Możesz rozmawiać ze swoimi stałymi klientami w dowolnym momencie za pośrednictwem aplikacji Stepapp.
Jeśli masz nowego klienta, możesz z nim rozmawiać od dnia poprzedzającego sprzątanie.
Oto nasze najlepsze wskazówki dotyczące czatowania jak profesjonalista.
1. Sprawdź swoje czaty
Sprawdź swoje czaty i klientów przed każdym sprzątaniem, na wypadek gdyby Twój klient wysłał jakieś instrukcje dotyczące sprzątania lub inne informacje.
2. Upewnij się, że otrzymujesz powiadomienia
Włącz powiadomienia push z aplikacji Stepapp w ustawieniach telefonu. Powiadomimy Cię, gdy tylko pojawią się nowe czaty.
3. Nie zapomnij odpowiedzieć
Klienci uwielbiają, gdy pracownicy Stepapp im odpowiadają.
4. Kilka sposobów na korzystanie z czatu na żywo
Możesz użyć czatu na żywo, aby omówić coś pilnego ze swoimi klientami – na przykład, jeśli się spóźnisz lub jeśli przyjdziesz na sprzątanie, ale nie możesz wejść do środka.
Oto kilka naszych innych ulubionych wypowiedzi lub pytań przez osobę sprzątającą…
⭐ Przedstawienie się i podanie godziny przybycia ⭐
„Cześć, z tej strony Maria. Jestem twoją gospodynią domową. Mam przyjemność przyjechać i posprzątać o 09:30 Państwa dom. Do zobaczenia wkrótce!”
⭐ Informowanie klientów, gdy kończą im się produkty ⭐
„Cześć, to twoja gospodyni domowa Weronika. Czy mogłabyś kupić więcej środka do mycia kamienia i ściereczek do czyszczenia na następne sprzątanie?”
⭐ Prośba o dodatkowy czas ⭐
„Cześć, to Maria. Myślę, że będę potrzebować jeszcze 30 minut, żeby wszystko skończyć. Czy chcesz doliczyć dodatkowy czas?”
⭐ Dowiedzenie się, jak wykorzystać pozostały czas ⭐
„Cześć, z tej strony Emilia. Skończyłam twoje sprzątanie 30 minut wcześniej. Czy chcesz, żebym posprzątała wnętrze lodówki?”