Na obrazku widać logo „stepapp” napisane małymi literami ciemnoniebieską czcionką, powszechnie rozpoznawaną w serwisach nasza warszawa. Tekst jest pogrubiony i lekko pochylony.

Pozostałe treści i opowieści.

Więcej o pracy u nas.

4.8 ★★★★★ Google Opinie

Sprzątanie jako benefit pracowniczy.

Brak czasu jest jedną z najczęstszych przyczyn wypalenia zawodowego w Polsce. Naszą misją jest zapewnienie każdemu najskuteczniejszego wsparcia w obowiązkach domowych i zaoszczędzenie czasu na to, co najważniejsze.

Kobieta siedzi na kanapie, odchyla się do tyłu, z rękami za głową i patrzy w górę. Ma na sobie szary T-shirt i jasne spodnie. W tle widać rozmyte wnętrze z nutą dzieła sztuki na ścianie. Wydaje się zrelaksowana i zadowolona po zatrudnieniu Firmy sprzątającej.

Wypoczęci pracownicy są kluczem do sukcesu, jednak...

Mamy zbyt mało czasu.
1/3 Polaków posiada dziennie mniej niż godzinę czasu wolnego.*
Czujemy się zabiegani.
79% pracowników ma trudności z łączeniem ról zawodowych i prywatnych.*
Czujemy się przez to zmęczeni.
11 mln pracujących zawodowo Polaków deklaruje, że cierpi z powodu wyczerpania lub chronicznego zmęczenia.*

Co zyskujesz pomagając w sprzątaniu pracownikom?

Podniesiesz produktywność i zadowolenie.
Co 5 pracownik w Polsce przynajmniej kilka razy w tygodniu czuje się zmęczony jeszcze przed rozpoczęciem pracy.*

Zmęczenie ma negatywny wpływ nie tylko na produktywność, ale również na motywację. Dzięki Stepapp uwolnisz swoich pracowników od zmęczenia, wypalenia i niewidzialnego etatu w domu.
Zadbasz o prawdziwy work-life balance.
Aż 93% pracowników odczuwa presję, aby przedkładać pracę nad życie prywatne.*

Każdy ma dom lub mieszkanie, ale nie każdy ma czas na obowiązki domowe. Zaoszczędź czas i energię Twoich pracowników. W końcu jest tyle lepszych sposobów spędzania czasu wolnego po pracy.
Zadbasz o employer branding.
82% kandydatów sprawdza ofertę benefitów przed aplikowaniem na ogłoszenie o pracę.*

Karta sportowa i opieka medyczna to już od dawna rynkowy standard. Zyskaj więcej aplikacji dzięki unikalnemu świadczeniu i wyróżnij się na tle innych pracodawców. Stepapp to jedyny taki benefit na rynku! 
Osoba z jasnymi włosami związanymi z tyłu, ubrana w niebieską koszulkę z napisem „stepapp” w różowym tekście, stoi w środku i trzyma czarny uchwyt, uśmiecha się, a przez okno lub szklane drzwi widać rozmyte tło na zewnątrz. Scena przedstawia pracownika Firmy sprzątającej ciężko pracującego.
Mężczyzna z krótkimi blond włosami i brodą uśmiecha się do kamery. Ma na sobie jasnoszarą bluzę z kapturem i jest na zewnątrz, na rozmytym tle zielonych liści i światła słonecznego, czując się usatysfakcjonowany po produktywnym dniu.

Twoi pracownicy faktycznie odczują efekty.

Nawet 16 godzin więcej czasu każdego miesiąca.
72% pracowników wskazało czas wolny jako cenniejszą korzyść, niż np. opiekę zdrowotną.* 

Czas to w dzisiejszym świecie najcenniejsza waluta. Zapewnienie go pracownikom to pokazanie prawdziwej troski o nich i ich bliskich. 
Więcej zadowolenia, mniej stresu.
85% pracowników wskazało, że wolałby zamienić dotychczasowe benefity na sprzątanie.* 

Najważniejszy powód. 8 na 10 osób po prostu nie lubi wykonywać obowiązków domowych - my to zrobimy za nich. 
Przestrzeń na to, co naprawdę ważne.
55% badanych Polaków deklaruje, że wysprzątane wnętrza mają istotny wpływ na poziom ich zadowolenia z życia.*

Dzięki wdrożeniu Stepapp Twoi pracownicy zyskają czysty dom, odciążenie od codziennych obowiązków i więcej czasu na pełnię życia.

Pracownicy sami rezerwują usługi w Stepapp.

W Stepapp łatwo korzystać z benefitu.
U nas korzystanie z benefitu ma być proste. Wszystko, czego Twój pracownik potrzebuje, aby zarezerwować, zarządzać i dostosować swoje usługi, znajdzie w naszej aplikacji. Może tam między innymi:

✓ Sprawdzać swoje rezerwacje
✓ Rezerwować usługi dodatkowe
✓ Anulować lub zmieniać rezerwacje
✓ Aktualizować swoje instrukcje i wytyczne
✓ Zostawiać opinie i oceny
✓ Inspirować się sprytnymi poradami i przewodnikami
Osoba w zielonej koszuli siedzi w hamaku, trzymając smartfon, a obok niej dziecko. Na ekranie telefonu wyświetla się strona internetowa o oświetleniu domów. Scena rozgrywa się na zewnątrz, na tle trawy.
4.8 ★★★★★ Google Opinie

Sprzątanie jako benefit pracowniczy.

Brak czasu jest jedną z najczęstszych przyczyn wypalenia zawodowego w Polsce. Naszą misją jest zapewnienie każdemu najskuteczniejszego wsparcia w obowiązkach domowych i zaoszczędzenie czasu na to, co najważniejsze.
Kobieta siedzi na kanapie, odchyla się do tyłu, z rękami za głową i patrzy w górę. Ma na sobie szary T-shirt i jasne spodnie. W tle widać rozmyte wnętrze z nutą dzieła sztuki na ścianie. Wydaje się zrelaksowana i zadowolona po zatrudnieniu Firmy sprzątającej.

Wypoczęci pracownicy są kluczem do sukcesu, jednak...

Mamy zbyt mało czasu.
1/3 Polaków posiada dziennie mniej niż godzinę czasu wolnego.*
Przez co czujemy się zabiegani.
79% pracowników ma trudności z łączeniem ról zawodowych i prywatnych.*
I ostatecznie stajemy się przemęczeni.
11 mln pracujących zawodowo Polaków deklaruje, że cierpi z powodu wyczerpania lub chronicznego zmęczenia.*
Mężczyzna z krótkimi blond włosami i brodą uśmiecha się do kamery. Ma na sobie jasnoszarą bluzę z kapturem i jest na zewnątrz, na rozmytym tle zielonych liści i światła słonecznego, czując się usatysfakcjonowany po produktywnym dniu.

Co zyskujesz pomagając w sprzątaniu pracownikom?

Podniesiesz produktywność.
Co 5 pracownik w Polsce przynajmniej kilka razy w tygodniu czuje się zmęczony jeszcze przed rozpoczęciem pracy.*

Zmęczenie ma negatywny wpływ nie tylko na produktywność, ale również na motywację. Dzięki Stepapp uwolnisz swoich pracowników od zmęczenia, wypalenia i niewidzialnego etatu w domu.
Zapewnisz work-life balance.
Aż 93% pracowników odczuwa presję, aby przedkładać pracę nad życie prywatne.*

Każdy ma dom lub mieszkanie, ale nie każdy ma czas na obowiązki domowe. Zaoszczędź czas i energię Twoich pracowników. W końcu jest tyle lepszych sposobów spędzania czasu wolnego po pracy.
Zadbasz o employer-branding.
82% kandydatów sprawdza ofertę benefitów przed aplikowaniem na ogłoszenie o pracę.*

Karta sportowa i opieka medyczna to już od dawna rynkowy standard. Zyskaj więcej aplikacji dzięki unikalnemu świadczeniu i wyróżnij się na tle innych pracodawców. Stepapp to jedyny taki benefit na rynku!
Jasny salon z białą kanapą i grupą pięciu osób. Dwie osoby dorosłe i troje dzieci bawią się na drewnianej podłodze, otoczeni kolorowymi zabawkami. Jedna osoba dorosła, zaangażowana w tło domów, stoi z miotłą, gdy naturalne światło wpada przez duże okna.

Twoi pracownicy faktycznie odczują efekty.

Nawet 16 godzin więcej czasu każdego miesiąca.
72% pracowników wskazało czas wolny jako cenniejszą korzyść, niż np. opiekę zdrowotną.*

Czas to w dzisiejszym świecie najcenniejsza waluta. Zapewnienie go pracownikom to pokazanie prawdziwej troski o nich i ich bliskich.
Więcej zadowolenia, mniej stresu.
85% pracowników wskazało, że wolałby zamienić dotychczasowe benefity na sprzątanie.*

Najważniejszy powód. 8 na 10 osób po prostu nie lubi wykonywać obowiązków domowych - my to zrobimy za nich.
Przestrzeń na to, co naprawdę ważne.
55% badanych Polaków deklaruje, że wysprzątane wnętrza mają istotny wpływ na poziom ich zadowolenia z życia.*

Dzięki wdrożeniu Stepapp Twoi pracownicy zyskają czysty dom, odciążenie od codziennych obowiązków i więcej czasu na pełnię życia.
Osoba trzyma smartfon wyświetlający aplikację zakupową. Na ekranie wyświetlane są różne produkty gospodarstwa domowego, w tym środki czyszczące i ręczniki, z opcjami dodania ich do koszyka. W tle widać przedmiot z kwiatowym wzorem, długopis i kolorowe kwiaty — idealna scena dla osób zainteresowanych produktami mieszkań w Warszawie.

Pracownicy sami rezerwują usługi w Stepapp.

100% wykorzystalność do dzisiaj
U nas korzystanie z benefitu ma być proste. Wszystko, czego Twój pracownik potrzebuje, aby zarezerwować, zarządzać i dostosować swoje usługi, znajdzie w naszej aplikacji. Może tam między innymi:

✓ Sprawdzać swoje rezerwacje
✓ Rezerwować usługi dodatkowe
✓ Anulować lub zmieniać rezerwacje
✓ Aktualizować swoje instrukcje i wytyczne
✓ Inspirować się sprytnymi poradami i przewodnikami

Mówią o nas to, co najlepsze.

Maja Gojtowska, autorka bloga www.gojtowska.com
"Dobry benefit budzi pożądanie. Sprawia, że ludzie myślą: też chciałabym, chciałbym z czegoś takiego korzystać.

Dobry benefit wspiera pracowników nie tylko w pracy, ale ich pozapracowej rzeczywistości. Sprawia, że mogą robić to co lubią, a nie to co muszą.

Steppapp to właśnie takie rozwiązanie. Odkąd pierwszy raz o nim usłyszałam, nie miałam wątpliwości, że to benefit na miarę nowoczesnych organizacji, które w swoich pracownikach widzą przede wszystkim ludzi... i chcą pomóc im w codziennym życiu. Plus, sama nie lubię sprzątać 🙂 Więc gdybym pracowała w jakiejś firmie, chciałabym by zaoferowała mi ona właśnie ten benefit."
Agnieszka Ciećwierz, Co-Owner, Sigmund Polska
"Uważam, że jest to benefit, który może mocno wyróżnić ofertę pracodawcy na rynku pracy i zaskoczyć niejednego kandydata.

Kiedy sama wspominam innym o takim beneficie widzę duże zaskoczenie i zarazem zachwyt tym pomysłem. Dzięki usłudze sprzątania, w postaci benefitu oferowanego przez Stepapp, nasi pracownicy mogą zyskać to, co jest najważniejsze – CZAS!

Czas to jedyny zasób, którego nie jesteśmy w stanie odzyskać, stąd jego znaczenie cały czas utrzymuje się na liście naszych priorytetów."
Mateusz Pniewski, CEO Transactionlink
"Z benefitów Stepapp korzystamy od listopada 2021r. Przedstawiamy je nowym kandydatom podczas rekrutacji, każdy jest pod wrażeniem. To na tyle nieduży koszt w porównaniu do wprowadzanej wartości, że każda firma IT powinna to mieć. Tak na serio to chyba nigdy z was nie zrezygnujemy."
Jacek Krajewski, Newsletter Jacka Krajewskiego
"W erze work-life integration najcenniejsze, co pracodawca może podarować swoim pracownikom, to czas.

Można go przeznaczyć na realizację swojej pasji, skupić się na rodzinie lub po prostu odpocząć.

Stepapp to benefit, który wnosi realną wartość do życia pracowników i pozwala zadbać o życiową przestrzeń w wygodnej formie, dzięki aplikacji. Z perspektywy uważnego obserwatora branży HR (jak też zadowolonego użytkownika Stepapp!) szczerze polecam go pracodawcom, którzy chcą wyróżnić się na konkurencyjnym rynku pracy."
Alina Windyga, CEO w Alina HRabina, freelance copywriter
"Mówi się, że zabałaganione biurko oznacza zabałaganiony umysł, a co w takim razie oznacza czyste biurko? Być może to, że byli u Ciebie ludzie ze Stepapp! 😀

Nie wiem jak Tobie, ale mi ciężko skupić się w bałaganie, a że pracuję zdalnie z domu, gdzie mieszka również małe dziecko to mniejszy lub większy nieporządek jest permanentny… A chętnych do sprzątania brak, przez co obowiązek ten często spada na mnie.

Także niezwykle ucieszyłam się, gdy dowiedziałam się o aplikacji, gdzie niemal jednym kliknięciem mogę zamówić sprzątanie, no i mocno pozazdrościłam tym, którzy mają taką usługę w ramach benefitu pracowniczego.

Może nie każdy lubi chodzić na siłownię, ale posprzątać w domu każdy musi… prędzej czy później. Dodatkowym atutem Stepapp jest to, że zatrudniają tylko sprawdzonych ludzi, mają ubezpieczenie, także bez obaw można „wyskoczyć po bułki” podczas sprzątania i wrócić na gotowe. Polecam!"

Mówią o nas to, co najlepsze.

Maja Gojtowska, autorka bloga www.gojtowska.com
"Dobry benefit budzi pożądanie. Sprawia, że ludzie myślą: też chciałabym, chciałbym z czegoś takiego korzystać.

Dobry benefit wspiera pracowników nie tylko w pracy, ale ich pozapracowej rzeczywistości. Sprawia, że mogą robić to co lubią, a nie to co muszą.

Steppapp to właśnie takie rozwiązanie. Odkąd pierwszy raz o nim usłyszałam, nie miałam wątpliwości, że to benefit na miarę nowoczesnych organizacji, które w swoich pracownikach widzą przede wszystkim ludzi... i chcą pomóc im w codziennym życiu. Plus, sama nie lubię sprzątać 🙂 Więc gdybym pracowała w jakiejś firmie, chciałabym by zaoferowała mi ona właśnie ten benefit."
Agnieszka Ciećwierz, Co-Owner, Sigmund Polska
"Uważam, że jest to benefit, który może mocno wyróżnić ofertę pracodawcy na rynku pracy i zaskoczyć niejednego kandydata.

Kiedy sama wspominam innym o takim beneficie widzę duże zaskoczenie i zarazem zachwyt tym pomysłem. Dzięki usłudze sprzątania, w postaci benefitu oferowanego przez Stepapp, nasi pracownicy mogą zyskać to, co jest najważniejsze – CZAS!

Czas to jedyny zasób, którego nie jesteśmy w stanie odzyskać, stąd jego znaczenie cały czas utrzymuje się na liście naszych priorytetów."
Mateusz Pniewski, CEO Transactionlink
"Z benefitów Stepapp korzystamy od listopada 2021r. Przedstawiamy je nowym kandydatom podczas rekrutacji, każdy jest pod wrażeniem. To na tyle nieduży koszt w porównaniu do wprowadzanej wartości, że każda firma IT powinna to mieć. Tak na serio to chyba nigdy z was nie zrezygnujemy."
Jacek Krajewski, Newsletter Jacka Krajewskiego
"W erze work-life integration najcenniejsze, co pracodawca może podarować swoim pracownikom, to czas.

Można go przeznaczyć na realizację swojej pasji, skupić się na rodzinie lub po prostu odpocząć.

Stepapp to benefit, który wnosi realną wartość do życia pracowników i pozwala zadbać o życiową przestrzeń w wygodnej formie, dzięki aplikacji. Z perspektywy uważnego obserwatora branży HR (jak też zadowolonego użytkownika Stepapp!) szczerze polecam go pracodawcom, którzy chcą wyróżnić się na konkurencyjnym rynku pracy."
Alina Windyga, CEO w Alina HRabina, freelance copywriter
"Mówi się, że zabałaganione biurko oznacza zabałaganiony umysł, a co w takim razie oznacza czyste biurko? Być może to, że byli u Ciebie ludzie ze Stepapp! 😀

Nie wiem jak Tobie, ale mi ciężko skupić się w bałaganie, a że pracuję zdalnie z domu, gdzie mieszka również małe dziecko to mniejszy lub większy nieporządek jest permanentny… A chętnych do sprzątania brak, przez co obowiązek ten często spada na mnie.

Także niezwykle ucieszyłam się, gdy dowiedziałam się o aplikacji, gdzie niemal jednym kliknięciem mogę zamówić sprzątanie, no i mocno pozazdrościłam tym, którzy mają taką usługę w ramach benefitu pracowniczego.

Może nie każdy lubi chodzić na siłownię, ale posprzątać w domu każdy musi… prędzej czy później. Dodatkowym atutem Stepapp jest to, że zatrudniają tylko sprawdzonych ludzi, mają ubezpieczenie, także bez obaw można „wyskoczyć po bułki” podczas sprzątania i wrócić na gotowe. Polecam!"

Pytania dotyczące sprzątania domu.

Jakie są źródła do waszych wniosków?
1/3 Polaków posiada dziennie mniej niż godzinę czasu wolnego.* * Źródło: Badanie „Kto dziś zmywa”, Kantar dla marki Finish, 2020

79% pracowników ma trudności z łączeniem ról zawodowych i prywatnych.* * Źródło: Raport Instytutu Humanites, 2021

11 mln pracujących zawodowo Polaków deklaruje, że cierpi z powodu wyczerpania lub chronicznego zmęczenia.* * Źródło: Focus.pl, 2021

Co 5 pracownik w Polsce przynajmniej kilka razy w tygodniu czuje się zmęczony jeszcze przed rozpoczęciem pracy.**Źródło: Raport Benefit Systems, 2022

Aż 93% pracowników odczuwa presję, aby przedkładać pracę nad życie prywatne.* Źródło: Badanie "Well Working. Odpowiedzialność Rodzinna Biznesu”, 2022

82% kandydatów sprawdza ofertę benefitów przed aplikowaniem na ogłoszenie o pracę.* * Źródło: Badanie PwC, Well.hr i Absolvent Consulting “Młodzi Polacy na rynku pracy”, 2022

72% pracowników wskazało czas wolny jako cenniejszą korzyść, niż np. opiekę zdrowotną.* *Źródło: Badanie SHRM - Society for Human Resource Management, 2022

85% pracowników wskazało, że wolałby zamienić dotychczasowe benefity na sprzątanie.* * Źródło: Badanie rynku metodą CAWI, Stepapp, 2023

55% badanych Polaków deklaruje, że wysprzątane wnętrza mają istotny wpływ na poziom ich zadowolenia z życia.* * Źródło: Badanie SW Research na zlecenie cleangang, 2023
Jak wygląda wdrożenie?
1. Kontakt i oferta

Poznamy potrzeby i miejsce zamieszkania pracowników, porozmawiamy o obecnie wdrożonych benefitach. Na tej podstawie ofertę dostosujemy do potrzeb Twojej organizacji.

2. Wdrożenie

Zajmiemy się wdrożeniem i dostosowaniem naszych usług do potrzeb Twojego zespołu. Całkowicie bez angażowania Twojego czasu i uwagi. Proste.

3. Pilotaż i osobista obsługa

Twoi pracownicy otrzymają indywidualne konta Stepapp, gdzie sami wybiorą najdogodniejszy termin oraz usługi, jakie pozwolą im się pozbyć obowiązków domowych.
Kto z was korzysta?
Korzysta z nas: Apptension, Mięsna paczka, Livekid, Inovo, Bee Talents, Be About, Codejet, Nowekolory.pl, Transactionlink, Under Ant, United Capital, Nebucode i wiele innych firm!
Strona z magazynu vintage przedstawiająca mężczyznę siedzącego i pozującego obok odkurzacza. Strona, która jest atrakcyjna dla osób zainteresowanych „sprzątaniem mieszkań”, zawiera nagłówek, podtytuły i tekst w języku szwedzkim, a czarno-białe zdjęcie mężczyzny i odkurzacza zajmuje znaczną część układu.

Oczywisty benefit, który jest standardem w Skandynawii.

Czytaj dalej historię o rewolucji benefitowej w Szwecji.
Co wolisz - służbowego mercedesa, czy pomoc domową?

Takie pytanie zadała Monika Lindstedt, założycielka Hemfrid, firmy sprzątającej w Szwecji, której pierwszymi klientami na benefit pracowniczy ponad 20 lat temu były takie giganty, jak SEB czy Statoil.

Dziś pomoc w domu to standardowy benefit pracowniczy w Szwecji, a państwo oferuje ulgi podatkowe dla firm, które w ten sposób wspierają swoich pracowników.

Firma Moniki Lindstedt zatrudnia obecnie ponad 1000 osób, tworząc możliwości rozwoju dla kobiet wykluczonych społecznie. Według niej, firmy powinny podchodzić do potrzeb pracowników holistycznie i podejmować decyzje, które realnie pomagają im na co dzień. Gdy pracownik ma zbyt dużą decyzyjność w kwestii benefitów, traci się możliwość długotrwałego wsparcia i zaangażowania w jego efektywność, skłaniając go do wyboru szybkiej gratyfikacji.

FAQ

Odpowiedzi na najczęstsze pytania.

Baza

Odpowiedzi dotyczące obsługi i sprzątania.

Kontakt

Kontakt telefoniczny/mejl.

Pomoc

Natychmiastowa obsługa.

Szare logo tekstowe „wprost” z pogrubioną i zaokrągloną czcionką na przezroczystym tle, reprezentujące naszą Firmę sprzątającą.
Obraz przedstawia logo Business Insider, z nazwą napisaną dużymi, wielkimi literami w czystej, pogrubionej czcionce. Słowo „BUSINESS” jest umieszczone na górze, a „INSIDER” znajduje się bezpośrednio pod nim, oba wyśrodkowane w obrazie. Logo wywołuje poczucie profesjonalizmu zbliżone do najwyższej klasy usług biurowych.
Logo „My Company Polska” z napisem „My Company” zapisanym pogrubionymi, dużymi, czarnymi literami i napisem „Polska” w mniejszym, czarnym polu pod literą „N” w słowie „Company”, doskonale odzwierciedlającym naszą markę usług warszawa.
Czarny okrąg służy jako podstawowy kształt, otoczony białym tłem. To prosty i minimalistyczny projekt z solidnym czarnym okręgiem idealnie wyśrodkowanym w białej przestrzeni, odzwierciedlający precyzję i dbałość o szczegóły, jakich można oczekiwać od Firmy sprzątającej.
Duża zielona litera „L” jest wyraźnie widoczna na jednolitym czarnym tle. Projekt jest prosty i wyrazisty, przywołujący tę samą dbałość o szczegóły, jakiej można oczekiwać od usług źródło biuro w Warszawie. Minimalistyczny charakter i silny wpływ wizualny sprawiają, że wyróżnia się, a litera jest umieszczona po lewej stronie obrazu.
Logo z niebieskim prostokątem po lewej stronie i tekstem „wyborcza.biz” w czarnych małych literach po prawej stronie prostokąta. Tekst, napisany czcionką szeryfową, wywołuje profesjonalizm, idealny dla firm, takich jak te specjalizujące się w dostarczaniu biur lub innych usługach związanych z biurem.

Pytania dotyczące sprzątania domu.

Wyznaczyliśmy nowy standard kompleksowej i przemyślanej obsługi.

Jakie są źródła do waszych wniosków?
1/3 Polaków posiada dziennie mniej niż godzinę czasu wolnego.* * Źródło: Badanie „Kto dziś zmywa”, Kantar dla marki Finish, 2020

79% pracowników ma trudności z łączeniem ról zawodowych i prywatnych.* * Źródło: Raport Instytutu Humanites, 2021

11 mln pracujących zawodowo Polaków deklaruje, że cierpi z powodu wyczerpania lub chronicznego zmęczenia.* * Źródło: Focus.pl, 2021

Co 5 pracownik w Polsce przynajmniej kilka razy w tygodniu czuje się zmęczony jeszcze przed rozpoczęciem pracy.**Źródło: Raport Benefit Systems, 2022

Aż 93% pracowników odczuwa presję, aby przedkładać pracę nad życie prywatne.* Źródło: Badanie "Well Working. Odpowiedzialność Rodzinna Biznesu”, 2022

82% kandydatów sprawdza ofertę benefitów przed aplikowaniem na ogłoszenie o pracę.* * Źródło: Badanie PwC, Well.hr i Absolvent Consulting “Młodzi Polacy na rynku pracy”, 2022

72% pracowników wskazało czas wolny jako cenniejszą korzyść, niż np. opiekę zdrowotną.* *Źródło: Badanie SHRM - Society for Human Resource Management, 2022

85% pracowników wskazało, że wolałby zamienić dotychczasowe benefity na sprzątanie.* * Źródło: Badanie rynku metodą CAWI, Stepapp, 2023

55% badanych Polaków deklaruje, że wysprzątane wnętrza mają istotny wpływ na poziom ich zadowolenia z życia.* * Źródło: Badanie SW Research na zlecenie cleangang, 2023
Jak wygląda wdrożenie?
1. Kontakt i oferta

Poznamy potrzeby i miejsce zamieszkania pracowników, porozmawiamy o obecnie wdrożonych benefitach. Na tej podstawie ofertę dostosujemy do potrzeb Twojej organizacji.

2. Wdrożenie

Zajmiemy się wdrożeniem i dostosowaniem naszych usług do potrzeb Twojego zespołu. Całkowicie bez angażowania Twojego czasu i uwagi. Proste.

3. Pilotaż i osobista obsługa

Twoi pracownicy otrzymają indywidualne konta Stepapp, gdzie sami wybiorą najdogodniejszy termin oraz usługi, jakie pozwolą im się pozbyć obowiązków domowych.
Kto z was korzysta?
Korzysta z nas: Apptension, Mięsna paczka, Livekid, Inovo, Bee Talents, Be About, Codejet, Nowekolory.pl, Transactionlink, Under Ant, United Capital, Nebucode i wiele innych firm!
Strona z magazynu vintage przedstawiająca mężczyznę siedzącego i pozującego obok odkurzacza. Strona, która jest atrakcyjna dla osób zainteresowanych „sprzątaniem mieszkań”, zawiera nagłówek, podtytuły i tekst w języku szwedzkim, a czarno-białe zdjęcie mężczyzny i odkurzacza zajmuje znaczną część układu.

Oczywisty benefit, który jest standardem w Skandynawii.

Co wolisz - służbowego mercedesa, czy pomoc domową?
Takie pytanie zadała Monika Lindstedt, założycielka Hemfrid, firmy sprzątającej w Szwecji, której pierwszymi klientami na benefit pracowniczy ponad 20 lat temu były takie giganty, jak SEB czy Statoil.

Dziś pomoc w domu to standardowy benefit pracowniczy w Szwecji, a państwo oferuje ulgi podatkowe dla firm, które w ten sposób wspierają swoich pracowników.

Firma Moniki Lindstedt zatrudnia obecnie ponad 1000 osób, tworząc możliwości rozwoju dla kobiet wykluczonych społecznie. Według niej, firmy powinny podchodzić do potrzeb pracowników holistycznie i podejmować decyzje, które realnie pomagają im na co dzień. Gdy pracownik ma zbyt dużą decyzyjność w kwestii benefitów, traci się możliwość długotrwałego wsparcia i zaangażowania w jego efektywność, skłaniając go do wyboru szybkiej gratyfikacji.

FAQ

Znajdź tutaj właściwe odpowiedzi na swoje pytania.

Baza

Znajdź tutaj właściwe odpowiedzi na swoje pytania.

Kontakt

Znajdź tutaj właściwe odpowiedzi na swoje pytania.

Pomoc 24/7

Znajdź tutaj właściwe odpowiedzi na swoje pytania.

Sprawdź jakie to potrzebne.

Czas zapomnieć o sprzątaniu!

Zamów sprzątanie w łatwy sposób online lub zostaw nam kontakt do siebie, a my zajmiemy się dopasowaniem oferty do Twoich wymagań – oddzwonimy tak szybko jak to możliwe!

Świetny wybór! 😎

Zostaw swój numer telefonu, a my niedługo odezwiemy się z większą ilością informacji i odpowiemy na Twoje pytania i dostarczymy ofertę sprzątania dopasowaną do Twoich potrzeb.