Wyłącz i włącz aplikację ponownie i sprawdź swoje połączenie z internnetem lub spróbuj zalogować się przez stronę worker.stepapp.pl. Jeżeli dalej nic się nie zmienia opisz swój problem do biura
Nie mogę się zalogować
Wyłącz i włącz aplikację ponownie i sprawdź swoje połączenie z internnetem lub spróbuj zalogować się przez stronę worker.stepapp.pl. Jeżeli dalej nic się nie zmienia opisz swój problem do biura
Gdzie znajdę adres klienta?
Adres klienta znajdziesz w swoim kalendarzu, klikając szczegóły sprzątania możesz zobaczyć dokładny adres z kodem pocztowym
Jak rozpocząć sprzątanie w aplikacji?
W dniu usługi pod wybranym sprzątaniem dostępny będzie przycisk do rozpoczęcia pracy. Wystarczy go kliknąć i zacząć pracować
Zapomniałam rozpocząć zlecenie w aplikacji
Nic nie szkodzi, rozpocznij pracę w aplikacji jak tylko przypomnisz sobie o tym, że tego nie zrobiłaś. pamiętaj o tym przy kolejnych sprzątaniach
Jak zakończyć sprzątanie w aplikacji?
Po wykonaniu usługi zakończ ją w swoim kalendarzu i wstaw zdjęcie potwierdzające wykonanie swojej pracy