Rozpoczęcie sprzątania jak profesjonalista zrobi świetne pierwsze wrażenie na Twoich klientach, więc jest to niezawodny sposób na zdobycie większej liczby ocen 5* i mnóstwa wskazówek od klientów.
Oto nasze najważniejsze wskazówki dotyczące rozpoczynania pracy…
1. Planuj z wyprzedzeniem
Sprawdź swój harmonogram poprzedniego wieczoru i zaplanuj trasy podróży.
Powinieneś/naś także sprawdzić, czy na sprzątanie nie musisz zabierać ze sobą środków czyszczących i zapoznać się z instrukcjami klientów.
2. Podaj godzinę przyjazdu
Będąc w drodze, użyj czatu, aby poinformować klientów, o której godzinie przyjedziesz.
Jest to szczególnie ważne, ponieważ Twój klient może na Ciebie czekać, a informacja od Ciebie pozwoli mu lepiej zaplanować czas.
3. Rozpocznij z uśmiechem na twarzy
Przedstawienie się z uśmiechem i przyjacielskim nastawieniem sprawi, że sprzątanie zacznie się świetnie.
Przedstaw się i powiedz, że reprezentujesz firmę Stepapp oraz daj znać klientowi, że cieszysz się, że możesz mu pomóc w sprzątaniu. Zdejmij buty, przygotuj się do pracy i zapytaj co jest dla klienta najważniejsze oraz na co warto zwrócić uwagę.
Gdy już to zrobisz, naciśnij „Rozpocznij pracę” w swojej aplikacji i zacznij pracę.
„Katarzyna spisała się znakomicie! Przybyła punktualnie, zapoznała się z pomieszczeniami, które chcieliśmy potraktować priorytetowo – znalazła wszystkie potrzebne produkty i spisała się znakomicie! Nasza łazienka (zawstydzająco) nigdy nie była tak czysta!”