View Categories

Pomoc podczas pracy

8 Docs

Co powinnam zrobić, jeśli zakończę sprzątanie przed czasem?

Last Updated: 7 listopada 2024

Twoi klienci umawiają się z Tobą i płacą Ci za pracę przez określoną liczbę godzin. Jeśli wykonasz wszystkie standardowe zadania związane ze sprzątaniem przed upływem czasu, możesz wykonać następujące czynności: Po zakończeniu sprzątania upewnij się, że nacisnęłaś „Zakończ”.

Co powinnam zrobić, jeśli potrzebuję więcej czasu?

Last Updated: 7 listopada 2024

Klienci dokonują rezerwacji bezpośrednio u Ciebie za pośrednictwem swoich kont. Udostępniamy im informacje, dzięki którym mogą zarezerwować wystarczająco dużo czasu na wykonanie sprzątania. Czasami może się zdarzyć, że nie zarezerwują wystarczająco dużo czasu, aby wykonać wszystko, co jest wymagane. Jeśli tak się stanie, porozmawiaj ze swoim klientem i zapytaj go, czy chciałby, abyś została dłużej....

Co zrobić po sprzątaniu w aplikacji, aby zakończyć zlecenie?

Last Updated: 14 listopada 2024

Jak skończysz sprzątanie to musisz wejść do aplikacji i zakończyć zlecenie. OBS! Pamiętaj o zasadach dobrej komunikacji z klientem, dostępnych pod tym linkiem: https://stepapp.pl/akademia-kategoria/pracuj-profesjonalnie/ Aby zakończyć sprzątanie trzeba:

Jak mogę sprawdzić instrukcje dotyczące sprzątania u mojego klienta?

Last Updated: 14 listopada 2024

Klienci mogą zostawiać instrukcje w Twojej aplikacji z zadaniami, które chcieliby, abyś wykonała. Mogą również rezerwować dodatkowe zadania, takie jak prasowanie lub czyszczenie piekarnika. Aby wyświetlić instrukcje dotyczące sprzątania klienta:

Co jeśli klienta nie ma w domu i nie ma z nim kontaktu?

Last Updated: 7 listopada 2024

Jeśli przyjedziesz na sprzątanie i nie będziesz mogła wejść do środka, spróbuj jak najszybciej skontaktować się z klientem. W aplikacji w kalendaru -> zlecenie -> szczegóły znajduje się numer telefonu i czat do klienta. Następnie szybko skontaktuj się z biurem w celu poinformowania o zdarzeniu.

Co się stanie, jeśli mój klient anuluje sprzątanie?

Last Updated: 7 listopada 2024

Sprzątanie Jednorazowe Subskrypcja *cykliczne sprzątania

Aplikacja mi nie działa

Last Updated: 6 listopada 2024

Wyłącz i włącz aplikację ponownie i sprawdź swoje połączenie z internnetem lub spróbuj zalogować się przez stronę worker.stepapp.pl. Jeżeli dalej nic się nie zmienia opisz swój problem do biura Nie mogę się zalogować Wyłącz i włącz aplikację ponownie i sprawdź swoje połączenie z internnetem lub spróbuj zalogować się przez stronę worker.stepapp.pl. Jeżeli dalej nic się...

Środki czystości

Last Updated: 6 listopada 2024

Co robić jak nie ma środków u klienta? Niezależnie czy klient wybrał opcję naszych środków czy nie, zawsze miej je przy sobie. W sytuacji gdy klient nie zapewnił swoich środków wykorzystaj środki Stepapp oraz poinformuj o tym biuro. Gdzie mogę odebrać środki czystości? Po środki zgłoś się do biura Stepapp. Co jeśli odkurzacz nie działa?...