Twoi klienci umawiają się z Tobą i płacą Ci za pracę przez określoną liczbę godzin. Jeśli wykonasz wszystkie standardowe zadania związane ze sprzątaniem przed upływem czasu, możesz wykonać następujące czynności:
- Wytrzyj zewnętrzne powierzchnie szafek
- Sprawdź, czy wszystkie pokoje są czyste i schludne, a także lśniąco czyste według listy kontrolnej, dostępnej w aplikacji lub na stronie akademii (przejdź przez cały zakres) i rzetelnie podejmij decyzję, czy jest czysto i klient będzie zadowolony
- Podlej rośliny doniczkowe
- Sprawdź, czy wszystkie listwy przypodłogowe, za drzwiami i przełączniki światła są odkurzone
Porozmawiaj z klientem i zapytaj, czy chciałby, abyś coś zrobiła więcej, np. posprzątała wnętrze lodówki lub coś, co nie wchodzi w zakres usługi. Klient będzie zadowolony i może to świadczyć o dobrej współpracy na lata
- Jeśli wykonałaś wszystkie te czynności, powinnaś zapytać klienta, czy jest zadowolony z wykonanej pracy i czy jest coś jeszcze, co mogłabyś zrobić przed zakończeniem. Jeśli klienta nie ma w domu, możesz z nim porozmawiać za pomocą aplikacji.
Po zakończeniu sprzątania upewnij się, że nacisnęłaś „Zakończ”.