Stepcover - bezpieczeństwo i ubezpieczenie

Stepcover to bezpieczeństwo i ubezpieczenie od firmy Stepapp. Twoje zadowolenie jest naszym priorytetem i dokładamy wszelkich starań, żeby każde sprzątanie spełniło Twoje oczekiwania. Gdyby jednak coś poszło nie po Twojej myśli, otrzymasz zwrot pieniędzy lub poprawkowe sprzątanie za darmo.

Wykonaliśmy ponad
10 745 zleceń

Zaoszczędź nawet
15 godzin miesięcznie

Ocena klientów
4,9/5 (3306)

Twój komfort na pierwszym miejscu

Stepapp stara się za każdym razem dobrać odpowiednią osobę dla Ciebie i Twojego domu. Wiemy też, jak ważny jest Twój komfort, dlatego robimy wszystko, żeby regularne sprzątanie wykonywała zawsze ta sama, zaufana osoba. 

Tylko zaufane osoby

Naszą misją jest odczarowanie zawodu sprzątaczki i stworzenie przyjaznego i etycznego miejsca pracy, gdzie ludzie są na pierwszym miejscu. Ufamy wszystkim osobom, które z nami współpracują i regularnie oferujemy szkolenia, dlatego możesz mieć pewność, że sprzątanie ze Stepapp spełni Twoje oczekiwania.




Dbamy o Ciebie

W rzadkich przypadkach szkód zapewniamy Ci wsparcie. Rezerwacje dokonane i opłacone bezpośrednio na platformie Stepapp są ubezpieczone na kwotę 1 000 000 zł.

Jeśli nie jesteś zadowolony lub zadowolona, daj nam znać, a my zrobimy wszystko, żeby to naprawić.

Odpowiedzi dotyczące odpowiedzialności

Najczęściej zadawane pytania dotyczące naszej odpowiedzialności za wykonywaną pracę.

Co zrobić, gdy w moim domu coś się zepsuje lub zniszczy podczas sprzątania?
Wszystkie osoby sprzątające w Stepapp są objęte ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej do 1 mln PLN. Tak więc zwrócimy Ci pieniądze za szkody wyrządzone przez naszych sprzątaczy do 1 miliona PLN.

Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta jak najszybciej po zajściu, a my Ci pomożemy.
Co się dzieje w przypadku wystąpienia szkody?
Jeśli podczas sprzątania w Twoim domu wystąpi szkoda, chcemy, abyś jak najszybciej skontaktował się z naszym działem obsługi klienta, który natychmiast udzieli Ci pomocy. Możesz skontaktować się z obsługą klienta bezpośrednio przez nasz czat na stronie internetowej i w aplikacji. Możesz również wysłać do nas e-mail.
Nie jestem zadowolony ze sprzątania, co mam zrobić?
Zgłoś to swojej osobie kontaktowej (obsłudze klienta) nie później niż 48 godzin po zakończeniu sprzątania. Zachęcamy do załączenia zdjęć. Wrócimy do Ciebie w ciągu 48 godzin (2 dni robocze).

Potrzebujesz więcej informacji?

Nie ma problemu! Podaj nam swój adres email lub numer telefonu, a jeden z naszych przyjaznych Stepapperów od razu się z Tobą skontaktuje i odpowie na wszystkie pytania.

Możesz także się z nami skontaktować.

Poczuj się zaopiekowany

To zapewniamy na dzień dobry. Proste.

✅ Gwarancja

Ubezpiecznie na 1 000 000 zł od szkód i wypadków oraz 100% gwarancja jakości.

📱 Aplikacja mobilna (rewolucja)

Zmieniaj daty, personalizuj i dopasowuj usługi do potrzeb w apce. Czyli tak, jak być powinno.

🔒 Bezpieczeństwo

Zawsze ta sama wyszkolona, bezpieczna i sprawdzona osoba, która poznaje Twoje potrzeby, nawyki dotyczące sprzątania oraz ceni Twoją prywatność.

🙋‍♀️ Czyste sumienie​

Wybierając Stepapp nie tylko cenisz swój czas, ale także fachowców i mówisz „NIE” szarej strefie, wyzyskowi i wykluczeniu społecznemu.
Zyskaj czas na siłownię.

Twoje zadowolenie jest naszym priorytetem i dokładamy wszelkich starań, żeby każde sprzątanie spełniło Twoje oczekiwania. Gdyby jednak coś poszło nie po Twojej myśli, otrzymasz zwrot pieniędzy lub poprawkowe sprzątanie za darmo.

Twój komfort na pierwszym miejscu

Stepapp stara się za każdym razem dobrać odpowiednią osobę dla Ciebie i Twojego domu. Wiemy też, jak ważny jest Twój komfort, dlatego robimy wszystko, żeby regularne sprzątanie wykonywała zawsze ta sama, zaufana osoba.

Tylko zaufane osoby

Naszą misją jest odczarowanie zawodu sprzątaczki i stworzenie przyjaznego i etycznego miejsca pracy, gdzie ludzie są na pierwszym miejscu. Ufamy wszystkim osobom, które z nami współpracują i regularnie oferujemy szkolenia, dlatego możesz mieć pewność, że sprzątanie ze Stepapp spełni Twoje oczekiwania.

Dbamy o Ciebie

W rzadkich przypadkach szkód zapewniamy Ci wsparcie. Rezerwacje dokonane i opłacone bezpośrednio na platformie Stepapp są ubezpieczone na kwotę 1 000 000 zł.

Jeśli nie jesteś zadowolony lub zadowolona, daj nam znać, a my zrobimy wszystko, żeby to naprawić.

Odpowiedzi dotyczące odpowiedzialności

Najczęściej zadawane pytania dotyczące naszej odpowiedzialności za wykonywaną pracę.

Co zrobić, gdy w moim domu coś się zepsuje lub zniszczy podczas sprzątania?
Wszystkie osoby sprzątające w Stepapp są objęte ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej do 1 mln PLN. Tak więc zwrócimy Ci pieniądze za szkody wyrządzone przez naszych sprzątaczy do 1 miliona PLN.

Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta jak najszybciej po zajściu, a my Ci pomożemy.
Co się dzieje w przypadku wystąpienia szkody?
Jeśli podczas sprzątania w Twoim domu wystąpi szkoda, chcemy, abyś jak najszybciej skontaktował się z naszym działem obsługi klienta, który natychmiast udzieli Ci pomocy. Możesz skontaktować się z obsługą klienta bezpośrednio przez nasz czat na stronie internetowej i w aplikacji. Możesz również wysłać do nas e-mail.
Nie jestem zadowolony ze sprzątania, co mam zrobić?
Zgłoś to swojej osobie kontaktowej (obsłudze klienta) nie później niż 48 godzin po zakończeniu sprzątania. Zachęcamy do załączenia zdjęć. Wrócimy do Ciebie w ciągu 48 godzin (2 dni robocze).

Poczuj się zaopiekowany

To zapewniamy na dzień dobry. Proste.

✅ Gwarancja

Ubezpiecznie na 1 000 000 zł od szkód i wypadków oraz 100% gwarancja jakości.

📱 Aplikacja mobilna (rewolucja)

Zmieniaj daty, personalizuj i dopasowuj usługi do potrzeb w apce. Czyli tak, jak być powinno.

🔒 Bezpieczeństwo

Zawsze ta sama wyszkolona, bezpieczna i sprawdzona osoba, która poznaje Twoje potrzeby, nawyki dotyczące sprzątania oraz ceni Twoją prywatność.

🙋‍♀️ Czyste sumienie​

Wybierając Stepapp nie tylko cenisz swój czas, ale także fachowców i mówisz „NIE” szarej strefie, wyzyskowi i wykluczeniu społecznemu.
Zyskaj czas na siłownię.
StepCover

Twoje zadowolenie jest naszym priorytetem i dokładamy wszelkich starań, żeby każde sprzątanie spełniło Twoje oczekiwania. Gdyby jednak coś poszło nie po Twojej myśli, otrzymasz zwrot pieniędzy lub poprawkowe sprzątanie za darmo.

Twój komfort na pierwszym miejscu

Stepapp stara się za każdym razem dobrać odpowiednią osobę dla Ciebie i Twojego domu. Wiemy też, jak ważny jest Twój komfort, dlatego robimy wszystko, żeby regularne sprzątanie wykonywała zawsze ta sama, zaufana osoba.

Tylko zaufane osoby

Naszą misją jest odczarowanie zawodu sprzątaczki i stworzenie przyjaznego i etycznego miejsca pracy, gdzie ludzie są na pierwszym miejscu. Ufamy wszystkim osobom, które z nami współpracują i regularnie oferujemy szkolenia, dlatego możesz mieć pewność, że sprzątanie ze Stepapp spełni Twoje oczekiwania.

Dbamy o Ciebie

W rzadkich przypadkach szkód zapewniamy Ci wsparcie. Rezerwacje dokonane i opłacone bezpośrednio na platformie Stepapp są ubezpieczone na kwotę 1 000 000 zł.

Jeśli nie jesteś zadowolony lub zadowolona, daj nam znać, a my zrobimy wszystko, żeby to naprawić.

Odpowiedzi dotyczące odpowiedzialności

Najczęściej zadawane pytania dotyczące naszej odpowiedzialności za wykonywaną pracę.

Odpowiedzi dotyczące odpowiedzialności

Najczęściej zadawane pytania dotyczące naszej odpowiedzialności za wykonywaną pracę.

Co zrobić, gdy w moim domu coś się zepsuje lub zniszczy podczas sprzątania?
Wszystkie osoby sprzątające w Stepapp są objęte ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej do 1 mln PLN. Tak więc zwrócimy Ci pieniądze za szkody wyrządzone przez naszych sprzątaczy do 1 miliona PLN.

Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta jak najszybciej po zajściu, a my Ci pomożemy.
Co się dzieje w przypadku wystąpienia szkody?
Jeśli podczas sprzątania w Twoim domu wystąpi szkoda, chcemy, abyś jak najszybciej skontaktował się z naszym działem obsługi klienta, który natychmiast udzieli Ci pomocy. Możesz skontaktować się z obsługą klienta bezpośrednio przez nasz czat na stronie internetowej i w aplikacji. Możesz również wysłać do nas e-mail.
Nie jestem zadowolony ze sprzątania, co mam zrobić?
Zgłoś to swojej osobie kontaktowej (obsłudze klienta) nie później niż 48 godzin po zakończeniu sprzątania. Zachęcamy do załączenia zdjęć. Wrócimy do Ciebie w ciągu 48 godzin (2 dni robocze).

Poczuj się zaopiekowany

To zapewniamy na dzień dobry. Proste.

✅ Gwarancja

Ubezpiecznie na 1 000 000 zł od szkód i wypadków oraz 100% gwarancja jakości.

🔒 Bezpieczeństwo

Zawsze ta sama wyszkolona, bezpieczna i sprawdzona osoba, która poznaje Twoje potrzeby, nawyki dotyczące sprzątania oraz ceni Twoją prywatność.

📱 Aplikacja mobilna

Zmieniaj daty, personalizuj i dopasowuj usługi do potrzeb w apce. Czyli tak, jak być powinno.

🙋‍♀️ Czyste sumienie

Wybierając Stepapp nie tylko cenisz swój czas ale także fachoców i mówisz nie szarej strefie, wyzyskowi i wykluczeniu społecznemu.

Bez stresu i bez brudu