nieustraszonoc

Chcesz pracować w branży sprzątającej na przejrzystych i uczciwych warunkach?

Jesteśmy nowoczesną firmą sprzątającą i cały czas poszukujemy nowych osób, które są chętne do zmiany z nami standardów pracy w tej branży i zbudowania najlepszej firmy sprzątającej.

Działamy obecnie w Warszawie, Krakowie oraz Poznaniu. Wkrótce także we Wrocławiu.

25-30 zł za godzinę, płatność od razu po sprzątaniu.

Elastyczny harmonogram, praca na pełen etat lub część etatu.

Szkolenia oraz próbne sprzątania przed przystąpieniem do pracy.

Rodzinna atmosfera i zaangażowany zespół dostępny do pomocy.

Pracuj na dobrych warunkach i w przyjaznej atmosferze

Wychodzimy z założenia, że szczęśliwe panie sprzątające = szczęśliwi klienci, więc to Twoje zadowolenie jest naszym priorytetem. W Stepapp, każda osoba ma swojego koordynatora, z którym jest w stałym kontakcie od początku szkolenia.

Jak dołączyć?

1.

Wypełnij formularz poniżej i wyślij go do nas.

2.

Nasz rekruter skontaktuje się z Tobą i przeprowadzi krótką rozmowę.

3.

Umów się z nami na rozmowę na żywo w biurze.

4.

Przejdź szkolenie i sprzątanie próbne z koordynatorką.

5.

Odbierz zestaw startowy i pracuj w Stepapp!

Aplikuj już dziś

Najczęściej zadawane pytania

To zależy wyłącznie od Ciebie. Mamy wystarczająco dużo sprzątań, żeby zapewnić Ci pełny etat w Stepapp, ale możesz dołączyć także jeśli potrzebujesz pracy tylko w weekendy lub w konkretne dni tygodnia.

Startowa stawka to 25zł/h netto. Po przepracowaniu odpowiedniej ilości godzin i dobrych opiniach można ją zwiekszyć do 30zł/h.

Tak, zapewniamy wszystko, co potrzebne do sprzątania – od środków czystości po ścierki i firmową koszulkę.

Nie. Wypracowaliśmy odpowiednie metody szkolenia, aby z każdego móc zrobić gwiazdę sprzątania! 

Oczywiście. Część z naszych pań sprzątających dziś nie tylko sprząta, ale także szkoli nowe osoby lub pomaga przy obsłudze klientów.

Tak, na chwilę obecną oferujemy np. 50% dopłaty do karty miejskiej.

W Stepapp oferujemy obecnie sprzątanie prywatnych domów i mieszkań oraz biur.