Klienci dokonują rezerwacji bezpośrednio u Ciebie za pośrednictwem swoich kont. Udostępniamy im informacje, dzięki którym mogą zarezerwować wystarczająco dużo czasu na wykonanie sprzątania. Czasami może się zdarzyć, że nie zarezerwują wystarczająco dużo czasu, aby wykonać wszystko, co jest wymagane.
Jeśli tak się stanie, porozmawiaj ze swoim klientem i zapytaj go, czy chciałby, abyś została dłużej. Jeśli nie ma go w domu, możesz zadzwonić lub porozmawiać z nim za pośrednictwem swojej aplikacji. Oto jak to zrobić:
- Wejdź do aplikacji Stepapp
- Przejdź do kalendarza
- Wejdź w „szczegóły” rezerwacji usługi, którą aktualnie wykonujesz
- Znajdź przycisk z telefonem do klienta i zadzwoń
Nie możemy naliczyć klientowi tak po prostu opłaty za dodatkowy czas, chyba że się na to zgodzi, więc zawsze upewnij się, że najpierw z nim porozmawiałaś. Gdy się zgodzi, możesz nas o tym poinformować pisząc do biura, a my dodamy czas do sprzątania. OBS! Jeśli biuro Ci nie odpisze od razu podczas sprzątania NIC NIE SZKODZI! Ważne jest, abyśmy otrzymali informację, nawet jeśli skończysz już wydłużone czasowo sprzątanie to otrzymasz wynagrodzenie za dodatkowe usługi/czas, jeśli zostało to zgłoszone i zaakceptowane przez klienta.
Oto jak poinformować nas, czy Twój klient zgodził się na dodatkowy czas:
- Wejdź na https://stepapp.pl/akademia lub whatsapp
- Wybierz kontakt z biurem, czyli numer telefonu do biura lub kliknij „kontakt z biurem” na stronie akademii
- Napisz wiadomość jakiego klienta dotyczy zgłoszenie i z jakim zakresem, np. ile czasu dodać, jakie usługi dodatkowe.