1. Twoja dostępność
- Zanim rozpoczniesz sprzątania, przekaż swoją dostępność do Biura Stepapp. Możesz to zrobić po rekrutacji, a następnie tydzień przed każdym nowym miesiącem. Informacje o swojej dostępności i zmianach zawsze przekazuj do Biura Stepapp, ponieważ jego błędne ustawienie będzie wpływało na przypisywanie nowych sprzątań.
- Wraz z podaniem swojej dostępności, podajesz obszary (dzielnice), w których możesz wykonywać sprzątania.
- Nagłe nieobecności z powodu spraw prywatnych, zdrowotnych czy wyższej konieczności zgłaszasz niezwłocznie do Biura.
- Planowane urlopy, nieobecności czy zmiany w Twojej dostępności zgłaszasz do biura w terminie do 72h przed.
- Dodanie dostępności, w celu przyjęcia większej liczby sprzątań możesz zgłaszać w dowolnym momencie do Biura.
- Zgłoszoną dostępność możesz zawsze sprawdzić w aplikacji w zakładce “Profil”. Nieprawidłowości z tym związane zgłoś do Biura.
2. Przypisywanie sprzątań
- Sprzątania będą przypisywane na podstawie Twojej dostępności i obszarów (dzielnic), w których chcesz pracować. Poinformujemy Cię o przypisanych zleceniach do 48 godzin przed.
- W przypadku chęci rezygnacji z posiadanej subskrypcji, należy zgłosić taką decyzję do biura. Zakończenie subskrypcji możliwe jest po uzyskaniu zgody klienta oraz znalezieniu odpowiedniego zastępstwa przez biuro.
- Przypisane sprzątania wyświetlają się w zakładce “Kalendarz” w aplikacji.
- Jeżeli chcesz zmienić termin lub zmodyfikować przypisane do Ciebie sprzątanie, koniecznie skontaktuj się z biurem lub poinformuj biuro o zmianie, jeśli ustaliłaś zmianę z klientem na żywo. Pamiętaj, że brak zgłoszenia zmiany do biura może spowodować problem z przypisaniem nowych sprzątań.
3. Wykonywanie sprzątań
- Pamiętaj, aby zapoznać się z dodatkowymi instrukcjami do sprzątania zamieszczonymi przez klienta. Instrukcje widoczne są w szczegółach sprzątania, w Twoim kalendarzu w aplikacji. Jeśli jest w nich coś, co przekracza zakres sprzątania lub potrzeba jakichś dodatkowych sprzętów, zgłoś to do Biura.
- Podczas sprzątania, wykonaj wszystko zgodnie z zakresem sprzątania zamówionego przez klienta. Pamiętaj, żeby na końcu sprzątania przejść przez Listę Kontrolą i upewnij się, że zapoznałaś się z tym dokumentem. Pamiętaj, żeby uwzględnić też pozostawione “dodatkowe notatki” przez klienta, które znajdziesz w aplikacji.
- Wszelkie zmiany podczas sprzątania, np. brak możliwości wykonania jakiejś czynności, bardzo duże zabrudzenia, których nie możesz usunąć, zgłaszaj klientowi oraz do Biura.
- Jeżeli podczas sprzątania zauważysz jakieś uszkodzenia, poinformuj o tym klienta i zrób zdjęcie uszkodzenia. Jest to bardzo ważne, żeby podczas ewentualnej reklamacji, uszkodzenie nie zostało przypisane Tobie.
- Jeżeli z jakiegoś powodu nie dasz rady dokończyć sprzątania w zakresie, który był na zleceniu, zostałaś wyproszona z mieszkania przez klienta przed ukończeniem lub wystąpił jakiś problem – taka sytuacja musi być zgłoszona do Biura, żeby uniknąć nieprzyjemności.
- Jeżeli z jakiegoś powodu nie dasz rady dokończyć sprzątania w zakresie, który był na zleceniu, zostałaś wyproszona z mieszkania przez klienta przed ukończeniem lub wystąpił jakiś problem – taka sytuacja musi być zgłoszona do Biura, żeby uniknąć nieprzyjemności.
- Jeżeli pracy na miejscu będzie bardzo dużo i nie wyrobisz się z czasem, który był podany w aplikacji, poinformuj klienta (przynajmniej godzinę przed zakończeniem) o potrzebie dodatkowego czasu np. dodatkowej 1 godziny lub więcej (za dodatkową opłatą). Jeżeli klient będzie chciał dodatkowy czas, pamiętaj żeby otrzymać od niego smsowo potwierdzenie i przekazać to do Biura. Jeżeli klient nie będzie chciał dokupić dodatkowego czasu, zapytaj go czym masz się zająć w czasie, który Ci pozostał oraz poinformuj Biuro.
- Jeśli podczas sprzątania klient będzie chciał jakiekolwiek dodatkowe usługi, których nie było w zleceniu np. dodatkowe Mycie Okien/Lodówki itd., poproś go o potwierdzenie sms. Wyjaśnij że taka usługa jest usługą dodatkowo płatna. Zrzut ekranu z potwierdzeniem SMS przesyłasz do Biura. Wystarczy przesłać potwierdzenie, a wynagrodzenie za dodatki zostanie doliczone.
- Możesz otrzymać karę w wysokości utraconych przez Stepapp dochodów z klienta, jeśli przyjmiesz klienta Stepapp poza Stepapp.
4. Zakańczanie sprzątań i wynagrodzenie
- Sprzątanie zakończysz w aplikacji w tym samym miejscu, co je rozpoczynasz. Żeby zakończyć sprzątanie, pamiętaj aby dołączyć zdjęcie, które będzie dowodem tego, że byłaś i wykonałaś sprzątanie. Jest to potwierdzeniem Twojej obecności na sprzątaniu zarówno dla nas oraz klienta.
- Po zakończeniu sprzątania w aplikacji, wynagrodzenie otrzymasz na swoje saldo w aplikacji, gdzie możesz sprawdzić aktualny stan środków.
- Wypłaty środków z salda są rozliczane automatycznie w każdy poniedziałek do godziny 12:00. Oznacza to, że wszystkie środki dostępne do tego czasu zostaną automatycznie wypłacone. Przelew otrzymasz w najbliższy dzień roboczy do godziny 16 (przeważnie we wtorek). Otrzymujesz wtedy wynagrodzenie podstawowe (28zł/h)
- Wynagrodzenie dodatkowe ( bonusy) otrzymasz do 5. dnia następnego miesiąca. Są to dopłaty zależne od poziomu na którym się znajdujesz (+2zł/+5zł/godz.)
- Jeżeli otrzymałaś wynagrodzenie, którego nie powinnaś otrzymać – zgłoś to do Biura.
- Wszelkie płatności, które nie przeszły na Twoje konto, a powinny – zgłoś to do Biura. Wszystkie nierozliczone płatności rozliczane są w każdą środę, do końca dnia.
5. Anulacje sprzątań przez klienta
- Sprzątanie Jednorazowe
- Anulacja powyżej 48 godzin przed terminem: Klient nie ponosi kosztów anulacji, nie otrzymujesz wynagrodzenia. Postaramy przypisać Ci w to miejsce inne sprzątanie.
- Anulacja pomiędzy 48 a 24 godzinami przed terminem: Klient ponosi 50% kosztów usługi, Ty otrzymujesz 50% wynagrodzenia.
- Anulacja na mniej niż 24 godziny przed terminem: Klient ponosi 100% kosztów usługi. Otrzymujesz 100% wynagrodzenia.
- Subskrypcja
- Anulacja powyżej 36 godzin przed terminem: Klient nie ponosi kosztów anulacji, nie otrzymujesz wynagrodzenia. Postaramy przypisać Ci w to miejsce inne sprzątanie.
- Anulacja pomiędzy 36 a 18 godzinami przed terminem: Klient ponosi 50% kosztów usługi, Ty otrzymujesz 50% wynagrodzenia.
- Anulacja na mniej niż 18 godzin przed terminem: Klient ponosi 100% kosztów usługi. Otrzymujesz 100% wynagrodzenia.
6. Reklamacje
- W przypadku zgłoszenia przez klienta reklamacji, rozpatrujemy ją zazwyczaj w ciągu 48 godzin. Prosimy klienta o zdjęcia zaniedbań. W przypadku zasadnych reklamacji, zwracamy klientowi część pieniędzy (50%/100%) lub wykonujemy darmową poprawkę oraz zastosujemy:
– potrącenie 50% wartości zlecenia – w przypadku małych przewinień, dopuszczalne jest maksymalnie jedno przewinienie: niewyrzucenie śmieci, smugi na lustrze, nieodłożenie chemii, niewytarcie listew przypodłogowych, niewytarcie gniazdek i włączników, nie pościelenie łóżka,
– potrącenie 100% wartości zlecenia – niewykonanie pozostałych czynności z listy kontrolnej, lub pominięcie/złe wykonanie usługi dodatkowej, przykładowo umycia piekarnika, pominięcie okna mikrofali itp.- potrącenie 100% wartości zlecenia – niewykonanie pozostałych czynności z listy kontrolnej, lub pominięcie/złe wykonanie usługi dodatkowej, przykładowo umycia piekarnika, pominięcie okna mikrofali itp.
- Reklamacja nie zostanie uznana oraz wynagrodzenie nie zostanie potrącone jeśli zgłosisz do biura brak możliwości wykonania jakiejś czynności od razu po lub w trakcie sprzątania (np. z winy klienta bo nie zapewnił odkurzacza, mopa, drabinki,braku zgody klienta na wykupienie dodatkowego czasu).
7. Uszkodzenia na sprzątaniach
- Wszelkie uszkodzenia lub zniszczenia rzeczy klienta, które wydarzyły się na sprzątaniu, niezwłocznie zgłoś klientowi oraz do Biura.
- Posiadamy ubezpieczenie OC, więc pokryjemy ewentualne uszkodzenia do których doszło z Twojej winy, jeśli nas o tym sama poinformujesz.
- Wszelkie uszkodzenia przypadkowe np. stłuczenie talerzyka, sprzęt który uległ zniszczeniu lub przedmioty które w sposób przypadkowy uległy zniszczeniu nie wliczają się do liczby twoich reklamacji
- Uszkodzenia, które wynikają z powodu niewłaściwego użycia chemii lub celowego złego działania wliczają się do liczby Twoich reklamacji.
- Akceptacja regulaminu jest równoznaczna z zapoznaniem się z jego treścią oraz treścią dokumentów:
– Bonusy
– Zasady stawek godzinowych
– Lista kontrolna sprzątania standardowego
– Lista kontrolna sprzątania generalnego