1. Anulowanie usług
Niniejsze Zasady Anulowania są częścią Regulaminu pod adresem www.stepapp.pl/warunki-korzystania
Zanim podejmiesz decyzję o anulowaniu, rekomendujemy spróbować rozwiązać problem w inny sposób. Dla przykładu, możesz na przykład skontaktować się z nami poprzez opcję “Pomoc”, która znajduje się w Aplikacji.
1.1 Jako Zleceniodawca
Scenariusze anulacji:
Zleceniodawca anuluje zlecenie, gdy do rozpoczęcia świadczenia usługi pozostało więcej niż 48 godzin – brak opłaty.
Zleceniodawca chce anulować zlecenie, gdy do rozpoczęcia świadczenia usługi pozostało mniej niż 48 godzin, ale więcej niż 24 godziny – pobieramy 50% kwoty wartości zlecenia.
Zleceniodawca chce anulować zlecenie, gdy do rozpoczęcia świadczenia usługi pozostało mniej niż 24 godziny – pobieramy 100% kwoty wartości zlecenia.
2. Postanowienia końcowe
Wszelkie zgłoszenia zostaną przeanalizowane w terminie maksymalnie do 7 dni roboczych od zgłoszenia. W tym czasie będziemy dokładnie badać przyczyny zgłoszenia. Nie powinno to jednak zająć dłużej niż 1-2 dni.
Pobierz aplikację mobilną
E-mail: [email protected]
Tel: +48 22 12 255 22
Czat na żywo: Pon – Pt: 9:00 – 18:30 / Sob: 10.00 – 15.00
Bezpieczna płatność
Stepapp sp. z.o.o. zarejestrowana w Warszawie przy ul. Aleja Prymasa Tysiąclecia 83A/lokal 103, 01-242. Wpisana do Krajowego Rejestru Sądowniczego pod numerem 0000896336. NIP: 5252860294.
Ściągnij aplikację
[email protected]
Telefon: 22 12 255 22
Czat na żywo: Pon – Pt: 9:00 – 18:30 / Sob: 10.00 – 15.00
Obserwuj nas
Bezpieczne płatności
Usługi sprzątania
Kontakt i inne
Stepapp to Stepapp sp. z.o.o. zarejestrowana w Warszawie przy ul. Aleja Prymasa Tysiąclecia 83A/lokal 103, 01-242. Wpisana do Krajowego Rejestru Sądowniczego pod numerem 0000896336. NIP: 5252860294.