Tutaj, w Stepapp, istnieją jasne ścieżki rozwoju oraz możliwości budowania kariery. Większość naszych pracowników odczuwa, że codziennie uczy się czegoś nowego i rozwija się w pracy. Jesteśmy dumni z miejsca pracy, które wspólnie tworzymy, i chcemy, aby jeszcze więcej osób robiło u nas karierę.
Jak wygląda rozwój w naszej firmie i ścieżka kariery? #
Asystent serwisu
Nasza największa grupa pracowników, w której większość rozpoczyna u nas karierę. Pracownik zorientowany na usługi, skupiający się na sprzątaniu domów naszych klientów.
Kierownik
Doświadczony i kompetentny Kierownik, znający metody i rutynę pracy firmy, który oprócz swoich stałych obowiązków odpowiada za nadzór i rozwój nowych pracowników. Kierownik to pierwszy krok w szkoleniu z zakresu zarządzania Stepapp.
Teamleader
W trakcie swojej zmiany odpowiada za funkcjonowanie i jakość pracy swojego zespołu. Koordynuje zespół Asystentów Serwisu i Kierowników oraz jest łącznikiem pomiędzy pracownikami w terenie a pracownikami biura, kładąc nacisk na jakość i obsługę. Posiada kilkuletnie doświadczenie w pracy jako Asystent Serwisu oraz wiedzę dotyczącą każdego rodzaju sprzątania i czyszczenia.
Nauczyciel i trener
Trenerzy mają kilkuletnie doświadczenie w pracy na stanowisku Asystenta Serwisu i dobrze znają metody i procedury pracy firmy. Oprócz swoich zwykłych obowiązków, często jako Liderzy Zespołów, Trenerzy posiadają głęboką wiedzę w zakresie sprzątania i są odpowiedzialni za wprowadzanie i szkolenie swoich współpracowników w zakresie sprzątania, zarówno teoretycznie, jak i praktycznie.
Trener Mistrz
Posiada co najmniej roczne doświadczenie w pracy jako Trener i kilkuletnie doświadczenie w pracy jako Asystent Serwisu oraz pełną wiedzę dotyczącą każdego rodzaju sprzątania i czyszczenia. Odpowiedzialny, poza normalnymi obowiązkami, często w roli Team Leadera, za koordynację szkoleń dla swojego biura, okręgu czy regionu.
Wsparcie klienta
Odpowiedzialny za obsługę naszych klientów poprzez kontakt e-mailowy, czatowy i telefoniczny w jednym z naszych biur. Obsługa klienta zajmuje się również sprzedażą dodatkową i sprzedażą wewnętrzną, pomagając naszym klientom w zakresie potrzebnych im usług, np. sprzątania generalnego i sprzątania przeprowadzkowego. Posiada dobrą wiedzę z zakresu obsługi klienta, administracji i komunikacji.
Handlowiec
Odpowiedzialny za sprzedaż naszym klientom abonamentów na prywatne sprzątanie domu, a w niektórych przypadkach także za sprzedaż korporacyjną. Posiada kilkuletnie doświadczenie w sprzedaży oraz dobrą wiedzę z zakresu sprzedaży i komunikacji. Nasi handlowcy często spotykają się z klientami w ich domach, co oznacza, że obsługa wiąże się z dużą ilością podróży po regionie.
Menedżer obszaru
Ponosi odpowiedzialność za klientów i personel na swoim obszarze, co oznacza odpowiedzialność za jakość, odpowiedzialność za wyniki i odpowiedzialność za personel. Menedżer obszaru ma dobrą wiedzę na temat metod i procedur pracy obowiązujących w firmie i może przewodzić większym grupom z dobrymi wynikami. Potrafi rekrutować, przewodzić i rozwijać pracowników. Prawa ręka Menedżera Okręgowego/Regionalnego. Kieruje pracą okręgu lub regionu wraz z Menedżerem Okręgowym/Menadżerem Regionalnym w stronę ogólnych celów.
Menedżer Okręgowy / Menedżer Regionalny
Menedżer Okręgowy odpowiada za swój okręg, a Menedżer Regionalny za swój Region podobnie jak indywidualny przedsiębiorca, który prowadzi swój biznes zgodnie z wyznaczonymi celami w ramach biznesplanu Stepapp. Ogólna odpowiedzialność za personel, satysfakcję klienta, jakość, operacje i wyniki.
Prezes / Zarząd
Nasze najwyższe stanowiska kierownicze w firmie. Ogólnie odpowiedzialny za biznes.