fbpx

Order your next cleaning here →

Polityka Prywatności Stepapp.

1. Zakres Polityki Prywatności i Cookies

1.1 Niniejsza Polityka prywatności (dalej zwany „Polityka prywatności”) dotyczy usług świadczonych drogą elektroniczną poprzez aplikację Stepapp (dalej zwaną „Stepapp – dla wykonawców” i „Stepapp” lub „Aplikacją” lub „Serwis”). Administratorem danych jest Stepapp spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą: 00-095 Warszawa, ul. Plac Bankowy 2, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla M. St. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000896336, posiadającą NIP 5252860294 (dalej „Stepapp”, „my” lub „nas”, „Administrator”).

1.2 Wszelkie definicje używane w niniejszej Polityce Prywatności, która stanowi część Regulaminu, są dostępne w Regulaminie pod adresem www.stepapp.pl/regulamin.

1.3 Zobowiązujemy się postępować właściwie, jeśli chodzi o zbieranie, wykorzystywanie i ochronę danych osobowych. Chcemy, abyś był pewny, że Twoje dane są z nami bezpieczne a także w pełni rozumiał, w jaki sposób je wykorzystujemy, aby zaoferować Ci lepsze i bardziej spersonalizowane usługi. Właśnie dlatego została opracowana ta Polityka prywatności i cookies (dalej “Polityka”), która:

  • określa rodzaje danych osobowych, które gromadzimy;
  • wyjaśnia, w jaki sposób i dlaczego zbieramy i wykorzystujemy Twoje dane osobowe;
  • wyjaśnia, kiedy i dlaczego udostępnimy Twoje dane osobowe innym organizacjom;
  • wyjaśnia prawa i wybory, które masz, jeśli chodzi o Twoje dane osobowe.

 

1.4 W związku z oferowanągamą usług, chcemy, abyś jasno wiedział, co obejmuje ta Polityka. Niniejsza Polityka dotyczy Ciebie, jeśli korzystasz z naszych usług (określonych w niniejszej Polityce jako “nasze Usługi”). Korzystanie z naszych Usług oznacza:

  • Założenie konta w naszym Serwisie oraz korzystanie z naszych Usług oferowanych w ramach jego/jej funkcjonalności;
  • Niniejsza Polityka ma również zastosowanie, jeśli skontaktujesz się z nami lub skontaktujemy się z Tobą w sprawie naszych Usług;

 

1.5 Nasze Serwisy lub aplikacje mobilne mogą zawierać linki do innych stron internetowych obsługiwanych przez inne podmioty, które mają własne zasady i polityki prywatności, które wyjaśniają, w jaki sposób wykorzystują Twoje dane osobowe. W takich sytuacjach prosimy o dokładne zapoznanie się z rzeczonymi warunkami i politykami prywatności przed podaniem jakichkolwiek danych osobowych na takiej stronie internetowej, ponieważ nie ponosimy żadnej odpowiedzialności za strony internetowe innych podmiotów.

2. Dane osobowe które zbieramy

2.1 Ta sekcja zawiera informacje o danych osobowych, które możemy od Ciebie gromadzić podczas korzystania z naszych Usług oraz innych danych osobowych, które możemy otrzymać z innych źródeł. Zbieramy różne rodzaje informacji o Tobie podczas korzystania z Usługi, częściowo w zależności od tego, czy jesteś Klientem czy Wykonawcą. Dlatego niekoniecznie będziemy przetwarzać wszystkie te typy danych osobowych w konkretnym przypadku.

2.2 Rejestrując się w naszych Usługach, możesz przekazać nam:

  • Twoje dane osobowe. Kiedy jako Klient tworzysz konto użytkownika w Serwisie, musisz podać swoje imię i nazwisko, numer telefonu, adres, kod pocztowy, datę urodzenia i adres e-mail. Jeśli zamiast tego utworzysz konto użytkownika, takie jak Wykonawca, musisz także wprowadzić numer ubezpieczenia społecznego, przesłać zdjęcie portretowe i opisać siebie w branży w której chcesz przyjmować zlecenia. Sam kontrolujesz treść swojego opisu. Pamiętaj, aby nie podawać poufnych danych osobowych ani innych danych osobowych, których nie chcesz ujawniać. Jako Wykonawca musisz również ustawić swoje preferencje, określając różne kategorie zadań, które Ci odpowiadają i w których chcesz pracować;
  • Dane identyfikacyjne i paszportowe. Podczas procesu rejestracji, aby zostać Wykonawcą, musisz przesłać kopię swojego paszportu lub innego ważnego dokumentu tożsamości do Usługi. Dokumenty te zawierają kilka szczegółowych informacji o tobie, takich jak imię i nazwisko, numer ubezpieczenia społecznego, obywatelstwo, miejsce urodzenia, płeć i wzrost. Jest to wymagane od dostawcy rozwiązania płatniczego w Usłudze (Stripe), aby zarejestrować konto u nich, co umożliwia otrzymywanie płatności za pośrednictwem Usługi;
  • Kwalifikacja. Fundacja Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości oznacza jakość i bezpieczeństwo. Dlatego, kiedy ubiegasz się o status Wykonawcy, musisz najpierw opowiedzieć swojemu Klientowi o sobie poprzez podanie informacji, uzasadniających dlaczego właśnie Ty powinieneś zostać wybrany do realizacji Usługi;

 

2.3 Przeglądając nasze Serwisy lub korzystając z naszych aplikacji mobilnych, możemy zbierać:

  • Informacje o zleceniu. Przesyłając zadanie, musisz wprowadzić krótki opis zadania. Musisz także wprowadzić adres, pod którym ma zostać wykonane zadanie. Musisz także wskazać godzinę i datę lub wskazać, że możesz elastycznie ustalić termin realizacji zadania, albo zaproponować cenę zadania lub wskazać, że jesteś otwarty na oferty. Masz również możliwość przesłania zdjęć zadania;
  • Wiadomości. Możesz komunikować się z innymi w Serwisie, na przykład za pośrednictwem prywatnego czatu. Ty decydujesz, jakie informacje chcesz udostępnić w wiadomościach innym osobom. Pamiętaj, aby nie podawać poufnych informacji ani innych danych osobowych;
  • Informacje o lokalizacji. Jeśli włączysz funkcję „Znajdź mnie” w Usłudze, gromadzone będą informacje o Twojej bieżącej lokalizacji geograficznej;
  • Oceny i recenzje. Po wykonaniu zadania przez Wykonawcę, Klient musi przesłać ocenę w Serwisie, w postaci „oceny gwiazdkowej”. Klient ma również możliwość napisania recenzji na temat Wykonawcy. Oceny i recenzje są widoczne dla wszystkich użytkowników serwisu, dlatego nie należy umieszczać poufnych informacji w recenzjach;
  • Zaproszenia. Masz możliwość zaprosić inne osoby do przetestowania Aplikacji, a tym samym czasie, uzyskać kody rabatowe dla siebie, ale także rozdać kody rabatowe zaproszonemu. Fundacja Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości zbiera informacje o tym, czy zaproszenie zostało wykorzystane, czy nie. Informacje te dotyczą zarówno Ciebie, który wysłałeś zaproszenie, jak i osoby, którą zaprosiłeś;
  • Informacje o urządzeniu. Podczas korzystania z Usługi informacje są zbierane z komputera (lub urządzenia mobilnego), takie jak adres IP, identyfikatory urządzeń mobilnych, język, przeglądarka, system operacyjny i rozdzielczość ekranu oraz data i godzina wizyty w Usłudze. Informacje te są gromadzone za pomocą plików cookie;
  • Informacje o sposobie przeglądania naszych Serwisów i aplikacji mobilnych oraz informacje o kliknięciu jednej z naszych reklam (w tym na stronach internetowych innych organizacji);
  • Informacje jak i kiedy używasz kuponów, promocji lub voucherów;

 

3. Inne źródła danych osobowych

3.1 Możemy również wykorzystywać dane osobowe z innych źródeł jak: specjalistyczne firmy, które dostarczają informacje, nasi partnerzy handlowi i rejestry publiczne. Tego typu dane osobowe pomagają nam m.in.:

  • dokonać przeglądu i poprawić dokładność posiadanych przez nas danych;
  • poprawić i zmierzyć skuteczność naszej komunikacji marketingowej, w tym reklamy online.

 

4. Jak i dlaczego używamy dane osobowe

4.1 Używamy Twoich danych osobowych na podstawie:

  • Podstawy prawnej
  • Niezbędność do wykonania umowy, gdy przetwarzamy: dane kontaktowe; informacje z profilu użytkownika. Bez tych informacji nie będziemy w stanie dostarczyć Ci naszych usług.
  • W przypadku większości komunikatów marketingowych opieramy się na Twojej zgodzie, ale są sytuacje, w których leży to w naszym prawnie usprawiedliwionym celu.

 

4.2 Poniżej szczegółowo wyjaśniamy w jaki sposób i dlaczego wykorzystujemy dane osobowe:

  • Aby świadczyć usługę. Twoje dane osobowe będą przetwarzane przede wszystkim w celu świadczenia usługi. Na przykład Twoje dane osobowe są wykorzystywane do łączenia Ciebie z innymi użytkownikami Serwisu, abyś mógł zatrudnić Wykonawcę lub podjąć się pracy u Zleceniodawcy. Twoje dane osobowe są również wykorzystywane do potwierdzenia Twojej tożsamości podczas logowania do Usługi. Informacje o urządzeniu są wykorzystywane, aby zapewnić, że Usługa jest prezentowana w najlepszy sposób dla Ciebie i Twojego urządzenia.
  • Aby płatności były możliwe. Dane Twojej karty zostaną wykorzystane do przetwarzania i zarządzania płatnościami w usłudze. Konieczne jest zapewnienie rozwiązania płatniczego w Usłudze. Zaszyfrowane dane karty mogą być również zapisywane w celu ułatwienia przyszłych płatności w Usłudze. Dane zaszyfrowanej karty są przetwarzane przy wsparciu uzasadnionych interesów, w tym interesów Fundacji Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości i Stripe w oferowaniu przyjaznego dla użytkownika rozwiązania płatniczego. Mamy nadzieję, że leży to również w Twoim interesie.
  • Aby administrować kodami rabatowymi. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu administrowania kodami rabatowymi w Usłudze. Na przykład informacje o zaproszeniu zostaną wykorzystane do ustalenia, czy masz prawo do kodów rabatowych, a także do odliczenia rabatu w związku z następną płatnością w Usłudze. To działanie jest konieczne, abyś mógł skorzystać z kodów rabatowych.
  • Aby ocenić Ciebie jako Wykonawca. Jeśli się zarejestrujesz jako Wykonawca, dane Twojego konta i dane dotyczące weryfikacji zostaną wykorzystane do oceny, czy kwalifikujesz się na Wykonawcę. Aby móc wykonywać zadania jako Wykonawca, musisz mieć ukończone 18 lat i mieć prawo do pracy w Polsce oraz pełną zdolność do czynności prawnych. Twój numer ubezpieczenia społecznego oraz dane identyfikacyjne zostaną wykorzystane do zweryfikowania tego. Takie działanie jest potrzebne, aby ustalić, czy będziesz mógł wykonywać zadania jako Wykonawca za pośrednictwem Usługi oraz w innych uzasadnionych interesach, w tym w interesach Fundacji Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości i Zleceniodawcy.
  • Aby Ciebie zlokalizować. Informacje o lokalizacji służą do zlokalizowania Ciebie między innymi, abyś jako Wykonawca mógł zobaczyć dostępne zlecenia pracy w pobliżu. Informacje o lokalizacji są wykorzystywane w ten sam sposób, dzięki czemu jako Zleceniodawca możesz na przykład zobaczyć Wykonawcę w pobliżu. Informacje o lokalizacji są również wykorzystywane do wysyłania powiadomień o odpowiednich zadaniach w pobliżu. Aktywując funkcję „Zlokalizuj mnie” w Usłudze, wyrażasz zgodę na gromadzenie i udostępnianie informacji o Twojej lokalizacji. Ta funkcja jest całkowicie opcjonalna i możesz ją wyłączyć w dowolnym momencie w telefonie.
  • Aby zapewniać Tobie wsparcie. Twoje dane osobowe mogą zostać wykorzystane w celu zbadania, udzielenia odpowiedzi i rozwiązania skarg i problemów związanych z Usługą lub zleceniem.
  • Aby utworzyć statystyki. Twoje dane osobowe mogą być wykorzystywane do tworzenia statystyk w formie zagregowanej. Statystyki mogą na przykład odnosić się do powtarzających się rodzajów zleceń, średnich cen, a także rozkładu wieku i rozkładu geograficznego użytkowników w Serwisie. Odbywa się to na podstawie uzasadnionych interesów, w tym interesów Fundacji Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości i Zleceniodawcy. w opracowywaniu i ulepszaniu Usługi.
  • Aby rozwinąć i ulepszyć Usługę. Informacje o urządzeniu i statystyki zbiorcze mogą być wykorzystywane jako podstawa do dalszego rozwoju i ulepszania Usługi oraz wygody użytkownika.
  • Aby móc komunikować się z Tobą. Twoje dane kontaktowe (w tym adres e-mail i numer telefonu) mogą być używane do wysyłania powiadomień, powiadomień push i wiadomości, na przykład o nowych zadaniach, które Ci odpowiadają, o otrzymaniu nowej Oferty lub komentarza oraz innych informacji o usłudze.
  • Aby poprawić jakość obsługi klienta. Używamy plików cookies i podobnych technologii w naszych Serwisach i w aplikacjach mobilnych, aby poprawić jakość obsługi klienta. Niektóre pliki cookies są niezbędne, więc nie należy ich wyłączać, aby móc korzystać ze wszystkich funkcji naszych Serwisów i aplikacji mobilnych. Możesz wyłączyć inne pliki cookies, ale może to wpłynąć na Twoje odczucia z korzystania z naszych witryn. Więcej informacji o plikach cookies i sposobach ich wyłączenia można znaleźć w sekcji Pliki cookies i podobne technologie.
  • Aby wykrywać oszustwa i inne przestępstwa oraz ich zapobiegać. Ważne jest, abyśmy monitorowali nasze Usługi w kontekście wykrywania i zapobiegania oszustwom, innym przestępstwom i niewłaściwemu wykorzystywaniu usług. Pomoże nam to upewnić się, że możesz bezpiecznie korzystać z naszych Usług.
  • Aby spersonalizować usługę pod Twoje oczekiwania. Będziemy wysyłać odpowiednie komunikaty marketingowe (w tym pocztą elektroniczną, pocztą tradycyjną lub w formie reklamy online), dotyczące naszych usług oraz usług naszych partnerów. W związku z tym reklama internetowa może być wyświetlana na naszych stronach internetowych oraz na stronach internetowych podmiotów trzecich i innych kanałach mediów online. Możemy również mierzyć skuteczność naszych komunikatów marketingowych oraz naszych  partnerów handlowych.
  • Chcemy być pewni, że dostarczamy komunikację marketingową, w tym reklamę online, która jest odpowiednia dla Twoich zainteresowań. Aby to osiągnąć, mierzymy Twoje reakcje na komunikację marketingową związaną z oferowanymi przez nas usługami, co oznacza, że możemy zaoferować Ci usługi, które lepiej spełniają Twoje potrzeby jako klienta. Możesz zmienić swoje wybory marketingowe, zarówno podczas rejestracji u nas, jak i w dowolnym czasie po tym. Masz również wybór, jeśli chodzi o reklamę online. W dalszej części Polityki przedstawiamy możliwe do wybrania przez Ciebie opcje dotyczące plików cookies i sposobu, w jaki możesz kontrolować swoje preferencje dotyczące behawioralnych zachowań online.

 

5. Nasze prawnie usprawiedliwione cele w używaniu Twoich danych osobowych

W miejscach w których wspomnieliśmy powyżej, że wykorzystanie danych osobowych opiera się na naszym “prawnie usprawiedliwionym celu”, są to:

  • obsługa potrzeb naszych klientów, w tym dostarczania naszych usług;
  • promowanie i wprowadzania na rynek naszych usług;
  • obsługa konta (na przykład konto użytkownika w Serwisie), zarządzanie skargami i rozwiązywania wszelkich sporów;
  • zrozumienie naszych użytkowników, w tym ich wzorców, zachowania, a także ich upodobań i preferencji;
  • ochrona i wsparcie naszej działalności, współpracowników, użytkowników i współwłaścicieli;
  • testowanie i rozwijanie nowych usług, a także ulepszanie już istniejących;
  • wymogi prawne / regulacyjne.

 

6. W jaki sposób i dlaczego udostępniamy dane osobowe dostawcom usług

W tej sekcji wyjaśniamy w jaki sposób i dlaczego udostępniamy dane osobowe dostawcom usług. Kiedy udostępniamy dane osobowe tym firmom, wymagamy od nich zachowania bezpieczeństwa i nie wolno im wykorzystywać danych osobowych do własnych celów marketingowych.

6.1 Współpracujemy ze starannie wybranymi dostawcami usług, którzy realizują określone funkcje w naszym imieniu. Należą do nich na przykład firmy, które pomagają nam w świadczeniu: usług dla klientów, usług technologicznych, przechowywaniu i łączeniu danych, przetwarzaniu płatności i dostarczaniu zamówień. Udostępniamy tylko dane osobowe, które umożliwiają naszym dostawcom świadczenie tych usług. Niektórzy z dostawców usług, z którymi współpracujemy, obsługują kanały mediów online w ramach których umieszczają odpowiednie reklamy naszych usług, a także dla naszych dostawców. Na przykład możesz zobaczyć ogłoszenie o naszych usługach, gdy korzystasz z określonej witryny społecznościowej lub oglądasz telewizję internetową.

7. W jaki sposób i dlaczego udostępniamy dane osobowe innym podmiotom

Możemy udostępniać dane osobowe innym organizacjom w następujących okolicznościach:

  • gdy prawo lub organ publiczny twierdzi, że musimy udostępnić dane osobowe;
  • gdy musimy udostępnić dane osobowe w celu ustalenia, wykonania lub obrony naszych praw (w tym przekazywania danych osobowych innym osobom w celu zapobiegania oszustwom i zmniejszania ryzyka kredytowego);
  • do organizacji, której sprzedajemy lub przenosimy (lub przystępujemy do negocjacji w celu sprzedaży lub przeniesienia) któregokolwiek z naszych praw lub obowiązków wynikających z jakiejkolwiek umowy, którą możemy mieć z Tobą zawartą. Jeśli przeniesienie lub sprzedaż się powiedzie, podmiot otrzymujący Twoje dane osobowe może wykorzystywać twoje dane osobowe w taki sam sposób jak my;
  • do wszelkich następców prawnych związanych z naszą działalnością.
  • do ludzi, którzy z nami współpracują. Twoje dane osobowe będą udostępniane osobom, które pracują w Fundacji Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości, ale tylko osobom, które potrzebują do nich dostępu, aby wykonywać swoją pracę;
  • do Wykonawców i Zleceniodawców. Część danych osobowych będzie widoczna dla innych Użytkowników,w tym imię, pierwsza litera nazwiska, miasto, zdjęcie profilowe i wszelkie opisy. Jednak żadne prywatne lub poufne informacje (takie jak numer ubezpieczenia społecznego lub kopia paszportu lub dowodu tożsamości) nie będzie widoczna dla innych osób w Serwisie. Jeśli ktoś napisał swoją opinię o Tobie, pojawi się ona również w Serwisie. Wiadomości wysyłane na komunikatorze prywatnym będą widoczne tylko dla odbiorcy. Należy pamiętać, że części Serwisu, w których mogą pojawić się Twoje dane osobowe, są widoczne w sieci, a zatem mogą być przeglądane przez odwiedzających innych niż Wykonawcy i Zleceniodawcy.
  • Mapbox. Po włączeniu funkcji „Zlokalizuj mnie” w Usłudze Mapbox będzie on gromadzić i przetwarzać informacje o Twojej bieżącej lokalizacji geograficznej. Mapbox wykorzystuje te informacje do obliczania i zwracania Twojej lokalizacji geograficznej do Usługi. Mapbox odpowiada za dane osobowe dotyczące sposobu przetwarzania przez nich danych. Możesz przeczytać więcej o tym, jak Mapbox przetwarza twoje dane osobowe w ich polityce prywatności.
  • Stripe. Rozwiązanie płatnicze w Serwisie zapewnia Stripe. Stripe będzie mieć dostęp do części danych osobowych (w tym danych karty i danych transakcji), aby móc pośredniczyć w płatnościach między Zleceniodawcą, Wykonawcą a nami. Stripe zapewnia rozwiązanie płatnicze w naszym imieniu. Więcej informacji na temat działania rozwiązania płatniczego można znaleźć w Regulaminie.

 

8. W jaki sposób chronimy Twoje dane osobowe

Wiemy, jak ważne jest odpowiednie zabezpieczenie i zarządzanie danymi osobowymi. Ta sekcja przedstawia wybrane z wprowadzonych przez nas środków. Aby zapewnić bezpieczeństwo Twoich danych używamy zabezpieczeń komputerowych, takich jak:

  • ograniczenie dostępu jedynie dla pracowników, którzy potrzebują go do wykonywania swoich obowiązków służbowych;
  • egzekwujemy fizyczne, elektroniczne i proceduralne zabezpieczenia związane z gromadzeniem, przechowywaniem i ujawnianiem danych osobowych;
  • fizyczne kontrole dostępu do naszych plików;
  • zapory sieciowe i szyfrowanie danych podczas przesyłu za pomocą protokołu Secure Sockets Layer (SSL).

 

Jednak mimo podjęcia odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych w celu ochrony danych osobowych, nie możemy zagwarantować bezpieczeństwa jakichkolwiek danych osobowych przesyłanych przez Internet do nas.

Zawsze staramy się przetwarzać twoje dane osobowe w UE / EOG. Jednak w niektórych przypadkach Twoje dane osobowe będą musiały zostać przekazane firmom spoza UE / EOG. Na przykład Twoje dane osobowe zostaną przesłane do Stripe, Facebook i Google, które między innymi przetwarzają Twoje dane w Stanach Zjednoczonych.

Należy pamiętać, że ochrona Twoich danych osobowych może odbywać się na innych zasadach poza UE / EOG, co może czasami skutkować gorszą ochroną. Jednak zapewniamy podjęcie wszelkich uzasadnionych środków prawnych, technicznych i organizacyjnych w celu zapewnienia, że dane osobowe są przetwarzane w sposób bezpieczny i zapewniający odpowiedni poziom ochrony (np. Privacy Shield).

9. Jak długo przetwarzamy dane osobowe

Nie będziemy przechowywać Twoich danych osobowych dłużej niż potrzebujemy, co jest uzależnione od kilku czynników:

  1. (Przede wszystkim) powodu dla którego je zgromadziliśmy;
  2. Jak dawno temu zostały zebrane;
  3. Czy istnieje podstawa prawna / regulacyjna, abyśmy je zachowali;
  4. Czy ich potrzebujemy, aby chronić Twojego lub naszego interesu.

 

10. Możliwość wyboru, w kwestii otrzymywania komunikatów marketingowych i udziału w badaniach rynkowych

Będziemy przesyłać Ci odpowiednie oferty i informacje o naszych usługach na wiele sposobów, w tym pocztą elektroniczną, ale tylko wtedy, gdy wcześniej wyraziłeś zgodę na otrzymywanie tych informacji marketingowych. W momencie rejestracji w naszym Serwisie zapytamy Cię, czy akceptujesz nasz Regulamin i czy chcesz otrzymywać komunikację marketingową. Wystarczy, że napiszesz na adres e-mail: info@stepapp.pl, że chcesz zmienić swój wybór preferencji marketingowych. Możesz także kliknąć “Anuluj subskrypcję” w wysłanym przez nas e-mailu. W dowolnym czasie będziesz mieć możliwość zmiany swojego wyboru preferencji marketingowych swojego konta użytkownika. Chcielibyśmy również poznać Państwa opinie, które pomogą nam ulepszyć nasze Usługi, dlatego może się zdarzyć, że skontaktujemy się z Państwem w celu przeprowadzenia badań rynkowych. Zawsze będziesz miał wybór, czy wziąć udział w naszych badaniach rynku czy też z nich zrezygnować.

11. Jak wykorzystujemy pliki cookies

Pliki cookies (tzw. “ciasteczka”) stanowią dane informatyczne – w szczególności pliki tekstowe – są umieszczane przez nasz Serwis podczas każdej wizyty w urządzeniu końcowym Użytkownika, co pozwala naszym witrynom internetowym zapamiętać komputer Użytkownika lub urządzenie oraz służy realizacji kilku celów. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest Fundacja. Serwer Serwisu automatycznie rejestruje informacje przesyłane przez przeglądarkę Użytkownika w czasie wyświetlania witryny. Dzienniki serwera mogą zawierać informacje takie jak żądanie sieciowe, adres IP, typ i język przeglądarki, data i godzina przesłania żądania. Te informacje pozwalają podnosić jakość naszych Usług dzięki identyfikowaniu i przechowywaniu preferencji Użytkownika oraz śledzeniu trendów, takich jak na przykład sposoby w jakich przeszukiwane są nasze Serwisy.

Na naszych Serwisach wykorzystywane są następujące rodzaje plików cookies:

DZIAŁANIECHARAKTERYSTYKATYP
Zapewnienie wydajności
  • kompatybilność (np. identyfikacja typu przeglądarki);
  • optymalizację (np. pomiar czasu ładowania zawartości Serwisu);
Sesyjne -> w chwili zamknięcia przeglądarki ciasteczka są usuwane
Zwiększenie bezpieczeństwa
  • sprawdzenie czy urządzenie użytkownika jest bezpiecznie zalogowane przez cały czas trwania jego wizyty w Serwisie;
Sesyjne -> w chwili zamknięcia przeglądarki ciasteczka są usuwane
Zapamiętanie preferencji
  • ulepszenie działania Serwisu np. poprzez spersonalizowane treści, powitanie lub zapamiętanie wybranego języka;
Sesyjne -> w chwili zamknięcia przeglądarki ciasteczka są usuwane
Analiza sposobu korzystania z Serwisu
  • zbieranie statystyk dotyczących m.in. ogólnej liczby wizyt odsłon oraz odwołań do Serwisu;
Sesyjne -> w chwili zamknięcia przeglądarki ciasteczka są usuwane
Informacje zwrotne od Użytkowników Serwisu
  • nie wyświetlanie powiadomień o charakterze jednorazowym po przejściu Użytkownika do kolejnej podstrony Serwisu;
  • nie wyświetlanie powiadomień cyklicznych przez zdefiniowany okres;
Sesyjne -> w chwili zamknięcia przeglądarki ciasteczka są usuwane Stałe -> usuwane po dłuższym braku odwiedzania Serwisu
Wtyczki / widgety
  • dzielenie się treściami Serwisu na platformach społecznościowych;
  • odnotowywanie interakcji użytkowników w Serwisie (np. za pomocą licznika liczby udostępnień);
Stałe -> usuwane po dłuższym braku odwiedzania Serwisu
Dostarczanie właściwych treści marketingowych (w szczególności reklamy online)
  • dostarczanie reklam internetowych, które naszym zdaniem są dla Ciebie najbardziej istotne na naszych Serwisach i stronach internetowych innych podmiotów;
Stałe -> usuwane po dłuższym braku odwiedzania Serwisu
Pomiar skuteczności naszej komunikacji marketingowej (w tym reklamy online)
  • mierzenie skuteczności naszych internetowych kampanii reklamowych oraz tych wysyłanych za pośrednictwem e-mail;
  • kontrolowanie liczby wyświetleń reklamy.
Stałe -> usuwane po dłuższym braku odwiedzania Serwisu

12. Twój wybór w zakresie plików cookies

Pomimo, że większość przeglądarek internetowych automatycznie zezwala na umieszczanie na komputerze plików cookies, Odwiedzający, bądź Użytkownik może zabronić odbierania plików cookies, przez co pozostanie anonimowy. W takim przypadku należy pamiętać, że nie wyrażając zgody na umieszczanie plików cookies, Użytkownik, bądź Odwiedzający nie będzie mógł w pełni korzystać ze wszystkich funkcji Serwisu. W celu skonfigurowania opcji swojego urządzenia w zakresie wyrażenia zgody na zapisywanie plików cookies oraz określenia zakresu zapisywanych cookies, Użytkownik, bądź Odwiedzający może dokonać zmian ustawień wykorzystywanej przeglądarki internetowej (w większości przypadków taka opcja znajduje się w Narzędziach lub menu Preferencje przeglądarki).

Informujemy, iż niedokonanie przez Użytkownika, bądź Odwiedzającego zmiany ustawień w zakresie cookies oznacza, że będą one zamieszczone w urządzeniu końcowym Użytkownika/Odwiedzającego. 

W takim przypadku nasze Serwisy mogą przechowywać informacje w urządzeniu końcowym Użytkownika/Odwiedzającego i uzyskiwać dostęp do tych informacji.

Informacje na temat zarządzania plikami cookies w poszczególnych przeglądarkach można znaleźć na stronach dedykowanych poszczególnym przeglądarkom:

 

Dodatkowe informacje o zarządzaniu plikami cookies znajdują się na takich stronach jak np. http://allaboutcookies.org 

13. Prawo dostępu do danych

Masz prawo do wglądu w swoje dane osobowe, które przechowujemy.

14. Pozostałe prawa osób, których dane są przetwarzane

W odniesieniu do Twoich danych osobowych masz również:

14.1 Prawo do poprawienia danych. Jeśli uważasz, że posiadamy niedokładne lub brakujące informacje na Twój temat, daj nam znać, a my to poprawimy.

14.2 Prawo do sprzeciwu. Sprzeciw ogólny – rozpatrzymy sprzeciw wobec wykorzystania przez nas Twoich danych osobowych. Jeśli Twoje prawa przeważają nad naszymi interesami w korzystaniu z Twoich danych osobowych, wtedy na Twoją prośbę albo ograniczymy ich przetwarzanie albo usuniemy je.

14.3 Sprzeciw wobec marketingu bezpośredniego – w przypadku wniesienia takiego sprzeciwu przestaniemy wykorzystywać Twoje dane osobowe w celach marketingu bezpośredniego. W wyniku sprzeciwu wobec marketingu bezpośredniego oraz w przypadku gdy nie będziemy mieli żadnych innych podstaw prawnych do ich wykorzystania, przetwarzanie Twoich danych osobowych zostanie wstrzymane w ciągu 30 dni.

14.4 Prawo do ograniczenia przetwarzania danych

Istnieje kilka sytuacji, w których można ograniczyć korzystanie z danych osobowych, w tym (ale nie tylko):

  • złożyłeś ogólny sprzeciw (wymieniony w punkcie 15.2 powyżej);
  • kwestionujesz dokładność danych osobowych, które przechowujemy;
  • wykorzystaliśmy Twoje dane osobowe bezprawnie, ale nie chcesz, abyśmy je usunęli.

 

14.5 Prawo do usunięcia danych

Istnieje kilka sytuacji, w których możesz zlecić nam usunięcie Twoich danych osobowych, w tym (ale nie tylko):

  • nie musimy już przechowywać Twoich danych osobowych;
  • z powodzeniem złożyłeś sprzeciw ogólny (wymieniony w punkcie 15.2 powyżej);
  • wycofaliście Państwo zgodę na wykorzystywanie przez nas Państwa danych osobowych (i nie mamy żadnych innych powodów, aby z nich korzystać);
  • bezprawnie przetworzyliśmy Twoje dane osobowe.

 

14.6 Prawo do przenoszenia danych

Jeśli chcesz otrzymać kopię danych osobowych, które posiadamy o Tobie, skontaktuj się z nami za pośrednictwem adresu: info@stepapp.pl

14.7 Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego

Chcielibyśmy móc rozwiązać wszelkie Państwa wnioski i uwagi, jednakże mają Państwo również prawo złożyć skargę bezpośrednio lokalnemu organowi nadzorczemu jeśli uważacie, że przetwarzamy dane osobowe niezgodnie z prawem.

14.8 Więcej informacji na temat twoich praw do ochrony danych

Strona internetowa Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) dotycząca ochrony danych zawiera więcej szczegółowych informacji na temat wspomnianych wyżej Państwa praw do ochrony danych osobowych. Jeśli chcesz bardziej szczegółowo porozmawiać z nami na temat tych praw, skorzystaj z sekcji poniżej w której informujemy “jak się z nami skontaktować”.

15. Jak się z nami skontaktować

Jeśli masz pytania dotyczące sposobu gromadzenia, przechowywania i wykorzystywania danych osobowych, skontaktuj się z nami:

Telefon: +48 660 995 345

E-mail: info@stepapp.pl

Poczta: ul. Plac Bankowy 2, 00-095 Warszawa

Polityka została ostatnio zaktualizowana: 27.06.2020

Jak chcesz zamówić sprzątanie?

To zależy wyłącznie od Ciebie. Wybierz, czy chcesz zamówić sprzątanie online czy wolisz zrobić to przez rozmowę telefoniczną.

Zostaw kontakt do siebie - pomożemy Ci!

Nasz ekspert ds. sprzątania domu wkrótce się z Tobą skontaktuje, aby udzielić dalszych informacji, odpowiedzieć na Twoje pytania i zaproponować rozwiązanie dopasowane do Twoich potrzeb.