Czego dotyczą Twoje pytania?

Pytania dotyczące sprzątania domu.

Ile kosztuje sprzątanie?
Podczas spotkania wstępnego omawiasz razem z naszym doradcą, jakiego sprzątania potrzebujesz, jak wygląda twój dom, jak często i ile godzin będziemy potrzebować za każdym razem. Następnie wysyłamy ofertę z ceną, jaką będzie kosztować sprzątanie twojego domu miesięcznie.

Możesz także szybko i efektywnie wyklikać cenę podczas procesu rezerwacji online, podając szczegóły, takie jak: metraż, wytyczne, częstotliwość i adres.
Jak liczycie czas pracy?
Czas pracy jest dostosowany do zakresu, wytycznych i wielkości Twojego domu lub mieszkania. Mamy holistyczne podejście do sprzątania i doskonale wiemy, co robimy. Wszystkie osoby sprzątające w Stepapp są szkolone, aby posiadać umiejętność analizy z perspektywy "helikoptera". Oznacza to, że biorą pod uwagę wcześniejsze wytyczne wprowadzone do profilu klienta oraz pracują według listy zadań, krok po kroku, wiedząc, od jakich czynności zacząć, które zostawić na sam koniec i jakich środków używać, aby w pełni wykorzystać czas i maksymalizować skuteczność. W skrócie, nie marnujemy ani minuty i osiągamy efekt nieskazitelnej czystości w każdej przestrzeni. Za tym stoją miesiące szkoleń i ogromne doświadczenie. To właśnie charakteryzuje profesjonalną usługę, którą wprowadzamy jako pierwsi w Polsce.
Czy mogę anulować lub zmienić termin sprzątania?
Oczywiście! W aplikacji Stepapp możesz łatwo i wygodnie zmieniać lub anulować termin sprzątania. Możesz także skontaktować się z nami pod numerem +48 22 12 255 22, przyciskiem "pomoc" w aplikacji lub wysyłając wiadomość na adres support@stepapp.pl, a my Ci pomożemy.
Co się stanie, jeśli osoba sprzątająca będzie chora lub na urlopie?
Staramy się, aby każdorazowo sprzątała ta sama osoba. Jednak w przypadku urlopu czy choroby zapewniamy, że ktoś inny z naszego zespołu sprzątającego zajmie się tobą. Wszyscy członkowie naszego zespołu mają takie same szkolenie jak twój regularny pracownik Stepapp. Przeglądają twoje instrukcje sprzątania, aby wiedzieć, jak chcesz, aby było sprzątane. Dlatego ważne jest, aby instrukcje były aktualne. Sprawdź swoje instrukcje w aplikacji i zaktualizuj je, jeśli chcesz coś zmienić lub dodać.
Jak tak naprawdę sprzątacie?
Zawsze podchodzimy do każdego klienta indywidualnie i dostosujemy nasze sprzątanie - tak, aby odpowiadało Twoim wymaganiom. Razem ustalamy, które pomieszczenia mają być objęte sprzątaniem, co ma być zrobione i jak chcesz, aby to zostało zrobione. Wszystkie potrzeby zostaną uwzględnione w twoim profilu klienta, który będzie podstawą do sprzątania w twoim domu.
Czy mogę być w domu podczas sprzątania?
Oczywiście, że możesz, ale warto też wiedzieć, że nie musisz być obecny.

9/10 klientów Stepapp wychodzi z domu i idzie na siłownie, atrakcje z dziećmi lub po prostu do pracy. Oferujemy różne możliwości przekazania kluczy, zaczynając od dodatkowych kluczy, kończąc na boxach na klucze. Możesz zaznaczyć swoje preferencje podczas składania rezerwacji.
Jedna usługa, wiele korzyści (dosyć istotne))
Z nami możesz żyć w spokoju. Nie jesteśmy platformą, na której próbujemy Cię naciągnąć na jak najtańsze sprzątanie, które nie zawiera praktycznie nic i nie pokrywa przestrzeni w których kumuluje się brud.

W Stepapp wiemy gdzie i kiedy sprzątać, aby było czysto. Wiemy kiedy jest czas na okap, kiedy przychodzi czas na odsunięcie sofy i odkurzenie kurzu oraz kiedy zaproponować Ci mycie piekarnika lub bierzemy pod uwagę okoliczności występujące w Twoim życiu - i działamy holistycznie w zgodzie z porządkiem domowym. W sobotę są goście, a ty akurat pieczesz ciasto? Czyścimy piekarnik. Nadchodzi piękna pogoda, wpada słońce, a Ty chcesz mieć czyste okna? Masz to jak w Stepapp.

Sumując, nie jesteśmy firmą do jednorazowych zleceń w których nic nie jest wykonywane tak jak być powinno. Chcemy nawiązać z Tobą długoterminową relację, dzięki której poznamy Twoje potrzeby i nawyki i zapewnimy Ci codzienną czystość. Pod każdym względem, nie ograniczając usługi, próbując Ciebie złapać na niską stawkę, pozostawiając Twój dom z poodkurzaną podłogą w korytarzu i kuchni oraz wlanym domestosem do toalety.

Pytania dotyczące sprzątania generalnego.

Czy muszę coś przygotować przed sprzątaniem generalnym?
Upewnij się, że miejsca do posprzątania są dostępne, abyśmy mogli dotrzeć wszędzie. Możesz zacząć od naszej listy kontrolnej na stronie powyżej, zawierającej listę rzeczy, które musisz zrobić przed rozpoczęciem naszej pracy, aby mieć pewność, że niczego nie przeoczysz!

Prosimy o informację, jeśli posiadają Państwo materiały wrażliwe, np. marmur lub mosiądz.
Czy przywozicie środki czystości i akcesoria do sprzątania?
Tak! Zabieramy ze sobą wszystkie niezbędne środki czystości, a ich koszt zostanie doliczony do Twojej faktury. Mamy również ze sobą sprzęt potrzebny do wykonania sprzątania po przeprowadzce oraz mycia okien.

Jeśli posiadasz sprzęt na miejscu, z chęcią go użyjemy.
Czy dostanę gwarancję na sprzątanie generalne?
Oczywiście! Zawsze otrzymujesz pięciodniową (5) 100% gwarancję na sprzątanie od Stepapp, a nasze usługi są ubezpieczone na kwotę 1 000 000 zł od szkód.
Kiedy płacę za usługę?
Płatność jest zawsze po wykonaniu usługi sprzątania po remoncie.
Ile czasu zajmuje sprzątanie generalne?
Dokładny czas realizacji różni się oczywiście w zależności od wielkości obiektu. Ponieważ sprzątanie generalne jest zadaniem stosunkowo rozległym, nasi pracownicy zawsze pracują wg. listy kontrolnej i Twoich wytycznych. Zapraszamy do kontaktu w celu ustalenia przybliżonego terminu i czasu realizacji!
Muszę być obecny w domu?
Nie musisz być obecny/a, jeśli zostawisz klucze lub umożliwisz nam wejście przez kod do zamka.

W zasadzie, 9/10 klientów zostawia nas samych. Nasi pracownicy są legalnie zatrudnieni i znamy wszystkich. Nie ma się czego obawiać.
Różnica pomiędzy standardowym a generalnym sprzątaniem?
W przeciwieństwie do standardowego sprzątania, podczas którego głównym celem jest utrzymanie czystości - tak w generalnych porządkach przywracamy ten utracony efekt i robimy wszystko, aby Twój dom zaczął lśnić czystością. Innym słowem jest to idealna usługa dla tych, którzy pomijają niektóre momenty podczas sprzątania lub dawno nie sprzątali generalnie.

Pytania dotyczące mycia okien.

Czy muszę coś przygotować przed myciem okien?
Abyśmy mogli umyć okna, musisz usunąć meble, które mogą przeszkadzać. Jeśli okna mają zamki, zostaw klucze, abyśmy mogli je odblokować. Więcej informacji znajdziesz w naszej liście kontrolnej dotyczącej mycia okien na stronie powyżej.
Czy przywozicie środki czystości i akcesoria do sprzątania?
Tak! Zabieramy ze sobą wszystkie niezbędne środki czystości, a ich koszt zostanie doliczony do Twojej faktury.
Czy dostanę gwarancję na mycie okien?
Oczywiście! Zawsze otrzymujesz pięciodniową (5) 100% gwarancję na sprzątanie od Stepapp, a nasze usługi są ubezpieczone na kwotę 1 000 000 zł od szkód.
Kiedy płacę za usługę?
Płatność jest zawsze po wykonaniu usługi sprzątania.
Ile czasu zajmuje mycie okien?
Dokładny czas realizacji różni się oczywiście w zależności od ilości okien. Zapraszamy do kontaktu lub przejścia przez proces zamówienia online w celu ustalenia przybliżonego terminu i czasu realizacji!
Muszę być obecny w domu?
Nie musisz być obecny/a, jeśli zostawisz klucze lub umożliwisz nam wejście przez kod do zamka.

W zasadzie, 9/10 klientów zostawia nas samych. Nasi pracownicy są legalnie zatrudnieni i znamy wszystkich. Nie ma się czego obawiać.
Jak obliczana jest cena za mycie okien?
Podczas rezerwacji podajesz liczbę okien oraz ich typ, a na tej podstawie otrzymujesz cenę. Abyśmy mogli dokładnie ocenić koszt, ważne jest, abyś podał prawidłowe informacje o swoich oknach przy składaniu zamówienia.

Pytania dotyczące sprzątania osiedli.

Sprzątacie tylko osiedla i klatki schodowe?
Nie, oferujemy również sprzątanie przechowalni rowerów, pralni, piwnic i innych pomieszczeń stowarzyszenia. Możemy również pomóc między innymi w zamiataniu terenów zewnętrznych i innych rodzajach konserwacji.
Jak często trzeba czyścić klatkę schodową?
Konieczność czyszczenia klatek schodowych może się różnić w zależności od, na przykład, liczby osób poruszających się codziennie po klatce schodowej lub pory roku, ponieważ pogoda oznacza, że ​​w miesiącach zimowych może być potrzebne więcej wizyt firmy sprzątającej. Skontaktuj się z nami, a ustalimy plan dostosowany do Twoich potrzeb.
W jakich miastach jesteście?
Obsługujemy aktualnie Warszawę, Poznań, Kraków i Wrocław. Zachęcamy do kontaktu!

Pytania dotyczące obsługi biura.

Co zawiera sprzątanie biura?
W ramach sprzątania biur oferujemy między innymi:

Ogólne czynności we wszystkich pomieszczeniach:

✓ Ścieramy kurz z wszystkich dostępnych powierzchni, takich jak biurka, lampy biurkowe, oświetlenie, półki, parapety itp.
✓ Odkurzamy podłogi, listwy przypodłogowe, gniazdka elektryczne i dywany.
✓ Podlewanie kwiatów i roślin.
✓ Myjemy podłogi.
✓ Wyrzucamy śmieci.
✓ Usuwamy plamy z drzwi, przeszkleń i tablic suchościeralnych.
✓ Polerujemy lustra.
✓ Układamy krzesła w salach konferencyjnych i przy stanowiskach roboczych, wycieramy w razie potrzeby.

Kuchnia:

✓ Ścieramy kurz i czyścimy wszystkie otwarte powierzchnie.
✓ Usuwamy plamy z frontów szafek kuchennych, stołów, krzeseł i innych sprzętów.
✓ Czyścimy wnętrza i zewnętrza koszy na śmieci.
✓ Czyścimy wnętrza i zewnętrza mikrofalówek.
✓ Czyścimy ekspres do kawy/automat.
✓ Włączamy i opróżniamy zmywarkę lub myjemy ręcznie naczynia.
✓ Uzupełniamy mydło do rąk, płyn do mycia naczyń i ręczniki papierowe.
✓ W razie potrzeby wymieniamy ściereczki i szczotki do naczyń.
✓ Opróżniamy i wyrzucamy śmieci.
✓ Odkurzamy i myjemy podłogę.

Łazienka:

✓ Ścieramy kurz i czyścimy wieszaki, uchwyty i szafki łazienkowe.
✓ Czyścimy umywalkę, kran, toaletę oraz prysznic (jeśli jest).
✓ Wycieramy pralkę i suszarkę.
✓ Polerujemy lustro.
✓ Opróżniamy kosze na śmieci.
✓ Uzupełniamy mydło do rąk, papier toaletowy i ręczniki papierowe.
✓ Odkurzamy i myjemy podłogę.

Materiały do sprzątania:

Zabieramy ze sobą mopy, ściereczki i ekologiczne środki czyszczące, które są wliczone w cenę. Prosimy o zapewnienie:

✓ Odkurzacza
✓ Wózka do sprzątania/wiadra i mopa

Jeśli życzycie sobie, abyśmy dostarczyli powyższe materiały i sprzęty, oczywiście możemy to zrobić. W zakresie materiałów eksploatacyjnych możecie również zamówić je u nas w Stepapp – wystarczy dać nam znać, a my się tym zajmiemy.
Możemy na przykład zaoferować:

✓ Ręczniki papierowe/rolki papieru
✓ Papier toaletowy
✓ Worki na śmieci/wykładziny
✓ Tabletki do zmywarki
✓ Worki do odkurzacza
✓ Środki specjalistyczne, np. do podłóg, dezynfekcji

Oczywiście dostosowujemy nasze usługi do Twoich życzeń i potrzeb, i możemy pomóc w wielu dodatkowych czynnościach oraz świadczyć raz na jakiś czas bardziej generalne usługi sprzątania/mycie okien/pranie tapicerek/dezynfekcję i inne.
W jakich godzinach sprzątacie biura?
Dopasowujemy się do Twoich potrzeb i sprzątamy wtedy, kiedy Tobie pasuje. Powiedz nam, jakie masz oczekiwania, a my zrobimy wszystko, aby je spełnić i dostosować nasze usługi w najlepszy możliwy sposób.
Czy jesteście ubezpieczeni?
Oczywiście jesteśmy ubezpieczeni! Zarówno nasi pracownicy, jak i Wasze rzeczy są w pełni ubezpieczone.
Czy gwarantujecie jakość i rzetelność?
Chcemy, abyś zawsze był zadowolony z naszych usług, dlatego oferujemy gwarancję jakości na wszystkie nasze usługi. Jeśli, wbrew oczekiwaniom, nie będziesz zadowolony, naprawimy to, abyś mógł czuć się pewnie, że zawsze otrzymasz to, czego oczekujesz.
Ile to kosztuje?
Cena sprzątania biura jest zróżnicowana i zależy między innymi od tego, gdzie znajduje się Twój lokal, jak duży jest i oczywiście od zakresu usługi. Po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego, wkrótce się z Tobą skontaktujemy.

Umawiamy się na wstępne spotkanie, podczas którego omawiamy Twoje życzenia i potrzeby i wspólnie decydujemy, w jaki sposób możemy Ci pomóc w najlepszy sposób. Otrzymasz wówczas propozycję ceny. Gdy będziesz zadowolony, wszystko będzie gotowe do podpisania umowy. Następnie zaczynamy, a wkrótce będziesz mógł cieszyć się czystym i przyjemnym miejscem pracy!
W jakich miastach świadczycie usługi?
Nasze usługi świadczymy na terenie Warszawy, Krakowa, Wrocławia i Poznania

Pytania dotyczące sprzątania po remoncie.

Czy muszę coś przygotować przed sprzątaniem po remoncie?
Upewnij się, że miejsca do posprzątania są dostępne, abyśmy mogli dotrzeć wszędzie. Możesz zacząć od naszej listy kontrolnej zawierającej listę rzeczy, które musisz zrobić przed rozpoczęciem naszej pracy, aby mieć pewność, że niczego nie przeoczysz! Prosimy o informację, jeśli posiadają Państwo materiały wrażliwe, np. marmur lub mosiądz.

Pamiętaj również, aby nie wyłączać prądu w domu, ponieważ podczas sprzątania potrzebujemy dostępu do prądu i wody. Więcej informacji znajdziesz na naszej liście kontrolnej dotyczącej sprzątania po remoncie powyżej.
Czy przywozicie środki czystości i akcesoria do sprzątania?
Tak! Zabieramy ze sobą wszystkie niezbędne środki czystości, a ich koszt zostanie doliczony do Twojej faktury. Mamy również ze sobą sprzęt potrzebny do wykonania sprzątania po przeprowadzce oraz mycia okien.

Jeśli posiadasz sprzęt na miejscu, z chęcią go użyjemy.
Czy dostanę gwarancję na sprzątanie po remoncie?
Oczywiście! Zawsze otrzymujesz pięciodniową (5) 100% gwarancję na sprzątanie od Stepapp, a nasze usługi są ubezpieczone na kwotę 1 000 000 zł od szkód.
Kiedy płacę za usługę?
Płatność jest zawsze po wykonaniu usługi sprzątania po remoncie.
Ile czasu zajmuje sprzątanie po remoncie?
Dokładny czas realizacji różni się oczywiście w zależności od wielkości obiektu. Ponieważ sprzątanie po remoncie jest zadaniem stosunkowo rozległym, nasi pracownicy zawsze pracują w specjalnie przeszkolonych zespołach poremontowych. Zapraszamy do kontaktu w celu ustalenia przybliżonego terminu i czasu realizacji!
Muszę być obecny w domu?
Nie musisz być obecny/a, jeśli zostawisz klucze lub umożliwisz nam wejście przez kod do zamka.

W zasadzie, 9/10 klientów zostawia nas samych. Nasi pracownicy są legalnie zatrudnieni i znamy wszystkich. Nie ma się czego obawiać.
Czy możecie przeprowadzić sprzątanie w umeblowanym mieszkaniu lub domu?
Oczywiście, ale prosimy o wcześniejsze powiadomienie nas, abyśmy mogli zaplanować to zadanie zgodnie z panującymi u Ciebie warunkami.
Gdzie sprzątacie?
Sprzątamy na terenie Warszawy, Poznania, Wrocławia i Krakowa.

Pytania dotyczące sprzątania po przeprowadzce.

Czy muszę coś przygotować przed sprzątaniem przeprowadzkowym?
Upewnij się, że Twoje mieszkanie jest całkowicie opróżnione, abyśmy mieli dostęp do wszystkich miejsc. Możesz skorzystać z naszej listy kontrolnej, aby upewnić się, że nie pominiesz żadnego kroku przed sprzątaniem po przeprowadzce na stronie powyżej!

Prosimy również o poinformowanie nas, jeśli w mieszkaniu znajdują się delikatne materiały, takie jak marmur czy mosiądz.

Pamiętaj także, aby nie wyłączać prądu w mieszkaniu, ponieważ podczas sprzątania potrzebujemy dostępu do prądu i wody.

Jeśli w mieszkaniu znajdują się jakieś meble - nic nie szkodzi. Posprzątamy bez żadnego problemu.
Czy przywozicie środki czystości i akcesoria do sprzątania?
Tak! Zabieramy ze sobą wszystkie niezbędne środki czystości, a ich koszt zostanie doliczony do Twojej faktury. Mamy również ze sobą sprzęt potrzebny do wykonania sprzątania po przeprowadzce oraz mycia okien.

Jeśli posiadasz sprzęt na miejscu, z chęcią go użyjemy.
Czy dostanę gwarancję na sprzątanie przeprowadzkowe?
Oczywiście! Zawsze otrzymujesz pięciodniową (5) 100% gwarancję na sprzątanie od Stepapp, a nasze usługi są ubezpieczone na kwotę 1 000 000 zł od szkód.
Kiedy płacę za usługę?
Płatność jest zawsze po wykonaniu usługi sprzątania.
Ile czasu zajmuje sprzątanie po przeprowadzce?
Dokładny czas realizacji różni się oczywiście w zależności od wielkości obiektu. Zapraszamy do kontaktu w celu ustalenia przybliżonego terminu i czasu realizacji!
Muszę być obecny w domu?
Nie musisz być obecny/a, jeśli zostawisz klucze lub umożliwisz nam wejście przez kod do zamka.

W zasadzie, 9/10 klientów zostawia nas samych. Nasi pracownicy są legalnie zatrudnieni i znamy wszystkich. Nie ma się czego obawiać.
Czy możecie przeprowadzić sprzątanie w umeblowanym mieszkaniu lub domu?
Oczywiście, ale prosimy o wcześniejsze powiadomienie nas, abyśmy mogli zaplanować to zadanie zgodnie z panującymi u Ciebie warunkami.
Gdzie sprzątacie?
Sprzątamy na terenie Poznania, Warszawy, Wrocławia i Krakowa.

Pytania dotyczące sprzątania apartamentów.

Czy można wypróbować usługę?
Tak jest! Możesz wypełnić formularz odsyłający na tej stronie i umówić się na usługę poprzez kontakt z naszym zespołem lub możesz zamówić testowe sprzątanie, dostępne pod zakładką sprzątanie -> testowe sprzątanie. OBS! Testowe sprzątanie odbywa się na zasadzie dostarczenia standardowej usługi sprzątania i nie jest dostosowane pod obsługę apartamentów. Jeśli chcesz dostosowaną obsługę pod sprzątanie apartamentów - wypełnij formularz zgłoszeniowy, a my się do Ciebie odezwiemy!
Czy jest okres wypowiedzenia?
Możesz anulować lub przełożyć jedno lub wszystkie sprzątania na swoim koncie w aplikacji w dowolnym momencie do 48 godzin przed rozpoczęciem usługi bez ponoszenia żadnych opłat.
Czy macie potrzebny środki czystości?
Możemy zabrać ze sobą zarówno środki czystości, jak i odkurzacz oraz mop. Odkurzacz i mop zostawimy w Twoim apartamencie na czas trwania naszej współpracy (czyli na zawsze). Używanie naszych narzędzi pracy wiąże się z dodatkową opłatą.
Jakie miasta obsługujecie?
Aktualnie obsługujemy Kraków, Wrocław, Poznań oraz Warszawę.
Czy wystawiacie faktury?
Tak. Jesteśmy zarejestrowaną firmą i wystawiamy faktury vat. Napisz do nas na czacie po stworzeniu rezerwacji lub pod adres e-mail: support@stepapp.pl

Bezpieczeństwo i ochrona.

Jak Stepapp dba o bezpieczeństwo i ochronę?
Jako klient Stepapp możesz zawsze czuć się spokojny. Niezależnie od tego, jakie usługi wybierzesz, bezpieczeństwo i zaufanie są zawsze naszym najwyższym priorytetem. Przywiązujemy dużą wagę do rekrutacji odpowiednich osób, zawsze przeprowadzamy dokładne sprawdzenie ich przeszłości oraz organizujemy osobiste rozmowy z każdym pracownikiem.

Nasz personel jest przeszkolony i zatrudniony na stałe w Stepapp.

Jeśli chodzi o bezpieczeństwo w Twoim domu, mamy dobrze opracowane procedury dotyczące zarządzania kluczami, alarmami i innymi wrażliwymi danymi klientów. Pracujemy również z zachowaniem poufności.
Czy macie ubezpieczenie, jeśli coś się stanie?
Będąc naszym Klientem możesz czuć się bezpiecznie, gdyż posiadamy ubezpieczenie OC pokrywające wszelkie szkody przez nas wyrządzone. Oczywiście nasi pracownicy są również ubezpieczeni w zakresie bezpieczeństwa własnego i naszych klientów.
Co się stanie, jeśli coś się zepsuje?
Jeżeli coś się stanie, nasze ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej obejmuje wszelkie szkody spowodowane przez naszych pracowników.
Czy macie gwarancję jakości?
Jeśli nie będziesz zadowolony/a z naszej pracy, możesz czuć się bezpiecznie dzięki gwarancji jakości Stepcover. Gwarancja oznacza, że ​​to, z czego jesteś niezadowolony/a, naprawimy natychmiast.

Szkolenia i pracownicy.

Czy cały personel przechodzi szkolenie?
Wszyscy nasi Pracownicy przechodzą odpowiednie szkolenia we wszystkich kwestiach, od obsługi po wiedzę materiałową na temat środków czyszczących i środków specjalnych. Mamy zarówno kursy cyfrowe, jak i kursy praktyczne.
Jakie wymagania stawia Stepapp swoim pracownikom?
Przywiązujemy dużą wagę do rekrutacji właściwych ludzi, zawsze dokładnie sprawdzamy przeszłość i przeprowadzamy osobiste rozmowy ze wszystkimi pracownikami. Wszyscy nasi pracownicy przechodzą wewnętrzne szkolenia i wdrażanie, zanim zajmą się własnymi zadaniami. Każdy, kto pracuje, również podlega umowie o poufności.

Aplikacja mobilna.

Jak działa aplikacja Stepapp?
W aplikacji Stepapp możesz łatwo zarządzać terminami sprzątania, rezerwować nasze inne usługi, przeglądać realizacje i śledzić swoje faktury. Nasza aplikacja jest dostępna zarówno na Androida, jak i iPhone'a i jest idealna dla tych z Was, którzy korzystają z naszych regularnych usług.
Dlaczego powinienem korzystać z aplikacji Stepapp?
Aplikacja Stepapp to najprostszy sposób na znalezienie informacji o usługach, które u nas kupujesz. W aplikacji znajdziesz odpowiedzi szybciej, niż gdybyś do nas zadzwonił/a lub napisał/a e-mail.

Czego dotyczą Twoje pytania?

Pytania dotyczące sprzątania domu.

Dlaczego Stepapp?
Bo nie wykonujemy naszej pracy po łebkach. Nie proponujemy Ci usługi, która nie zawiera praktycznie nic, co sprzątanie powinno zawierać po najniższej cenie bez wyszkolonych osób, które nawet nie są zatrudnione, a my nie widzieliśmy ich na oczy. Nie chcemy abyś wpuszczał byle kogo do Swojego domu - Tak jak my nie chcemy takiej osoby do Ciebie wysyłać.

1. Stepapp to wyszkolony personel
Wszyscy nasi pracownicy są wykwalifikowani i mają stałe zatrudnienie. Dostrzegamy potencjał każdej osoby i przeprowadzamy staranne rekrutacje, testy oraz szkolenia, po których zostaje z nami najlepszych 5%.

2. Stepapp to ubezpieczone usługi
W przypadku, gdyby doszło do wypadku, posiadamy ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, które pokrywa szkody spowodowane przez pracowników. Pracownicy są również ubezpieczeni.

3. Stepapp to gwarancja jakości
Gwarantujemy większy komfort w codziennym życiu, dlatego chcemy szybko naprawić wszelkie problemy, jeśli coś nie będzie Cię satysfakcjonować. Oczywiście masz gwarancję jakości, co wszystko ułatwia!

4. Stepapp to najlepsze środki czystości
Zdecydowaliśmy się na pełną kontrolę nad naszymi produktami, tworząc własne środki czystości i używając opakowań wielokrotnego użytku. Dzięki temu wiemy czego używamy i w jaki sposób używać.
W jakim rodzaju sprzątania mogę uzyskać pomoc?
Możemy pomóc w sprzątaniu domu, sprzątaniu generalnym, myciu okien, sprzątaniu przeprowadzkowym, sprzątaniu poremontowym i sprzątaniu biur. Sprzątanie biur obejmuje również sprzątanie lokali, wspólnot mieszkaniowych, klatek schodowych i sklepów.

Zachęcamy do wyboru usługi, która Ciebie interesuje powyżej, aby dowiedzieć się więcej na jej temat.
Jak zarezerwować sprzątanie?
Sprzątanie domu - Zarezerwuj spotkanie wstępne lub pierwszą wizytęonline tutaj, a my skontaktujemy się z Tobą.

Sprzątanie generalne, Sprzątanie przeprowadzkowe, Mycie okien, Sprzątanie poremontowe, lub Sprzątanie testowe zarezerwuj bezpośrednio online klikając w usługę, która Ciebie interesuje.

Sprzątanie biur - Podaj dane firmy online i otrzymaj wycenę tutaj kliknij tutaj.

Sprzątanie klatek i osiedli mieszkaniowych — wyślij e-mail na adres support@stepapp.pl i uzyskaj wycenę.

Możesz również skontaktować się z nami pod adresem info@stepapp.pl lub zadzwonić pod numer +48 22 12 255 22, aby zarezerwować nasze usługi.
W jakich miastach sprzątacie?
Sprzątamy w Warszawie, Poznaniu, Krakowie i Wrocławiu.
Ile kosztuje sprzątanie?
Sprzątanie domu: Podczas spotkania startowego wspólnie z naszym doradcą omówisz, jakie sprzątanie jest Ci potrzebne, jak często oraz ile godzin powinno trwać każde sprzątanie. Następnie wyślemy Ci ofertę z miesięcznym kosztem sprzątania domu. Sprzątamy bardzo rzetelnie i jesteśmy przeszkoleni pod każdy względem, przez co się nie ociągamy, a godzina sprzątania jest już od 50 zł/h.

Testowe sprzątanie: przejdź na stronę -> sprzątanie -> sprzątanie testowe i zamów testowe sprzątanie, aby się przekonać do naszych usług! Cena od 45 zł/h

Generalne sprzątanie, sprzątanie po przeprowadzce, sprzątanie poremontowe i mycie okien: Wypełnij swoje dane na górze odpowiedniej strony, a otrzymasz cenę od razu online! OD 18 zł/m2.

Sprzątanie biur: Wypełnij dane firmy na górze strony, sprzątania biur a skontaktujemy się z Tobą z ofertą!

Sprzątanie osiedli: Wyślij e-mail na adres support@stepapp.pl, a skontaktujemy się z ofertą!

Sprzątanie apartamentów: przejdź na stronę -> dla biznesu -> sprzątanie apartamentów i wypełnij formularz, a my wrócimy z ofertą.
Kiedy płacę za usługę?
Za usługę płacisz po wykonaniu przez nas zlecenia.
Czy dostanę gwarancję?
Oczywiście! Zawsze otrzymujesz pięciodniową (5) 100% gwarancję na sprzątanie od Stepapp, a nasze usługi są ubezpieczone na kwotę 1 000 000 zł od szkód.
Czy muszę być w domu?
Nie musisz być obecny/a, jeśli zostawisz klucze lub umożliwisz nam wejście przez kod do zamka.

W zasadzie, 9/10 klientów zostawia nas samych. Nasi pracownicy są legalnie zatrudnieni i znamy wszystkich. Nie ma się czego obawiać.
Mężczyzna w okularach, ubrany w niebieski T-shirt i czarne spodnie, trzyma i wskazuje na duży biały znak z polskim tekstem „Darmowa konsultacja” na różowym tle. Ta oferta jest z dumą prezentowana przez Twoją zaufaną Firmę sprzątającą.

Wstępna konsultacja za darmo, bez zobowiązań.

Aby ułatwić Ci codzienne życie, pomożemy w regularnym sprzątaniu domu. Chcąc zapewnić najlepszą obsługę, zawsze zaczynamy od bezpłatnej konsultacji wstępnej przez telefon, wideo lub wizytę domową, aby dostosować sprzątanie do Twoich potrzeb.

Najczęściej zadawane pytania.

Jak to wygląda podczas składania pierwszej rezerwacji sprzątania domu?
Możesz łatwo zarezerwować sprzątanie domu na naszej stronie internetowej, w aplikacji lub z pomocą obsługi klienta bezpośrednio na naszym czacie.

Podczas rezerwacji sprzątania domu wybierasz pożądany przedział czasowy sprzątania oraz dzień i godzinę, o której chcesz, abyśmy przyszli i posprzątali.

Sprzątamy zgodnie z listą kontrolną, ale możesz nas poinformować, jeśli masz jakieś specjalne życzenia dotyczące sprzątania - czy chcesz, abyśmy położyli gdzieś dodatkowy nacisk? A może w Twoim domu są jakieś wrażliwe powierzchnie? Zawsze kontaktujemy się z Tobą, jeśli podczas sprzątania pojawią się jakiekolwiek pytania, a Ty zawsze możesz dodać informacje i prośby do aplikacji lub skontaktować się z naszym działem obsługi klienta, jeśli masz jakiekolwiek pytania. Podczas składania rezerwacji będziesz także w stanie nas poinformować o tym gdzie zostawisz nam klucze do domu, czy też będziesz na miejscu podczas sprzątania.

Po wybraniu metody płatności, która najbardziej Ci odpowiada i potwierdzeniu zamówienia, otrzymasz potwierdzenie rezerwacji na swój e-mail oraz w aplikacji.
Czy osoby sprzątające przynoszą własny sprzęt do sprzątania?
Potrzebujesz odkurzacza, mopa i wiadra. Możemy jednak zabrać ze sobą nasze detergenty do czyszczenia własnej produkcji oraz ściereczki z mikrofibry i inne dodatkowe narzędzia w zależności od zakresu usługi.
Jak działa wasza 100% gwarancja satysfakcji?
Zależy nam tylko na zadowolonych klientach! Dlatego mamy 100% gwarancję satysfakcji, co oznacza, że zawsze przyjeżdżamy i naprawiamy to, z czego nie jesteś zadowolony.

Gwarancja satysfakcji klienta jest oparta i obowiązuje przez 48 godzin po czyszczeniu zgodnie z naszą listą kontrolną.

Skontaktuj się z naszą obsługą klienta bezpośrednio na czacie na stronie internetowej lub w naszej aplikacji, a pomożemy Ci! Możesz również skontaktować się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Czy muszę posprzątać przed przyjściem osoby sprzątającej?
Nie, nie musisz! Powodem, dla którego tu jesteśmy, jest umożliwienie Ci robienia rzeczy, które faktycznie lubisz, a sprzątanie zostaw nam. Więc zostaw dom takim, jakim jest, a my się nim zajmiemy. Możesz wskazać osobie sprzątającej ze Stepapp miejsce, w którym mógłby umieścić np. zabawki, tak abyś znalazł je na swoim miejscu po przyjściu do czystego domu.
Co zrobić, gdy osoba sprzątająca się spóźnia?
Powiadomimy Cię z wyprzedzeniem, jeśli nasza osoba sprzątająca się spóźni i rozwiążemy sytuację w najbardziej odpowiedni sposób. Spóźnienie nie będzie miało wpływu na czas sprzątania.
Czy powinienem zrobić, gdy osoba sprzątająca pojawi się w moim domu?
Zalecamy, abyś wraz z osobą sprzątającą przeszedł przez swoje specjalne wymagania dotyczące Twojego domu podczas pierwszej sesji sprzątania, aby mogła ona wziąć je pod uwagę podczas pracy. Nie martw się, nasze osoby sprzątające są profesjonalistami w swojej dziedzinie i są również w stanie zapytać o rzeczy, które muszą wiedzieć.
Czy macie obowiązek zachowania poufności?
Wszyscy pracownicy Stepapp w związku z podjęciem zlecenia za pośrednictwem Stepapp zaakceptowali regulamin o zachowaniu poufności, co oznacza, że nie mogą ujawniać żadnych informacji o klientach.
Jak długo trwa sprzątanie domu?
Przejdź do formularza pod przyciskiem "zamów" i wprowadź wielkość swojego domu w naszym kalkulatorze, a otrzymasz rekomendację, ile czasu potrzeba, aby Twój dom był lśniąco czysty. Zalecenie opiera się na naszej liście kontrolnej, która została zaprojektowana tak, aby zapewnić Ci nieskazitelną czystość.

Jeśli chcesz dodać dodatkowe usługi, takie jak czyszczenie lodówki i zamrażarki, możesz oczywiście dodać je podczas dokonywania rezerwacji lub skontaktować się z nami, jeśli chcesz je dodać w późniejszym terminie.

Po pierwszej sesji sprzątania Twojego domu, skontaktujemy się z Tobą, jeśli będziemy potrzebować więcej czasu niż przy pierwszej wizycie, aby Twój dom był zawsze lśniący po naszym wyjściu!
Czy moje zwierzę może być w domu podczas sprzątania?
Oczywiście pod warunkiem, że jesteś odpowiedzialny za zapewnienie nam spokoju, aby wykonać dobrą pracę. Daj nam znać przy rezerwacji, czy masz w domu zwierzęta, abyśmy nie wysłali tam kogoś, kto boi się psów lub jest alergikiem.
Z jakim wyprzedzeniem mogę dokonać rezerwacji?
Możesz zarezerwować usługę z 24 godzinnym wyprzedzeniem. Pamiętaj jednak, że rezerwację możesz odwołać do 48 godzin przed rozpoczęciem usługi.
Czy mogę zarezerwować usługi od tej samej osoby sprzątającej więcej niż raz?
W przypadku regularnego sprzątania oferujemy Państwu zawsze tę samą osobę sprzątającą. Niestety, nie możemy zagwarantować tej samej osoby za każdym razem przy sprzątaniach okazjonalnych (jednorazowych). Jeśli po raz pierwszy zamówiłeś sprzątanie okazjonalne i spodobała Ci się nasza osoba sprzątająca i chciałbyś zamówić regularne sprzątanie: prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta poprzez e-mail support@stepapp.pl lub poprzez czat na stronie internetowej/aplikacji, a my dołożymy wszelkich starań, aby przypisać tę samą osobę!
Gdzie mogę wpisać kod do drzwi?
Kod do drzwi możesz podać w szczegółach przed dokonaniem rezerwacji usługi. Musisz to zrobić tylko raz.
Czy mogę zmienić osobę sprzątającą?
Oczywiście, możesz to zrobić po zakończeniu rezerwacji bezpośrednio w aplikacji.
Chcę dodać coś dodatkowego do mojego sprzątania, jak to zrobić?
Jeśli chcesz, abyśmy skupili się na czymś konkretnym podczas jednego konkretnego zlecenia sprzątania, wpisz to w aplikacji Stepapp przy najbliższej rezerwacji w kalendarzu lub w zakładce “mój dom”. Możesz także napisać bezpośrednio na czacie do Twojej osoby sprzątającej lub do osobistego asystenta w aplikacji.

Jeśli chcesz dodać do rezerwacji coś, co zajmuje więcej czasu niż regularne sprzątanie, musisz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta. Możesz także zarezerwować dodatkowe usługi w aplikacji bez konieczności kontaktu z obsługą klienta.
Jak mogę ocenić pracę osoby sprzątającej?
Możesz to łatwo zrobić w aplikacji po sprzątaniu.
Czy mogę zmienić częstotliwość sprzątania?
Oczywiście!!! Skontaktuj się z obsługą klienta na czacie, który znajdziesz w naszej aplikacji lub na stronie internetowej pod przyciskiem “pomoc”.
Czy wyślecie zastępstwo, jeśli moja stała osoba sprzątająca zachoruje?
Zanim wyślemy zastępstwo, zawsze dzwonimy do Ciebie i pytamy, czy tego chcesz, czy wolisz odwołać tę okazję do sprzątania.
Czy mogę wstrzymać moją subskrypcję?
Nie ma możliwości wstrzymania abonamentu, ale możesz zakończyć abonament i rozpocząć go ponownie, lub zdecydować się na rezygnację z niektórych okazji do sprzątania bezpośrednio w aplikacji w zakładce kalendarz -> szczegóły.

Jeśli zdecydujesz się zrezygnować z subskrypcji i rozpocząć ją ponownie, nie możemy niestety zagwarantować tego samego dnia, pory dnia lub osoby sprzątającej - ale zawsze dokładamy wszelkich starań, aby spełnić Twoje życzenia.
Jak mogę edytować lub anulować moje zamówienie?
Możesz łatwo anulować lub edytować rezerwację usługi sprzątania w aplikacji.

Możesz również skontaktować się z obsługą klienta bezpośrednio na naszym czacie, który jest dostępny na stronie internetowej i w aplikacji, lub skontaktować się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Czy mogę być w domu podczas sprzątania?
Oczywiście, że możesz! Zalecamy jednak, abyś dał spokój swojej osobie sprzątającej i zaoszczędzony czas przeznaczył na przykład na swoje hobby. Innymi słowy, możesz być w domu lub spędzać czas gdzie indziej. To Twoja decyzja!
Co się stanie, jeśli zapomnę o rezerwacji?
Gdy odwołanie następuje później niż 48 godzin przed planowanym sprzątaniem, pobierana jest opłata w postaci opłaty za późne odwołanie, ponieważ oczywiście w takich przypadkach płacimy również naszym pracownikom.

Niemniej jednak, dokonamy wszelkich starań i wyślemy sms, notyfikacje push oraz e-mail przed rozpoczęciem rezerwacji, abyś o niej nie zapomniał/a.

Odpowiedzi dotyczące odpowiedzialności.

Najczęściej zadawane pytania dotyczące naszej odpowiedzialności za wykonywaną pracę.

Co zrobić, gdy w moim domu coś się zepsuje lub zniszczy podczas sprzątania?
Wszystkie osoby sprzątające w Stepapp są objęte ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej do 1 mln PLN. Tak więc zwrócimy Ci pieniądze za szkody wyrządzone przez naszych sprzątaczy do 1 miliona PLN.

Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta jak najszybciej po zajściu, a my Ci pomożemy.
Co się dzieje w przypadku wystąpienia szkody?
Jeśli podczas sprzątania w Twoim domu wystąpi szkoda, chcemy, abyś jak najszybciej skontaktował się z naszym działem obsługi klienta, który natychmiast udzieli Ci pomocy. Możesz skontaktować się z obsługą klienta bezpośrednio przez nasz czat na stronie internetowej i w aplikacji. Możesz również wysłać do nas e-mail.
Nie jestem zadowolony ze sprzątania, co mam zrobić?
Zgłoś to swojej osobie kontaktowej (obsłudze klienta) nie później niż 48 godzin po zakończeniu sprzątania. Zachęcamy do załączenia zdjęć. Wrócimy do Ciebie w ciągu 48 godzin (2 dni robocze).

Odpowiedzi dotyczące płatności.

Najczęściej zadawane pytania dotyczące płatności.

Jeśli muszę anulować zamówienie, co się wtedy dzieje?
Pobieramy opłatę za anulowanie rezerwacji, jeśli zmieniasz rezerwację lub anulujesz ją 48 godziny przed terminem sprzątania. Więcej na ten temat można przeczytać tutaj: Warunki korzystania.
Kiedy jest obciążana moja karta w przypadku regularnego sprzątania?
Opłata za regularne sprzątanie jest blokowana 48 godzin przed rozpoczęciem usługi i pobierana z Twojej karty po zakończeniu i zaakceptowaniu przez Ciebie usługi w aplikacji. Potwierdzenie zamówienia zostanie wysłane na Twój e-mail po obciążeniu i dokonaniu rezerwacji. Możesz anulować pojedyncze sprzątanie w dowolnym momencie do 48 godzin przed sprzątaniem bez dodatkowych opłat w aplikacji -> kalendarz -> szczegóły pojedynczego zlecenia.

Należy pamiętać, że w przypadku anulowania rezerwacji w terminie krótszym niż dwa pełne dni przed sprzątaniem klient nie otrzymuje zwrotu pieniędzy. (Odwołania z powodu choroby są traktowane inaczej).
Jak mogę zdobyć kredyty za polecenie?
Jako klient Stepapp zarówno Ty, jak i Twoi znajomi możecie zarobić 40 zł, jeśli podzielisz się z nimi swoim kodem polecającym, a oni użyją go podczas rezerwacji abonamentu na sprzątanie domu! Każdy nowy znajomy, któremu polecisz Stepapp, zarobi dla Ciebie i dla siebie 40 zł. Zniżka jest stosowana automatycznie. Zniżka może być wykorzystana tylko przy powtarzających się rezerwacjach (abonamentach).
Jak zmienić metodę płatności?
Chcesz zmienić metodę płatności z karty na fakturę lub odwrotnie - Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta za pośrednictwem czatu lub napisz do nas e-mail.
Jak zapłacić za pomocą e-faktury?
Dokonując rezerwacji możesz wybrać opcję faktury. Dodatkowo, możesz skontaktować się z obsługą klienta na czacie dostępnym w naszej aplikacji i na stronie internetowej, jeśli chcesz zapłacić e-fakturą. Możliwe jest również wysłanie do nas wiadomości e-mail.
Nie otrzymałem faktury, co zrobić?
Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta bezpośrednio na czacie dostępnym w naszej aplikacji i na stronie internetowej. Możesz również skontaktować się z obsługą klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Pytania dotyczące mycia okien.

Wyznaczyliśmy nowy standard kompleksowej i przemyślanej obsługi.

Czy muszę się przygotować?
Abyśmy mogli umyć okna, musisz usunąć meble, które mogą przeszkadzać. Jeśli okna mają zamki, zostaw klucze, abyśmy mogli je odblokować. Więcej informacji znajdziesz w naszej liście kontrolnej dotyczącej mycia okien na stronie powyżej.
Zapewniacie środki i akcesoria?
Tak! Zabieramy ze sobą wszystkie niezbędne środki czystości, a ich koszt zostanie doliczony do Twojej faktury. Mamy również ze sobą sprzęt potrzebny do wykonania sprzątania po przeprowadzce oraz mycia okien.

Jeśli posiadasz sprzęt na miejscu, z chęcią go użyjemy.
Czy otrzymam gwarancję?
Oczywiście! Zawsze otrzymujesz pięciodniową (5) 100% gwarancję na sprzątanie od Stepapp, a nasze usługi są ubezpieczone na kwotę 1 000 000 zł od szkód.
Kiedy płacę za usługę?
Płatność jest zawsze po wykonaniu usługi sprzątania.
Ile czasu zajmuje sprzątanie?
Dokładny czas realizacji różni się oczywiście w zależności od ilości okien. Zapraszamy do kontaktu lub przejścia przez proces zamówienia online w celu ustalenia przybliżonego terminu i czasu realizacji!
Muszę być obecny w domu?
Nie musisz być obecny/a, jeśli zostawisz klucze lub umożliwisz nam wejście przez kod do zamka.

W zasadzie, 9/10 klientów zostawia nas samych. Nasi pracownicy są legalnie zatrudnieni i znamy wszystkich. Nie ma się czego obawiać.
Jak obliczana jest cena?
Podczas rezerwacji podajesz liczbę okien oraz ich typ, a na tej podstawie otrzymujesz cenę. Abyśmy mogli dokładnie ocenić koszt, ważne jest, abyś podał prawidłowe informacje o swoich oknach przy składaniu zamówienia.
Zyskaj czas na siłownię.

Pytania dotyczące sprzątania osiedli.

Wyznaczyliśmy nowy standard kompleksowej i przemyślanej obsługi.

Sprzątacie tylko osiedla i klatki schodowe?
Nie, oferujemy również sprzątanie przechowalni rowerów, pralni, piwnic i innych pomieszczeń stowarzyszenia. Możemy również pomóc między innymi w zamiataniu terenów zewnętrznych i innych rodzajach konserwacji.
Jak często trzeba czyścić klatkę schodową?
Konieczność czyszczenia klatek schodowych może się różnić w zależności od, na przykład, liczby osób poruszających się codziennie po klatce schodowej lub pory roku, ponieważ pogoda oznacza, że ​​w miesiącach zimowych może być potrzebne więcej wizyt firmy sprzątającej. Skontaktuj się z nami, a ustalimy plan dostosowany do Twoich potrzeb.
W jakich miastach jesteście?
Obsługujemy aktualnie Warszawę, Poznań, Kraków i Wrocław. Zachęcamy do kontaktu!

Pytania dotyczące obsługi biura.

Co zawiera sprzątanie biura?
W ramach sprzątania biur oferujemy między innymi:

Ogólne czynności we wszystkich pomieszczeniach:

✓ Ścieramy kurz z wszystkich dostępnych powierzchni, takich jak biurka, lampy biurkowe, oświetlenie, półki, parapety itp.
✓ Odkurzamy podłogi, listwy przypodłogowe, gniazdka elektryczne i dywany.
✓ Podlewanie kwiatów i roślin.
✓ Myjemy podłogi.
✓ Wyrzucamy śmieci.
✓ Usuwamy plamy z drzwi, przeszkleń i tablic suchościeralnych.
✓ Polerujemy lustra.
✓ Układamy krzesła w salach konferencyjnych i przy stanowiskach roboczych, wycieramy w razie potrzeby.

Kuchnia:

✓ Ścieramy kurz i czyścimy wszystkie otwarte powierzchnie.
✓ Usuwamy plamy z frontów szafek kuchennych, stołów, krzeseł i innych sprzętów.
✓ Czyścimy wnętrza i zewnętrza koszy na śmieci.
✓ Czyścimy wnętrza i zewnętrza mikrofalówek.
✓ Czyścimy ekspres do kawy/automat.
✓ Włączamy i opróżniamy zmywarkę lub myjemy ręcznie naczynia.
✓ Uzupełniamy mydło do rąk, płyn do mycia naczyń i ręczniki papierowe.
✓ W razie potrzeby wymieniamy ściereczki i szczotki do naczyń.
✓ Opróżniamy i wyrzucamy śmieci.
✓ Odkurzamy i myjemy podłogę.

Łazienka:

✓ Ścieramy kurz i czyścimy wieszaki, uchwyty i szafki łazienkowe.
✓ Czyścimy umywalkę, kran, toaletę oraz prysznic (jeśli jest).
✓ Wycieramy pralkę i suszarkę.
✓ Polerujemy lustro.
✓ Opróżniamy kosze na śmieci.
✓ Uzupełniamy mydło do rąk, papier toaletowy i ręczniki papierowe.
✓ Odkurzamy i myjemy podłogę.

Materiały do sprzątania:

Zabieramy ze sobą mopy, ściereczki i ekologiczne środki czyszczące, które są wliczone w cenę. Prosimy o zapewnienie:

✓ Odkurzacza
✓ Wózka do sprzątania/wiadra i mopa

Jeśli życzycie sobie, abyśmy dostarczyli powyższe materiały i sprzęty, oczywiście możemy to zrobić. W zakresie materiałów eksploatacyjnych możecie również zamówić je u nas w Stepapp – wystarczy dać nam znać, a my się tym zajmiemy.
Możemy na przykład zaoferować:

✓ Ręczniki papierowe/rolki papieru
✓ Papier toaletowy
✓ Worki na śmieci/wykładziny
✓ Tabletki do zmywarki
✓ Worki do odkurzacza
✓ Środki specjalistyczne, np. do podłóg, dezynfekcji

Oczywiście dostosowujemy nasze usługi do Twoich życzeń i potrzeb, i możemy pomóc w wielu dodatkowych czynnościach oraz świadczyć raz na jakiś czas bardziej generalne usługi sprzątania/mycie okien/pranie tapicerek/dezynfekcję i inne.
W jakich godzinach sprzątacie biura?
Dopasowujemy się do Twoich potrzeb i sprzątamy wtedy, kiedy Tobie pasuje. Powiedz nam, jakie masz oczekiwania, a my zrobimy wszystko, aby je spełnić i dostosować nasze usługi w najlepszy możliwy sposób.
Czy jesteście ubezpieczeni?
Oczywiście jesteśmy ubezpieczeni! Zarówno nasi pracownicy, jak i Wasze rzeczy są w pełni ubezpieczone.
Czy gwarantujecie jakość i rzetelność?
Chcemy, abyś zawsze był zadowolony z naszych usług, dlatego oferujemy gwarancję jakości na wszystkie nasze usługi. Jeśli, wbrew oczekiwaniom, nie będziesz zadowolony, naprawimy to, abyś mógł czuć się pewnie, że zawsze otrzymasz to, czego oczekujesz.
Ile to kosztuje?
Cena sprzątania biura jest zróżnicowana i zależy między innymi od tego, gdzie znajduje się Twój lokal, jak duży jest i oczywiście od zakresu usługi. Po wypełnieniu poniższego formularza wkrótce się z Tobą skontaktujemy. Umawiamy się na wstępne spotkanie, podczas którego omawiamy Twoje życzenia i potrzeby i wspólnie decydujemy, w jaki sposób możemy Ci pomóc w najlepszy sposób. Otrzymasz wówczas propozycję ceny. Gdy będziesz zadowolony, wszystko będzie gotowe do podpisania umowy. Następnie zaczynamy, a wkrótce będziesz mógł cieszyć się czystym i przyjemnym miejscem pracy!
W jakich miastach jesteście?
Nasze usługi świadczymy na terenie Warszawy, Krakowa, Wrocławia i Poznania

Pytania dotyczące sprzątania po remoncie.

Czy muszę się przygotować?
Upewnij się, że miejsca do posprzątania są dostępne, abyśmy mogli dotrzeć wszędzie. Możesz zacząć od naszej listy kontrolnej zawierającej listę rzeczy, które musisz zrobić przed rozpoczęciem naszej pracy, aby mieć pewność, że niczego nie przeoczysz! Prosimy o informację, jeśli posiadają Państwo materiały wrażliwe, np. marmur lub mosiądz.

Pamiętaj również, aby nie wyłączać prądu w domu, ponieważ podczas sprzątania potrzebujemy dostępu do prądu i wody. Więcej informacji znajdziesz na naszej liście kontrolnej dotyczącej sprzątania po remoncie powyżej.
Zapewniacie środki i akcesoria?
Tak! Zabieramy ze sobą wszystkie niezbędne środki czystości, a ich koszt zostanie doliczony do Twojej faktury. Mamy również ze sobą sprzęt potrzebny do wykonania sprzątania po przeprowadzce oraz mycia okien.

Jeśli posiadasz sprzęt na miejscu, z chęcią go użyjemy.
Czy otrzymam gwarancję?
Oczywiście! Zawsze otrzymujesz pięciodniową (5) 100% gwarancję na sprzątanie od Stepapp, a nasze usługi są ubezpieczone na kwotę 1 000 000 zł od szkód.
Kiedy płacę za usługę?
Płatność jest zawsze po wykonaniu usługi sprzątania.
Ile czasu zajmuje sprzątanie?
Dokładny czas realizacji różni się oczywiście w zależności od wielkości obiektu. Ponieważ sprzątanie po remoncie jest zadaniem stosunkowo rozległym, nasi pracownicy zawsze pracują w specjalnie przeszkolonych zespołach poremontowych. Zapraszamy do kontaktu w celu ustalenia przybliżonego terminu i czasu realizacji!
Muszę być obecny w domu?
Nie musisz być obecny/a, jeśli zostawisz klucze lub umożliwisz nam wejście przez kod do zamka.

W zasadzie, 9/10 klientów zostawia nas samych. Nasi pracownicy są legalnie zatrudnieni i znamy wszystkich. Nie ma się czego obawiać.
Mam umeblowane, co teraz?
Nie ma problemu, że masz umeblowany dom, ale prosimy o wcześniejsze powiadomienie nas, abyśmy mogli zaplanować to zadanie zgodnie z panującymi u Ciebie warunkami.
Gdzie sprzątacie?
Sprzątamy na terenie Warszawy, Poznania, Wrocławia i Krakowa.

Pytania dotyczące sprzątania po przeprowadzce.

Czy muszę się przygotować?
Upewnij się, że Twoje mieszkanie jest całkowicie opróżnione, abyśmy mieli dostęp do wszystkich miejsc. Możesz skorzystać z naszej listy kontrolnej, aby upewnić się, że nie pominiesz żadnego kroku przed sprzątaniem po przeprowadzce na stronie powyżej!

Prosimy również o poinformowanie nas, jeśli w mieszkaniu znajdują się delikatne materiały, takie jak marmur czy mosiądz.

Pamiętaj także, aby nie wyłączać prądu w mieszkaniu, ponieważ podczas sprzątania potrzebujemy dostępu do prądu i wody.

Jeśli w mieszkaniu znajdują się jakieś meble - nic nie szkodzi. Posprzątamy bez żadnego problemu.
Zapewniacie środki i akcesoria?
Tak! Zabieramy ze sobą wszystkie niezbędne środki czystości, a ich koszt zostanie doliczony do Twojej faktury. Mamy również ze sobą sprzęt potrzebny do wykonania sprzątania po przeprowadzce oraz mycia okien.

Jeśli posiadasz sprzęt na miejscu, z chęcią go użyjemy.
Czy otrzymam gwarancję?
Oczywiście! Zawsze otrzymujesz pięciodniową (5) 100% gwarancję na sprzątanie od Stepapp, a nasze usługi są ubezpieczone na kwotę 1 000 000 zł od szkód.
Kiedy płacę za usługę?
Płatność jest zawsze po wykonaniu usługi sprzątania.
Ile czasu zajmuje sprzątanie?
Dokładny czas realizacji różni się oczywiście w zależności od wielkości obiektu. Zapraszamy do kontaktu w celu ustalenia przybliżonego terminu i czasu realizacji!
Muszę być obecny w domu?
Nie musisz być obecny/a, jeśli zostawisz klucze lub umożliwisz nam wejście przez kod do zamka.

W zasadzie, 9/10 klientów zostawia nas samych. Nasi pracownicy są legalnie zatrudnieni i znamy wszystkich. Nie ma się czego obawiać.
Mam umeblowane, co teraz?
Nie ma problemu, że masz umeblowany dom, ale prosimy o wcześniejsze powiadomienie nas, abyśmy mogli zaplanować to zadanie zgodnie z panującymi u Ciebie warunkami.
Gdzie sprzątacie?
Sprzątamy na terenie Poznania, Warszawy, Wrocławia i Krakowa.

Pytania dotyczące sprzątania apartamentów.

Czy można wypróbować usługę?
Tak jest! Możesz wypełnić formularz odsyłający na tej stronie i umówić się na usługę poprzez kontakt z naszym zespołem lub możesz zamówić testowe sprzątanie, dostępne pod zakładką sprzątanie -> testowe sprzątanie. OBS! Testowe sprzątanie odbywa się na zasadzie dostarczenia standardowej usługi sprzątania i nie jest dostosowane pod obsługę apartamentów. Jeśli chcesz dostosowaną obsługę pod sprzątanie apartamentów - wypełnij formularz zgłoszeniowy, a my się do Ciebie odezwiemy!
Czy jest okres wypowiedzenia?
Możesz anulować lub przełożyć jedno lub wszystkie sprzątania na swoim koncie w aplikacji w dowolnym momencie do 48 godzin przed rozpoczęciem usługi bez ponoszenia żadnych opłat.
Czy macie potrzebny środki czystości?
Możemy zabrać ze sobą zarówno środki czystości, jak i odkurzacz oraz mop. Odkurzacz i mop zostawimy w Twoim apartamencie na czas trwania naszej współpracy (czyli na zawsze). Używanie naszych narzędzi pracy wiąże się z dodatkową opłatą.
Jakie miasta obsługujecie?
Aktualnie obsługujemy Kraków, Wrocław, Poznań oraz Warszawę.
Czy wystawiacie faktury?
Tak. Jesteśmy zarejestrowaną firmą i wystawiamy faktury vat. Napisz do nas na czacie po stworzeniu rezerwacji lub pod adres e-mail: support@stepapp.pl

Pytania dotyczące sprzątania generalnego.

Czy muszę się przygotować?
Upewnij się, że miejsca do posprzątania są dostępne, abyśmy mogli dotrzeć wszędzie. Możesz zacząć od naszej listy kontrolnej na stronie powyżej, zawierającej listę rzeczy, które musisz zrobić przed rozpoczęciem naszej pracy, aby mieć pewność, że niczego nie przeoczysz!

Prosimy o informację, jeśli posiadają Państwo materiały wrażliwe, np. marmur lub mosiądz.Pamiętaj także, aby nie wyłączać prądu w mieszkaniu, ponieważ podczas sprzątania potrzebujemy dostępu do prądu i wody.

Jeśli w mieszkaniu znajdują się jakieś meble - nic nie szkodzi. Posprzątamy bez żadnego problemu.
Zapewniacie środki i akcesoria?
Tak! Zabieramy ze sobą wszystkie niezbędne środki czystości, a ich koszt zostanie doliczony do Twojej faktury. Mamy również ze sobą sprzęt potrzebny do wykonania sprzątania po przeprowadzce oraz mycia okien.

Jeśli posiadasz sprzęt na miejscu, z chęcią go użyjemy.
Czy otrzymam gwarancję?
Oczywiście! Zawsze otrzymujesz pięciodniową (5) 100% gwarancję na sprzątanie od Stepapp, a nasze usługi są ubezpieczone na kwotę 1 000 000 zł od szkód.
Kiedy płacę za usługę?
Płatność jest zawsze po wykonaniu usługi sprzątania.
Ile czasu zajmuje sprzątanie?
Dokładny czas realizacji różni się oczywiście w zależności od wielkości obiektu. Zapraszamy do kontaktu w celu ustalenia przybliżonego terminu i czasu realizacji!
Muszę być obecny w domu?
Nie musisz być obecny/a, jeśli zostawisz klucze lub umożliwisz nam wejście przez kod do zamka.

W zasadzie, 9/10 klientów zostawia nas samych. Nasi pracownicy są legalnie zatrudnieni i znamy wszystkich. Nie ma się czego obawiać.
Generalne vs standardowe?
W przeciwieństwie do standardowego sprzątania, podczas którego głównym celem jest utrzymanie czystości - tak w generalnych porządkach przywracamy ten utracony efekt i robimy wszystko, aby Twój dom zaczął lśnić czystością. Innym słowem jest to idealna usługa dla tych, którzy pomijają niektóre momenty podczas sprzątania lub dawno nie sprzątali generalnie.

Bezpieczeństwo i ochrona.

Jak Stepapp dba o bezpieczeństwo i ochronę?
Jako klient Stepapp możesz zawsze czuć się spokojny. Niezależnie od tego, jakie usługi wybierzesz, bezpieczeństwo i zaufanie są zawsze naszym najwyższym priorytetem. Przywiązujemy dużą wagę do rekrutacji odpowiednich osób, zawsze przeprowadzamy dokładne sprawdzenie ich przeszłości oraz organizujemy osobiste rozmowy z każdym pracownikiem.

Nasz personel jest przeszkolony i zatrudniony na stałe w Stepapp.

Jeśli chodzi o bezpieczeństwo w Twoim domu, mamy dobrze opracowane procedury dotyczące zarządzania kluczami, alarmami i innymi wrażliwymi danymi klientów. Pracujemy również z zachowaniem poufności.
Czy macie ubezpieczenie, jeśli coś się stanie?
Będąc naszym Klientem możesz czuć się bezpiecznie, gdyż posiadamy ubezpieczenie OC pokrywające wszelkie szkody przez nas wyrządzone. Oczywiście nasi pracownicy są również ubezpieczeni w zakresie bezpieczeństwa własnego i naszych klientów.
Co się stanie, jeśli coś się zepsuje?
Jeżeli coś się stanie, nasze ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej obejmuje wszelkie szkody spowodowane przez naszych pracowników.
Czy macie gwarancję jakości?
Jeśli nie będziesz zadowolony/a z naszej pracy, możesz czuć się bezpiecznie dzięki gwarancji jakości Stepcover. Gwarancja oznacza, że ​​to, z czego jesteś niezadowolony/a, naprawimy natychmiast.

Szkolenia i pracownicy

Czy cały personel przechodzi szkolenie?
Wszyscy nasi Pracownicy przechodzą odpowiednie szkolenia we wszystkich kwestiach, od obsługi po wiedzę materiałową na temat środków czyszczących i środków specjalnych. Mamy zarówno kursy cyfrowe, jak i kursy praktyczne.
Jakie wymagania stawia Stepapp swoim pracownikom?
Przywiązujemy dużą wagę do rekrutacji właściwych ludzi, zawsze dokładnie sprawdzamy przeszłość i przeprowadzamy osobiste rozmowy ze wszystkimi pracownikami. Wszyscy nasi pracownicy przechodzą wewnętrzne szkolenia i wdrażanie, zanim zajmą się własnymi zadaniami. Każdy, kto pracuje, również podlega umowie o poufności.