wysłane na Twój e-mail po obciążeniu i dokonaniu rezerwacji. Możesz anulować pojedyncze sprzątanie w dowolnym momencie do 48 godzin przed sprzątaniem bez dodatkowych opłat w aplikacji -> kalendarz -> szczegóły pojedynczego zlecenia.

Należy pamiętać, że w przypadku anulowania rezerwacji w terminie krótszym niż dwa pełne dni przed sprzątaniem klient nie otrzymuje zwrotu pieniędzy. (Odwołania z powodu choroby są traktowane inaczej).
Jak mogę zdobyć kredyty za polecenie?
Jako klient Stepapp zarówno Ty, jak i Twoi znajomi możecie zarobić 40 zł, jeśli podzielisz się z nimi swoim kodem polecającym, a oni użyją go podczas rezerwacji abonamentu na sprzątanie domu! Każdy nowy znajomy, któremu polecisz Stepapp, zarobi dla Ciebie i dla siebie 40 zł. Zniżka jest stosowana automatycznie. Zniżka może być wykorzystana tylko przy powtarzających się rezerwacjach (abonamentach).
Jak zmienić metodę płatności?
Chcesz zmienić metodę płatności z karty na fakturę lub odwrotnie - Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta za pośrednictwem czatu lub napisz do nas e-mail.
Jak zapłacić za pomocą e-faktury?
Dokonując rezerwacji możesz wybrać opcję faktury. Dodatkowo, możesz skontaktować się z obsługą klienta na czacie dostępnym w naszej aplikacji i na stronie internetowej, jeśli chcesz zapłacić e-fakturą. Możliwe jest również wysłanie do nas wiadomości e-mail.
Nie otrzymałem faktury, co zrobić?
Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta bezpośrednio na czacie dostępnym w naszej aplikacji i na stronie internetowej. Możesz również skontaktować się z obsługą klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Zyskaj czas na siłownię.

Pytania i odpowiedzi

Najczęściej zadawane pytania.

Jak to wygląda podczas składania pierwszej rezerwacji sprzątania domu?
Możesz łatwo zarezerwować sprzątanie domu na naszej stronie internetowej, w aplikacji lub z pomocą obsługi klienta bezpośrednio na naszym czacie.

Podczas rezerwacji sprzątania domu wybierasz pożądany przedział czasowy sprzątania oraz dzień i godzinę, o której chcesz, abyśmy przyszli i posprzątali.

Sprzątamy zgodnie z listą kontrolną, ale możesz nas poinformować, jeśli masz jakieś specjalne życzenia dotyczące sprzątania - czy chcesz, abyśmy położyli gdzieś dodatkowy nacisk? A może w Twoim domu są jakieś wrażliwe powierzchnie? Zawsze kontaktujemy się z Tobą, jeśli podczas sprzątania pojawią się jakiekolwiek pytania, a Ty zawsze możesz dodać informacje i prośby do aplikacji lub skontaktować się z naszym działem obsługi klienta, jeśli masz jakiekolwiek pytania. Podczas składania rezerwacji będziesz także w stanie nas poinformować o tym gdzie zostawisz nam klucze do domu, czy też będziesz na miejscu podczas sprzątania.

Po wybraniu metody płatności, która najbardziej Ci odpowiada i potwierdzeniu zamówienia, otrzymasz potwierdzenie rezerwacji na swój e-mail oraz w aplikacji.
Czy osoby sprzątające przynoszą własny sprzęt do sprzątania?
Potrzebujesz odkurzacza, mopa i wiadra. Możemy jednak zabrać ze sobą nasze detergenty do czyszczenia własnej produkcji oraz ściereczki z mikrofibry i inne dodatkowe narzędzia w zależności od zakresu usługi.
Jak działa wasza 100% gwarancja satysfakcji?
Zależy nam tylko na zadowolonych klientach! Dlatego mamy 100% gwarancję satysfakcji, co oznacza, że zawsze przyjeżdżamy i naprawiamy to, z czego nie jesteś zadowolony.

Gwarancja satysfakcji klienta jest oparta i obowiązuje przez 48 godzin po czyszczeniu zgodnie z naszą listą kontrolną.

Skontaktuj się z naszą obsługą klienta bezpośrednio na czacie na stronie internetowej lub w naszej aplikacji, a pomożemy Ci! Możesz również skontaktować się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Czy muszę posprzątać przed przyjściem osoby sprzątającej?
Nie, nie musisz! Powodem, dla którego tu jesteśmy, jest umożliwienie Ci robienia rzeczy, które faktycznie lubisz, a sprzątanie zostaw nam. Więc zostaw dom takim, jakim jest, a my się nim zajmiemy. Możesz wskazać osobie sprzątającej ze Stepapp miejsce, w którym mógłby umieścić np. zabawki, tak abyś znalazł je na swoim miejscu po przyjściu do czystego domu.
Co zrobić, gdy osoba sprzątająca się spóźnia?
Powiadomimy Cię z wyprzedzeniem, jeśli nasza osoba sprzątająca się spóźni i rozwiążemy sytuację w najbardziej odpowiedni sposób. Spóźnienie nie będzie miało wpływu na czas sprzątania.
Czy powinienem zrobić, gdy osoba sprzątająca pojawi się w moim domu?
Zalecamy, abyś wraz z osobą sprzątającą przeszedł przez swoje specjalne wymagania dotyczące Twojego domu podczas pierwszej sesji sprzątania, aby mogła ona wziąć je pod uwagę podczas pracy. Nie martw się, nasze osoby sprzątające są profesjonalistami w swojej dziedzinie i są również w stanie zapytać o rzeczy, które muszą wiedzieć.
Czy macie obowiązek zachowania poufności?
Wszyscy pracownicy Stepapp w związku z podjęciem zlecenia za pośrednictwem Stepapp zaakceptowali regulamin o zachowaniu poufności, co oznacza, że nie mogą ujawniać żadnych informacji o klientach.
Jak długo trwa sprzątanie domu?
Przejdź do formularza pod przyciskiem "zamów" i wprowadź wielkość swojego domu w naszym kalkulatorze, a otrzymasz rekomendację, ile czasu potrzeba, aby Twój dom był lśniąco czysty. Zalecenie opiera się na naszej liście kontrolnej, która została zaprojektowana tak, aby zapewnić Ci nieskazitelną czystość.

Jeśli chcesz dodać dodatkowe usługi, takie jak czyszczenie lodówki i zamrażarki, możesz oczywiście dodać je podczas dokonywania rezerwacji lub skontaktować się z nami, jeśli chcesz je dodać w późniejszym terminie.

Po pierwszej sesji sprzątania Twojego domu, skontaktujemy się z Tobą, jeśli będziemy potrzebować więcej czasu niż przy pierwszej wizycie, aby Twój dom był zawsze lśniący po naszym wyjściu!
Czy moje zwierzę może być w domu podczas sprzątania?
Oczywiście pod warunkiem, że jesteś odpowiedzialny za zapewnienie nam spokoju, aby wykonać dobrą pracę. Daj nam znać przy rezerwacji, czy masz w domu zwierzęta, abyśmy nie wysłali tam kogoś, kto boi się psów lub jest alergikiem.
Z jakim wyprzedzeniem mogę dokonać rezerwacji?
Możesz zarezerwować usługę z 24 godzinnym wyprzedzeniem. Pamiętaj jednak, że rezerwację możesz odwołać do 48 godzin przed rozpoczęciem usługi.
Czy mogę zarezerwować usługi od tej samej osoby sprzątającej więcej niż raz?
W przypadku regularnego sprzątania oferujemy Państwu zawsze tę samą osobę sprzątającą. Niestety, nie możemy zagwarantować tej samej osoby za każdym razem przy sprzątaniach okazjonalnych (jednorazowych). Jeśli po raz pierwszy zamówiłeś sprzątanie okazjonalne i spodobała Ci się nasza osoba sprzątająca i chciałbyś zamówić regularne sprzątanie: prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta poprzez e-mail support@stepapp.pl lub poprzez czat na stronie internetowej/aplikacji, a my dołożymy wszelkich starań, aby przypisać tę samą osobę!
Gdzie mogę wpisać kod do drzwi?
Kod do drzwi możesz podać w szczegółach przed dokonaniem rezerwacji usługi. Musisz to zrobić tylko raz.
Czy mogę zmienić osobę sprzątającą?
Oczywiście, możesz to zrobić po zakończeniu rezerwacji bezpośrednio w aplikacji.
Chcę dodać coś dodatkowego do mojego sprzątania, jak to zrobić?
Jeśli chcesz, abyśmy skupili się na czymś konkretnym podczas jednego konkretnego zlecenia sprzątania, wpisz to w aplikacji Stepapp przy najbliższej rezerwacji w kalendarzu lub w zakładce “mój dom”. Możesz także napisać bezpośrednio na czacie do Twojej osoby sprzątającej lub do osobistego asystenta w aplikacji.

Jeśli chcesz dodać do rezerwacji coś, co zajmuje więcej czasu niż regularne sprzątanie, musisz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta. Możesz także zarezerwować dodatkowe usługi w aplikacji bez konieczności kontaktu z obsługą klienta.
Jak mogę ocenić pracę osoby sprzątającej?
Możesz to łatwo zrobić w aplikacji po sprzątaniu.
Czy mogę zmienić częstotliwość sprzątania?
Oczywiście!!! Skontaktuj się z obsługą klienta na czacie, który znajdziesz w naszej aplikacji lub na stronie internetowej pod przyciskiem “pomoc”.
Czy wyślecie zastępstwo, jeśli moja stała osoba sprzątająca zachoruje?
Zanim wyślemy zastępstwo, zawsze dzwonimy do Ciebie i pytamy, czy tego chcesz, czy wolisz odwołać tę okazję do sprzątania.
Czy mogę wstrzymać moją subskrypcję?
Nie ma możliwości wstrzymania abonamentu, ale możesz zakończyć abonament i rozpocząć go ponownie, lub zdecydować się na rezygnację z niektórych okazji do sprzątania bezpośrednio w aplikacji w zakładce kalendarz -> szczegóły.

Jeśli zdecydujesz się zrezygnować z subskrypcji i rozpocząć ją ponownie, nie możemy niestety zagwarantować tego samego dnia, pory dnia lub osoby sprzątającej - ale zawsze dokładamy wszelkich starań, aby spełnić Twoje życzenia.
Jak mogę edytować lub anulować moje zamówienie?
Możesz łatwo anulować lub edytować rezerwację usługi sprzątania w aplikacji.

Możesz również skontaktować się z obsługą klienta bezpośrednio na naszym czacie, który jest dostępny na stronie internetowej i w aplikacji, lub skontaktować się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Czy mogę być w domu podczas sprzątania?
Oczywiście, że możesz! Zalecamy jednak, abyś dał spokój swojej osobie sprzątającej i zaoszczędzony czas przeznaczył na przykład na swoje hobby. Innymi słowy, możesz być w domu lub spędzać czas gdzie indziej. To Twoja decyzja!
Co się stanie, jeśli zapomnę o rezerwacji?
Gdy odwołanie następuje później niż 48 godzin przed planowanym sprzątaniem, pobierana jest opłata w postaci opłaty za późne odwołanie, ponieważ oczywiście w takich przypadkach płacimy również naszym pracownikom.

Niemniej jednak, dokonamy wszelkich starań i wyślemy sms, notyfikacje push oraz e-mail przed rozpoczęciem rezerwacji, abyś o niej nie zapomniał/a.

Odpowiedzi dotyczące odpowiedzialności.

Najczęściej zadawane pytania dotyczące naszej odpowiedzialności za wykonywaną pracę.

Odpowiedzi dotyczące odpowiedzialności

Najczęściej zadawane pytania dotyczące naszej odpowiedzialności za wykonywaną pracę.

Co zrobić, gdy w moim domu coś się zepsuje lub zniszczy podczas sprzątania?
Wszystkie osoby sprzątające w Stepapp są objęte ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej do 1 mln PLN. Tak więc zwrócimy Ci pieniądze za szkody wyrządzone przez naszych sprzątaczy do 1 miliona PLN.

Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta jak najszybciej po zajściu, a my Ci pomożemy.
Co się dzieje w przypadku wystąpienia szkody?
Jeśli podczas sprzątania w Twoim domu wystąpi szkoda, chcemy, abyś jak najszybciej skontaktował się z naszym działem obsługi klienta, który natychmiast udzieli Ci pomocy. Możesz skontaktować się z obsługą klienta bezpośrednio przez nasz czat na stronie internetowej i w aplikacji. Możesz również wysłać do nas e-mail.
Nie jestem zadowolony ze sprzątania, co mam zrobić?
Zgłoś to swojej osobie kontaktowej (obsłudze klienta) nie później niż 48 godzin po zakończeniu sprzątania. Zachęcamy do załączenia zdjęć. Wrócimy do Ciebie w ciągu 48 godzin (2 dni robocze).

Odpowiedzi dotyczące płatności.

Najczęściej zadawane pytania dotyczące płatności.

Odpowiedzi dotyczące płatności

Najczęściej zadawane pytania dotyczące płatności.

Jeśli muszę anulować zamówienie, co się wtedy dzieje?
Pobieramy opłatę za anulowanie rezerwacji, jeśli zmieniasz rezerwację lub anulujesz ją 48 godziny przed terminem sprzątania. Więcej na ten temat można przeczytać tutaj: Warunki korzystania.
Kiedy jest obciążana moja karta w przypadku regularnego sprzątania?
Opłata za regularne sprzątanie jest blokowana 48 godzin przed rozpoczęciem usługi i pobierana z Twojej karty po zakończeniu i zaakceptowaniu przez Ciebie usługi w aplikacji. Potwierdzenie zamówienia zostanie wysłane na Twój e-mail po obciążeniu i dokonaniu rezerwacji. Możesz anulować pojedyncze sprzątanie w dowolnym momencie do 48 godzin przed sprzątaniem bez dodatkowych opłat w aplikacji -> kalendarz -> szczegóły pojedynczego zlecenia.

Należy pamiętać, że w przypadku anulowania rezerwacji w terminie krótszym niż dwa pełne dni przed sprzątaniem klient nie otrzymuje zwrotu pieniędzy. (Odwołania z powodu choroby są traktowane inaczej).
Jak mogę zdobyć kredyty za polecenie?
Jako klient Stepapp zarówno Ty, jak i Twoi znajomi możecie zarobić 40 zł, jeśli podzielisz się z nimi swoim kodem polecającym, a oni użyją go podczas rezerwacji abonamentu na sprzątanie domu! Każdy nowy znajomy, któremu polecisz Stepapp, zarobi dla Ciebie i dla siebie 40 zł. Zniżka jest stosowana automatycznie. Zniżka może być wykorzystana tylko przy powtarzających się rezerwacjach (abonamentach).
Jak zmienić metodę płatności?
Chcesz zmienić metodę płatności z karty na fakturę lub odwrotnie - Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta za pośrednictwem czatu lub napisz do nas e-mail.
Jak zapłacić za pomocą e-faktury?
Dokonując rezerwacji możesz wybrać opcję faktury. Dodatkowo, możesz skontaktować się z obsługą klienta na czacie dostępnym w naszej aplikacji i na stronie internetowej, jeśli chcesz zapłacić e-fakturą. Możliwe jest również wysłanie do nas wiadomości e-mail.
Nie otrzymałem faktury, co zrobić?
Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta bezpośrednio na czacie dostępnym w naszej aplikacji i na stronie internetowej. Możesz również skontaktować się z obsługą klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Bez stresu i bez brudu