Czas i obszar pracy
Jak będę otrzymywać pracę
Last Updated: 7 listopada 2024Zadania zostaną automatycznie dodane do harmonogramu w Twojej aplikacji. Aby móc pracować na platformie Stepapp, musisz mieć smartfon z dostępem do Internetu. Sprzątaczki współpracujące z Stepapp pracują w te same dni i godziny każdego tygodnia i mają stałych klientów rezerwujących terminy. Oznacza to, że co tydzień masz tych samych klientów. Jeśli Twoje zwykłe godziny pracy...
Zasady dotyczące nieobecności
Last Updated: 7 listopada 2024Jeśli klient zarezerwuje u Ciebie sprzątanie w ramach Twojej zadeklarowanej dostępności, a Ty nie pojawisz się na sprzątanie, zostanie to uznane za nieobecność. Wpłynie to na Twoją passę niezawodności. Niezawodność jest ważna dla Twoich klientów — więc jeśli nie będziesz chodzić na sprzątania, które są w ramach Twojej dostępności, może to wpłynąć negatywnie na ilość...
A co jeżeli nie będę już chciała więcej pracować?
Last Updated: 7 listopada 2024Jeśli chcesz w dowolnym momencie zmniejszyć liczbę godzin pracy, aby mieć mniej zleceń w tygodniu, daj znać dla biura z wyprzedzeniem 72 godzin, a my zmienimy Twoją dostępność w zależności od Twoich zobowiązań. Możesz sprawdzić swoje obecne godziny pracy w aplikacji w kalendarzu oraz swoją zadeklarowaną dostępność w aplikacji w profilu. Jeśli chcesz zmienić swoje...
Wyznaczanie obszaru i harmonogramu pracy
Last Updated: 7 listopada 2024Ważne jest, abyś wskazała obszar, w którym chcesz pracować. Firma dokłada wszelkich starań, by przypisywać zlecenia zgodnie z Twoimi preferencjami. W przypadku dalszych dojazdów możemy zorganizować pracę tak, aby kilka zleceń było blisko siebie – dzięki temu, pomimo dłuższego dojazdu, zaoszczędzisz czas na przemieszczaniu się między zleceniami.