1. Anulowanie usług
Niniejsze Zasady Anulowania są częścią Regulaminu pod adresem www.stepapp.pl/warunki-korzystania
Zanim podejmiesz decyzję o anulowaniu, rekomendujemy spróbować rozwiązać problem w inny sposób. Dla przykładu, możesz na przykład skontaktować się z nami poprzez opcję “Pomoc”, która znajduje się w Aplikacji.
1.1 Jako Zleceniodawca
Scenariusze anulacji:
Zleceniodawca anuluje zlecenie, gdy do rozpoczęcia świadczenia usługi pozostało więcej niż 48 godzin – brak opłaty.
Zleceniodawca chce anulować zlecenie, gdy do rozpoczęcia świadczenia usługi pozostało mniej niż 48 godzin – pobieramy 50% kwoty wartości zlecenia.
Zleceniodawca chce anulować zlecenie, gdy do rozpoczęcia świadczenia usługi pozostało mniej niż 48 godzin, jednak posiada zaświadczenie lekarskie – prosimy o kontakt z obsługą klienta na adres e-mail: info@stepapp.pl, bądź poprzez czat live w aplikacji.
1.2 Jako Wykonawca
Zanim anulujesz zlecenie, rozważ poniższe kwestie:
– Wpływ Twojej rzetelności jako Wykonawcy – anulowanie zlecenia może negatywnie wpłynąć na Twój wskaźnik rzetelności i obniżyć Twoją zdolność do pozyskiwania nowych zleceń
– Ograniczenie lub Zawieszenie konta – w przypadku powtarzających się anulacji z Twojej strony, możemy ograniczyć lub zawiesić Twoje konto Wykonawcy
– Brak wsparcia i bezpiecznych płatności – Tylko zlecenia realizowane poprzez platformę Stepapp mają zapewnione nasze wsparcie
Scenariusze anulacji:
Wykonawca chce anulować swoje zgłoszenie do zlecenia po tym jak się zgłosi do wykonania zlecenia – Mogą zostać naliczone dodatkowe opłaty, prosimy o kontakt z obsługą klienta na adres e-mail: info@stepapp.pl, bądź poprzez czat live w aplikacji.
Wykonawca chce anulować zlecenie, gdy do rozpoczęcia świadczenia usługi pozostało mniej niż 48 godzin – Mogą zostać naliczone dodatkowe opłaty, prosimy o kontakt z obsługą klienta na adres e-mail: info@stepapp.pl, bądź poprzez czat live w aplikacji.
Wykonawca chce anulować zlecenie, gdy do rozpoczęcia świadczenia usługi pozostało więcej niż 48 godzin – prosimy o kontakt z obsługą klienta na adres e-mail: info@stepapp.pl, bądź poprzez czat live w aplikacji.
2. Postanowienia końcowe
Wszelkie zgłoszenia zostaną przeanalizowane w terminie maksymalnie do 7 dni roboczych od zgłoszenia. W tym czasie będziemy dokładnie badać przyczyny zgłoszenia. Nie powinno to jednak zająć dłużej niż 1-2 dni.
Ściągnij aplikację
Bezpieczna płatność
support@stepapp.pl
Pon – Sob: 9:30 – 18:30
Stepapp to Stepapp sp. z.o.o. zarejestrowana w Warszawie przy ul. Aleja Prymasa Tysiąclecia 83A/lokal 103, 01-242. Wpisana do Krajowego Rejestru Sądowniczego pod numerem 0000896336. NIP: 5252860294.
Ściągnij aplikację
O nas
Usługi
Warto Znać
Skontaktuj się
Pon – Sob: 9:30 – 18:30
Gdzie jesteśmy?
Wrocław
Trójmiasto (wkrótce)
Stepapp to Stepapp sp. z.o.o. zarejestrowana w Warszawie przy ul. Aleja Prymasa Tysiąclecia 83A/lokal 103, 01-242. Wpisana do Krajowego Rejestru Sądowniczego pod numerem 0000896336. NIP: 5252860294.