Doba ma 24 godziny i nie da się tego zmienić w żaden sposób. Jednak tempo życia jest coraz szybsze, mamy coraz więcej obowiązków – pracujemy zawodowo, ale także dbamy o dom, rodzinę, bliskich i swoje potrzeby. Lista zadań ciągnie się bez końca, a to wszystko powoduje, że często mamy poczucie braku czasu. Jednym z najbardziej czasochłonnych obowiązków dodatkowych jest sprzątanie. Na szczęście istnieje prosty sposób, by skutecznie uporać się z różnymi domowymi obowiązkami, a przy tym zaoszczędzić sporo czasu, który można wykorzystać na tyle ciekawszych rzeczy!
Media kreują świat, według którego współczesny człowiek powinien: spełniać się zawodowo i odnosić sukcesy, dbać o najbliższą rodzinę i bliskich, posiadać dzieci i aktywnie poświęcać im czas, jeść zdrowo gotując w domu, sprzątać i zajmować się domem, uczestniczyć w życiu kulturalnym, podróżować, udzielać się charytatywnie, rozwijać się, uczyć się nowych rzeczy i języków, być na bieżąco z newsami a do tego wszystkiego wyglądać dobrze, uprawiać sport i mieć czas na hobby. Naturalnie zajmując się tym wszystkim powinien być szczęśliwy i wypoczęty. Czy to możliwe? Z pewnością tak, ale nie wszystko jest możliwe do realizacji w tym samym czasie.
Podstawową kwestią, jaką trzeba przemyśleć, są priorytety życiowe. Warto zastanowić się nad tym, co jest dla nas najważniejsze w życiu i co przynosi nam najwięcej korzyści. Czy faktycznie codzienne odkurzanie jest tak istotne, aby poświęcać na to czas, który można spędzić z bliskimi? Czy ciągłe bycie online daje nam więcej niż realizowanie swojego hobby? Jakie czynności poprawiają nam samopoczucie, a jakie wydają się bez sensu i są nieproduktywne? Dzięki określeniu priorytetów można skuteczniej zaplanować aktywności oraz zrezygnować z rzeczy, na które po prostu szkoda czasu i życia.
Po ustaleniu listy priorytetów życiowych zastanów się jeszcze nad tym, jakie rzeczy muszą być zrobione, np. w domu. Podstawą jest sprzątanie mieszkania, ponieważ od tego, czy w domu jest czysto, zależy zdrowie i samopoczucie domowników. Regularne utrzymanie porządku to trudna i czasochłonna sprawa, zwłaszcza jeśli pracuje się zawodowo i nie mieszka samemu. Oczywiście można podzielić obowiązki między członkami rodziny i zyskać nieco czasu. Z doświadczenia jednak dobrze wiemy, że podział obowiązków zwykle generuje niepotrzebne konflikty, a do tego nie przynosi spodziewanych efektów. Wówczas sprawdzić się może usługa profesjonalnego i skutecznego sprzątania domów, która funkcjonuje również jako benefit pracowniczy.
Skorzystanie z aplikacji Stepapp to najlepszy sposób na problemy związane z domowymi obowiązkami. Rozwiązanie to pozwala zwiększyć ilość wolnego czasu każdego z domowników i jednocześnie zadbać o lepszy nastrój wynikający z przebywania w czystych wnętrzach. Usługi sprzątania mogą być realizowane w subskrypcji zarówno codziennie, raz w tygodniu jak i np. raz na miesiąc – wszystko zależy od konkretnych potrzeb. Pomoc domowa Stepapp może nie tylko sprzątać, ale również wykonywać inne zamówione obowiązki, np. prasowanie czy mycie okien. To opcja, dzięki której można ułatwić sobie życie, dlatego coraz więcej osób z niej korzysta.
Aby skorzystać z pomocy domowej Stepapp w Warszawie, Poznaniu czy Krakowie, wcale nie trzeba być człowiekiem biznesu czy gwiazdą telewizyjną. Na takie rozwiązanie może sobie pozwolić coraz więcej osób. Bardzo często z usług sprzątających jednorazowo korzysta się w przed świętami, po domowych przyjęciach, czy wiosną, gdy potrzebne są generalne porządki.
Zachowanie balansu i równowagi życiowej to w obecnym świecie spore wyzwanie. Z tego wyzwania zdają sobie sprawę również pracodawcy. Coraz więcej firm stawia na rozwiązania pomagające uwolnić czas i wspierające work-life balance pracowników. Skontaktuj się z nami, a wspólnie znajdziemy więcej czasu wolnego dla Twojego zespołu.
Nie musisz dzwonić, szukać ani gimnastykować się z dopasowaniem usługi do planu dnia. Zamów online i wybierz dogodny termin.
Ty decydujesz, które zadania przejmie za Ciebie pomoc domowa. Zadbamy o Twój komfort a Twoje usługi będą na autopilocie.
W tramwaju albo w przerwie w pracy – zmieniaj daty, zamawiaj dodatkowe usługi i miej wszystko pod kontrolą. Dokładnie tak jak chcesz.
Ubezpieczone sprzątanie na 1 000 000 zł od szkód i wypadków oraz 100% gwarancja jakości. Jeżeli coś pójdzie nie tak - wrócimy i poprawimy.
Zmieniaj daty, personalizuj i dopasowuj usługi do potrzeb w apce oraz utrzymaj kontakt z osobą sprzątającą bez dzwonienia.
Zawsze ta sama wyszkolona, bezpieczna i sprawdzona osoba, która poznaje Twoje potrzeby, nawyki dotyczące sprzątania oraz ceni Twoją prywatność.
Wybierając Stepapp nie tylko cenisz swój czas, ale także fachowców i mówisz "NIE" szarej strefie, wyzyskowi i wykluczeniu społecznemu.
Pobierz aplikację mobilną
Stepapp sp. z.o.o. zarejestrowana w Warszawie przy ul. Aleja Prymasa Tysiąclecia 83A/lokal 103, 01-242. Wpisana do Krajowego Rejestru Sądowniczego pod numerem 0000896336. NIP: 5252860294.
Ściągnij aplikację
support@stepapp.pl
Telefon: +48 22 12 255 22
Czat na żywo: Pon – Pt: 9:00 – 18:30 / Sob: 10.00 – 15.00
Obserwuj nas
Bezpieczne płatności
Usługi sprzątania
Kontakt i inne
Stepapp to Stepapp sp. z.o.o. zarejestrowana w Warszawie przy ul. Aleja Prymasa Tysiąclecia 83A/lokal 103, 01-242. Wpisana do Krajowego Rejestru Sądowniczego pod numerem 0000896336. NIP: 5252860294.